Jump to content

Recommended Posts

Posted
witam. czy jest jakiś specyfik do płukania układu wspomagania? chodzi mi o wymianę starego płynu, i przepłukanie układu, ewentualnie jak najlepiej się pozbyć starego płynu z układu...
Posted
chcę wymienić płyn bo mam jakiś dziwny, trochę się pieni w zbiorniku,mam zamiar zalać boxolem i wyeliminować winę oleju że trochę mi niedomaga wspomaganie, a czytałem że zmieszanie dwóch różnych płynów może powodować pienienie, dlatego chciałem czymś wypłukać układ.
Posted
Kup trochę więcej boxolu, zalej minimalnie ile się da żeby przepłukało, spuść i nalej świeżego pełny stan. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Ewentualnie możesz porozkręcać przewody, opróżnić siłownik i resztę układu przedmuchać powietrzem, zostawić na noc do skapania resztek oleju. Minimalna ilość starego nie zaszkodzi na pewno. Ogólnie oleje hydrauliczne mieszają się.
Posted
Dzięki kolego za podpowiedź, boxol zakupiony, przewody rozkręcone, tylko czekam na jeden przewód bo dopiero mają mi ściągnąć,nie mieli takiej długości przewodu, a stary jest trochę za krótki i bardzo się napręża przy max. skręcie.a może wiesz ile optymalnie powinno być płynu tzn. mam zbiornik ale nie mam tam żadnej miarki, mam tylko trzy wytłoczenia na zbiorniku-nisko,pośrodku i na samej górze czy to według nich nalewać płynu?
Posted
Koledzy przewód dorobiony, płyn wymieniony na boxol, wspomaganie chodzi płynnie w lewo i prawo, tylko mam pytanie czy wiecie dlaczego w prawo mniej skręca niż w lewo, czy to się gdzieś reguluje, ku ścisłości mam serwomechanizm
Posted
Nic z tym nie zrobisz. tak będzie. Wynika to z różnicy pojemności po obu stronach tłoka siłownika. Jedna strona ma inną pojemność z racji tłoczyska. O jego grubość wchodzi mniej oleju z tej jednej strony.
Posted
Kolego massay1 dzieki za podpowiedź ale nie chodzi mi o to że kierownicą trzeba więcej kręcić w jedną stronę, tylko że ogólnie koła w prawo skręcają mniej, niż w lewo powodując większy promień skrętu. chyba że o to ci chodziło i nie da się tego wyregulować to ok. a kręcenie tłokiem przy serwomechanizmie nic nie pomoże??
Posted
Nie wiem dokładnie jak to tam wygląda. Nie ma ograniczników przy zwrotnicach? Jeśli są a od oporu do oporu opiera się na nich to nic nie zmienisz. Jeśli nie ma lub nie dochodzi do ogranicznika a jest regulacja to trzeba wyregulować.
Posted
koledzy podpowiecie może co do wcześniejszego posta- mianowicie: że koła w prawą stronę skręcają mniej niż w lewo powodując większy promień skrętu- układ kierowniczy na serwomechanizmie, można to gdzieś regulować? nie ma żadnych ograniczników do których dobijają koła. Zetor 5711

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...