slawcik Posted January 22, 2011 Report Posted January 22, 2011 Wieszja juz nie pamietam jak tam było .ale chyba nie trudno.te dolne tryby so osadzone na klinach Quote
dom612 Posted January 22, 2011 Report Posted January 22, 2011 tak na klinach ... juz poradziłem sb miałem skrzywiony ten wał i jak zbijałem te tryby to jeszcze bardziej go "przytoczyły" i tym sposobem musze nowe kupować wszystko:( ale dzieki za pomoc Quote
Guest Gość Posted February 2, 2011 Report Posted February 2, 2011 mam mały problem ze skrzynią z kołę wstecznym miechanik jak robiłmi i jak zakladał to powiedzial ze niema znaczeni po miesiącu coś mi nie grał i poszedłem do sklepu i policzylem zęby przednie 19 tylnie 20 i teraz mam pytanie czy musze rozpaławiać ciagnik czy wyciagne ten tyb wsteczny bez rozpolowiania z po wykręczeniu gury pokkrywy nadmieniam że ciagnik jest c-360 prosze o szybki odpis Quote
slawcik Posted February 2, 2011 Report Posted February 2, 2011 nie pamietam dokładnie ale chyba sie nieda. Quote
Guest Gość Posted February 7, 2011 Report Posted February 7, 2011 nie da się tego tak wyjąć trzeba cofnąć górny wałek- czyli odjechać skrzynią od dyfraa jak nie da się go cofnąć to i silnikiem od skrzyni Quote
Guest Gość Posted March 23, 2011 Report Posted March 23, 2011 Witam panowie pragne uprzedzić że wszystkie nowe częsci do skrzyni czy to wodziki czy to tryby to jeden wielki złom!! Najgorsze są wodziki i 4 ,5 bieg wodziki wchodzą tak ciasno że trzeba wszystko szlifować 4.5 bieg to porażka młotkiem go nie szło wbić co dopiero mówić o wrzuceniu ich poprzez gałke maskakra!!! Quote
Guest Gość Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 witam ścieły mi się zęby na kole trzeciego i drugiego biegu czy mószę całkiem wyciągać skrzynie czy wystarczy tylko rozpiąć z silnikiem Quote
slawcik Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Musisz wyjąc całość, inaczej się nie da. Quote
Farmer 2345 Posted September 23, 2011 Report Posted September 23, 2011 panowie mam problem a mianowicie w mojej c 360 po włączeniu wałka ze skrzyni dobiega straszny jazgot .PROSZĘ O RADĘ Quote
Farmer 2345 Posted September 23, 2011 Report Posted September 23, 2011 jak by ktoś coś wiedział proszę o radę ? Quote
Kropacz Posted September 24, 2011 Report Posted September 24, 2011 To co ja bym niestety obstawiał to zjechane tryby, możliwe i najbardziej prawdopodobne, że oderwał się jakiś kawałek i lata albo poprostu obtrząśnięta zębatka i nie wskakuje na swój tor. Najlepiej się zadać i rozebrać bo jak tak będziesz działa to cała będzie do wymiany a tak to do ursusa 360-tki nie ma problemu z regeneracją. Quote
Adam.Ż Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 Panowie czy posiada ktoś z was po remontach stary wał główny??Ten po którym chodzi sprzęgło IV-go biegu?Potrzebuje go do pracy zaliczeniowej na uczelni.Stan obojętny byle by miał jakieś 50mm dobrego wielowypustu. Quote
Strzała138 Posted February 4, 2012 Report Posted February 4, 2012 Panowie czy posiada ktoś z was po remontach stary wał główny??Ten po którym chodzi sprzęgło IV-go biegu?Potrzebuje go do pracy zaliczeniowej na uczelni.Stan obojętny byle by miał jakieś 50mm dobrego wielowypustu. Tak, mam takie wałki starego i nowego typu. Quote
driver89 Posted February 9, 2012 Report Posted February 9, 2012 witam potrzebuje pomocy a dokladniej mam problem z skrzynią biegów w mojej 360 a dokladniej strasznie halasuje podczas jazdy na 5 biegu za wszelkie odpowiedzi dziekuje Quote
izydor6280 Posted February 10, 2012 Report Posted February 10, 2012 skrzynia nie moze halasowac, wyje tylny mostprawdopodobnie konczy sie ktores lozysko lub kolo zebate, bez rozbierania trodno cos stwierdzic Quote
bleyyyuu Posted July 4, 2012 Report Posted July 4, 2012 Witam. Mam ursusa c-355 i wogule nie wchodzi mi w nim 2 i 3 bieg nawed nie zazgrzyta jak próbuje a wcześniej zgrzytały wszystkie. Nie wiem od czego zacząć proszę o jakieś porady i z góry dzięki. Quote
izydor6280 Posted July 4, 2012 Report Posted July 4, 2012 zdejmij dekiel i wszystko jasnemozliwe ze zcielo widelki na wodziku, ale mozna sie tylko domyslac Quote
lukasz26 Posted July 7, 2012 Report Posted July 7, 2012 witam dokładnie my tez mamy c360 od nowosci z 82r i ,,wyje,, od poczatku Quote
grzepaku1 Posted July 7, 2012 Report Posted July 7, 2012 koledzy na wycie tylnego mostu jest tylko jedna rada wymienic koło na wałku atakujacym i na koszu satelitów tylko ngdy nie od c-360 bo to jest loteria czasem sie trafi dobrze ale zazwyczaj nie trzeba kupić te koła zębate od zetora tam jest inne ułozenie zębów i jest cichutki Quote
Jacek Mocny Posted January 15, 2016 Report Posted January 15, 2016 Dokładnie tak, skośne sprawiają, że jest ciszej :-) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.