Jump to content

Recommended Posts

Posted
witajcie jestem nowy wiec moze w zlym miejscu pisze . chodzi o to ze w moim c360 cieknie z tylu walka olej przez symering. symering zmienilem ale nadal cieknie. mozliwe ze żle go zalozyłem prosze o odpowiedz jak go prawidłowo włożyc moze odwrotnie to zrobilem. prosze o odpowiedz łopatologicznie...
Posted
załóż tak jak pisze massay1 ,powinno być dobrze ale ja też wymieniałem simering i po pół roku znowu leci nie dużo ale leci już teraz się tym nie przejmuję po każdym przyjeździe z pola wystarczy parę minut wąż z wodą i po kłopocie-pozdrawiam
Posted
przy prawidłowo założonym uszczelniaczu nie ma potrzeby kombinowania ze sprężynkami jak założysz dwie lub skrócisz sprężynkę skrócisz żywotność uszczelnienia sprawdż czy gładż pod uszczelnieniem na wałku nie jest uszkodzona czy nie ma luzu wałek na łożysku jak i cały wałek nie przesówa się wzdłuż osi jeśli jest luz wzdłużny zlikwiduj go podkładkami a najbardziej prawdopodobną przyczyną twoich wycieków to skrzywiony wałek przekażnika jeśli jest sporo skrzywiony widać to gołym okiem jak się obraca

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...