Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jestem młodym rolnikiem i bardzo jestem chętny do rozpoczęcia Gospodarki rolnej ? i mam pare pytań odnośnie tego. :)

Co mam teraz zrobić jeśli ziemia była nie uprawiana 12lat ?

Rosną tam drzewa, i mam zamiar je wyrwać, czy to będzie dobre rozwiązenie ? chciałem na jesien to skarcić i zaorać na zime aby ten wszystki pyrz zgnił.

na wiosne mógłbym posiać żytka ? ile waszym zdaniem utrzymam byków z 3ha ziemi i 1,5 ha łąk ? wziąłbym też z dzierżawe z 80arów. proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.

Posted

Pawel co to znaczy wyrudować?

i zenek dobrze pisze trzeba je wyrwac tylko zalerzy jakie sa grube (bo bodejze powyzej 30 cm obwodu drzewa wymagaja pozwolenia a nigdy nie wiadomo kiedy mozna spotkac "dobrego sasiada")wracajac do tematu to wyrwac drzewa zrandapowac i zaorac na zime a na wiosne cos mozna siac

Pozdrawiam

Posted

Pawel co to znaczy wyrudować?

i zenek dobrze pisze trzeba je wyrwac tylko zalerzy jakie sa grube (bo bodejze powyzej 30 cm obwodu drzewa wymagaja pozwolenia a nigdy nie wiadomo kiedy mozna spotkac "dobrego sasiada")wracajac do tematu to wyrwac drzewa zrandapowac i zaorac na zime a na wiosne cos mozna siac

Pozdrawiam

Te brzozy są cienkie. takie jak ręka bedą. :) Ja myślałem żeby wyciąsc drzewa wjechać talerzówką a pózniej przyorać :) bo tam rośnie tylko trawa.

Posted

Powyrywasz bez problemu' date=' później talerzówka, opryski RoundUpem i orka. Pozdrawiam :)

[/quote']

A jak bym tą trawe kultywatorem chociaż tak po wierzku zadrapał :) ? dało by rade :)?

Posted
Dałoby radę, ale nie wiem czy to ma sens bo będziesz mógł sprężynować tylko po wierzchu, a jak opuścisz kultywator niżej to Ci się zapcha zielem. Ogólnie najlepszy efekt uzyskasz po talerzowaniu. Pozdrawiam :)
Posted