Jump to content

Recommended Posts

Posted
Jak w temacie C 330 pracuje nierównomiernie i strzela z rury wydechowej. Dzisiaj zaplanowałem zasiać trawę na zaoranym w jesieni ściernisku. Zapiąłem brony i uruchomiłem traktor. Po wyjechaniu na drogę asfaltową włączyłem 4 bieg gdyż do pola miałem 3 km. Po dodaniu gazu traktor nie chciał zebrać się na większe obroty i był słaby . Z rury zaczął lecieć biały dym a można powiedzieć że kopcił białym dymem. Po chwili zaczął strzelać z rury i nierównomiernie pracować. Na początku zatrzymałem się na poboczu ale gdy nie widziałem poprawy zawróciłem do domu. Następnie poszedłem na tokarkę i zacząłem inną pracę. Późnym popołudniem ściągnąłem koło od samochodu gdyż w sobotę przy wymianie kół w czasie odkręcania ukręciłem śrubę. Ponieważ musiałem ściągnąć klocki hamulcowe i tarczę aby mieć dostęp do pozostałej części śruby zajęło mi to trochę czasu. Po dospawaniu nakrętki wykręciłem urwaną śrubę śrubę i założyłem koło. Zrobiło się ciemno i nie miałem już czasu zobaczyć do traktora. Jutro z rana zobaczę do traktora od czego zacząć , co może być powodem?
Posted

Nie wiem czy w ciagniku jest tak samo jak w samochodzie(pisze tak dlatego bo mam t25) ale jak mi wywalilo uszczelke pod glowica w samochodzie to mialem podobny objaw kopcil na bialo i mocy tez brakowalo takze ledwie do domu na 3ce dojechalem skutek byl taki ze musialem robic silnik:( wiec moze i u ciebie uszczelka poszla ale niech wypowiedza sie inni co maja szersza wiedze

Pozdrawiam

Posted

post-3383-14224791882619_thumb.jpgpost-3383-14224791879257_thumb.jpgpost-3383-14224791876552_thumb.jpg

 

Rano gdy zapaliłem traktor na początku pojawił się biały dym i nie mógł się zebrać na większe obroty. Po pewnym czasie gdy zwiększałem gaz zaczął pojawiać się ciemny dym z strzelaniem w rurę wydechową . Na końcu gdy obserwowałem silnik w miejscu gdzie tłumik nałożony jest na korektor wydostawał się mały dymek z olejem napędowym widocznym na trzecim zdjęciu. Zastanawiam się czy to nie jest wina nieszczelności zaworów

Posted
Wprawdzie nigdy nie miałem bliższego kontaktu z C-330, ale najpierw sprawdź odprężnik czy jest prawidłowo ustawiony. Sprawdź co się dzieje z w układem chłodzenia, czy nie ubywa wody (płynu) i czy nie pojawiają się bąbelki powietrza. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy jest luz na zaworach i stan sprężyn. Miałem kiedyś taką sytuację, że zawór zatarł się na trzonku i domykał go dopiero tłok. Spróbuj nacisnąć zawór aby się otworzył. Siła jaką musisz użyć to pomiędzy 120 a 500 N (12 a 50 kg). Następnie jak byś miał możliwość sprawdzenia ciśnienia sprężania i sprawdź wtryskiwacze. Jeżeli ciśnienie sprężania będzie niskie to czeka Cię zdjęcie głowicy. Pozdrawiam!
Posted
Wykręciłem wtryski i podjechałem do sprawdzenia . Na małym ciśnieniu czyli przy wolnych obrotach jeden wtrysk działał prawidłowo przy zwiększeniu obrotów lał przerywanym strumieniem. Po wymianie na nowy traktor pracuje prawidłowo i byłem zasiać trawę. Dziękuję za pomoc
Posted
ja się za bardzo na tym nie znam ale jak nierównomiernie to może dostaje za małą dawke paliwa z pompy paliwowej albo skorzystaj z porad wyżej napisanych przez kolegów na tym forum Pozdrawiam :P
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...