Młody18 Posted May 2, 2013 Report Posted May 2, 2013 Jestem młodym rolnikiem i bardzo jestem chętny do rozpoczęcia Gospodarki rolnej ? i mam pare pytań odnośnie tego. Co mam teraz zrobić jeśli ziemia była nie uprawiana 12lat ?Rosną tam drzewa, i mam zamiar je wyrwać, czy to będzie dobre rozwiązenie ? chciałem na jesien to skarcić i zaorać na zime aby ten wszystki pyrz zgnił.na wiosne mógłbym posiać żytka ? ile waszym zdaniem utrzymam byków z 3ha ziemi i 1,5 ha łąk ? wziąłbym też z dzierżawe z 80arów. proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam. Quote
pawelxy1 Posted May 2, 2013 Report Posted May 2, 2013 Chyba wyrudować drzewa;d wyciąć a nie wyrwać;dA co tam masz na tej glebie? Quote
Tofik Posted May 2, 2013 Report Posted May 2, 2013 Pawel co to znaczy wyrudować?i zenek dobrze pisze trzeba je wyrwac tylko zalerzy jakie sa grube (bo bodejze powyzej 30 cm obwodu drzewa wymagaja pozwolenia a nigdy nie wiadomo kiedy mozna spotkac "dobrego sasiada")wracajac do tematu to wyrwac drzewa zrandapowac i zaorac na zime a na wiosne cos mozna siacPozdrawiam Quote
Młody18 Posted May 2, 2013 Author Report Posted May 2, 2013 Pawel co to znaczy wyrudować?i zenek dobrze pisze trzeba je wyrwac tylko zalerzy jakie sa grube (bo bodejze powyzej 30 cm obwodu drzewa wymagaja pozwolenia a nigdy nie wiadomo kiedy mozna spotkac "dobrego sasiada")wracajac do tematu to wyrwac drzewa zrandapowac i zaorac na zime a na wiosne cos mozna siacPozdrawiam Te brzozy są cienkie. takie jak ręka bedą. Ja myślałem żeby wyciąsc drzewa wjechać talerzówką a pózniej przyorać bo tam rośnie tylko trawa. Quote
VoYtek8 Posted May 2, 2013 Report Posted May 2, 2013 Powyrywasz bez problemu, później talerzówka, opryski RoundUpem i orka. Pozdrawiam Quote
Młody18 Posted May 2, 2013 Author Report Posted May 2, 2013 Powyrywasz bez problemu' date=' później talerzówka, opryski RoundUpem i orka. Pozdrawiam [/quote'] A jak bym tą trawe kultywatorem chociaż tak po wierzku zadrapał ? dało by rade ? Quote