massay1 Posted April 13, 2013 Report Posted April 13, 2013 Na 30 tematów na tej jednej stronie 5 jest o 330 lub 360. Nie rozumiem o co ci chodzi. Quote
Tofik Posted April 13, 2013 Report Posted April 13, 2013 rocky ma renowke i dlatego sie bulwersuje jednak ze chyba nie rozumie ze 330 i 360 to jedne z najpopularniejszych ciagnikow:) Quote
VoYtek8 Posted April 13, 2013 Report Posted April 13, 2013 Te Ursusy to Polska produkcja, są to kultowe ciągniki, jakieś 80% użytkowników tego forum posiada taki ciągnik, posiadał, albo zamierza kupić... Więc o czym mamy pisać?? Takiej Reny jak Ty to ma może 5 osób na tym forum i mało kto o tym gada. Jak chcesz popisać o swoim ciągniku to poszukaj jakiegoś forum fanatyków/posiadaczy Twojej maszyny. Pozdrawiam Quote
simson54 Posted April 13, 2013 Report Posted April 13, 2013 nie tylko o ursusach tutaj się rozmawia ale na różne marki ciągników i maszyn rolniczych . Pozdrawiam Quote
izydor6280 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 a jakie problemy mozna miec z renault, chyba tylko jaki olej zalaczero problemow z ciagnikiem, siadasz i wiesz ze jedziesz, nie to co nasze klepane na ilosc, zaczynajac od 60, czyli koncowka lat 70nie jeden ursus mial juz kilka remontow silnika i skrzyni, a francuz jezdzi bez tego, powinienes sie cieszyc ze posiadasz wlasnie taki ciagnik Quote
Tofik Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 izydorku tu sie z toba nie zgodze bo jaki stan jest ciagnika i co mu dolega to gluwnie zalerzy od rolnika jak dany sprzet eksploatuje bo morzesz miec np 40letnia 40stke ktora bedzie sobie elegandzko chulac po polu pomimo swojego wieku a inny nowszy ciagnik morze juz miec kilka warzniejszych remontow Pozdrawiam Quote
VoYtek8 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Jeśli Twoje Renault jest w super stanie to się ciesz że posiadasz taki ciągnik, ale nie każda rena jest taka jak Twoja są z zepsutymi silnikami czy skrzyniami biegów. To samo z Ursusami jeden jest złomem na kołach wartym 5tyś, a drugi 25tyś bo jest naprawdę w stanie idealnym. Nie ma ciągników dobrych i złych są tylko dobrzy i źli właściciele. Pozdrawiam Quote
massay1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Dokładnie. Nie za bardzo wypada stawiać opinie na podstawie jednego czy dwóch ciągników. Quote
grzepaku1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 oj wojtek mówisz że nie ma dobrych i złych ciągników to powiedz czy jest winny właściciel fabrycznie nowego C 360 skoro tylny most wyje że go słychać z kilku kilometrów i to nie jest pojedyńczy przypadek taki ciągnik moim zdaniem nie powinien opuścić bramy ursusa Quote
Adams Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Temat mojej produkcji ,,jaki jest wasz ulubiony model ciągnika'' tam jest o każdej marce. Quote
Tofik Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 to wina zebow bo 40stka prawia to samo co 60tka a zeby ma skosne i wycia niema:) Quote
massay1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 I nie jest to awaria tylko taka konstrukcja. Quote
VoYtek8 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 oj wojtek mówisz że nie ma dobrych i złych ciągników to powiedz czy jest winny właściciel fabrycznie nowego C 360 skoro tylny most wyje że go słychać z kilku kilometrów i to nie jest pojedyńczy przypadek taki ciągnik moim zdaniem nie powinien opuścić bramy ursusa Te Ursusy były produkowane 30-20 lat temu... Wtedy każda maszyna miała jakieś wady patrząc z dzisiejszej perspektywy. Po prostu w porównaniu do dziejszych maszyn te ciągnik mają przestarzałą konstrukcje i tyle. Jednak to że Ursus C-360 wyje nie sprawia że nie można nim pracować, te ciągniki nie są wygodne dlatego hałas to jest rzecz normalna. Dziś 30 lat po wypuszczeniu tych ciągników pojawiają się wady, a wtedy gdy te traktory wychodziły były marzeniem każdego rolnika. Pozdrawiam Quote
