Jump to content

Recommended Posts

Posted

sam mam od jakiegoś busa już osiem lat swobodnie mieści się w prawej skrzynce i pali bez problemu , jeszcze jest prądnica(raz w roku przed zimą go doładowuje )i stoi na płynie, przekładałem od 330 12v 880Ah i też bez problemu odpalał a tak na marginesie 360 ma niewiele mocniejszy rozrusznik od 30ki i lżej pali ,więc nie ma co przesadzać z tymi Ah na rozruchu i śmiesznymi skrzyneczkami u boku


sam mam od jakiegoś busa już osiem lat swobodnie mieści się w prawej skrzynce i pali bez problemu , jeszcze jest prądnica(raz w roku przed zimą go doładowuje )i stoi na płynie, przekładałem od 330 12v 880Ah i też bez problemu odpalał a tak na marginesie 360 ma niewiele mocniejszy rozrusznik od 30ki i lżej pali ,więc nie ma co przesadzać z tymi Ah na rozruchu i śmiesznymi skrzyneczkami u boku http://www.rolnik-forum.pl/images/icons/wink.gif:D

Posted
W New Hollandzie mam akumulator pod maską przed chłodnicą. Jakby wszedł w to samo miejsce akumulator w C 360 to jeszcze dociążałby przód. (Akumulator 12V 120 Ah waży 48 kg.) Tylko nie wiem co tam wielkościowo wejdzie, bo jest tam filtr powietrza. Muszę sprawdzić. Sam mam 2x 6V ale za jakiś czas też będę musiał wymienić. Wszyscy którzy wymieniali na 12V to mieli z boku po prawej stronie obok rozrusznika, tak jak poprzednicy pisali.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...