pablos Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 witam jeżeli ktoś choć raz popracował ciągnikiem z synchronizowaną skrzynią rewersem na orbitrolu to do 60 ątki już nie wsiądzie o 30 nie wspomnę pozdro!!!! Quote
massay1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Wsiądzie, nie wsiądzie dyskusja pozbawiona sensu. Powiem ci tylko że mają ciągniki z synchronizowaną skrzynią a koło niego stoi 330 lub 60-ka. Czyli wsiadają. Quote
rysiek1965 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Pablos nie zgadzam się z tobą , mam NH i mam c4011 i niektóre pracę wolę wykonywać właśnie tą starą czterdziestką , i nie przeszkadza mi ze nie ma synchronizowanej skrzyni biegów . Pozdrawiam. Quote
massay1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Akurat w 4011 czy 60-ce skrzynia jest bardzo fajna. Szybko idzie się nauczyć zmiany biegów w każdą stronę bez zgrzytu. Spróbuj w mtz-cie pogonić z przyczepą. To jest dopiero szkoła. Quote
Tofik Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Jak na moje oko to niektorzy patrza tylko na wygody a gdzie sama przyjemnosc z roboty? Quote
Mikruss Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 żeby sie przyjemnie robiło to musi się wygodnie robić.Co mi za przyjemność robić po 300 i więcej godzin na ciągniku w którym wyje, nie ma ogrzewania, szczelnej kabiny, wspomagania i innych udogodniej, gdzie Zetor miał nawet w latach 70 tych... Quote
massay1 Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Szału nie ma. Po 20-tu latach w 4011 mam ubytki na słuchu. Polacy zawsze w tyle byli. tak jest chyba do dzisiaj. Quote
Tofik Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Przypuszczalnie moze tu chodzic o sam fakt finansowy bo majac np 10ha to ciezko pozwolic sobie na ciagnik np za 100tysi bo wiekszosc kasy ktora sie wezmie za zborze to wraca spowrotem w pole:( Quote
izydor6280 Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 panowie 4011 a 360 mimo podobnego wygladu, roznia sie jakoscia materialow, z ktorych zostaly zbudowane, z przewaga dla 40 oczywisciektos wczesniej pisal, ze mozna trafic na grata z zachodu, owszem, ale zobaczcie ile mamy tego polskiej produkcjii, wszyscy pozbywaja sie ursusa, bizona, maszyn do uprawy czy nawet przyczeppokazcie mi ursusa czy zetora z lat 90 z amortyzowana kabina, rewersem czy EHR, choc w zetorach dwa ostatnie byly stosowaneciagniki o duzej mocy a skrzynie nie wiem do czego, 8 biegow to chyba troche malo, zachod montowal 16, 24 biegowemozna by napisac niezle wypracowanie o nieudolnosci polskich konstruktorowzaraz ktos napisze, ze przeciez czesci tanie i samemu mozna naprawic, ale mamy XXIw. sprowadzic czesci to 2-3dni, a jakosc zamoiennikow do ursusa jest tak slaba, ze wymienia sie je nawet kilka razy w roku. Quote
massay1 Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 Sprawa nie podlega dyskusji. Najlepsze czasy 330 - 360 minęły. O ile nie czasy ursusa. Quote
przemek2092 Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 Czasy sie zmieniają, dla ursusa piękne lata to 60,70 i początek 80 później wszystko stanęło a zachód poszedł dalej stąd ta różnica, Dalej sie nie będe wypowiadał bo widzę tutaj kilka fanatyków których sie i tak nie przekona mimo mocnych argumentów Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.