Przemo1 Posted May 5, 2013 Report Posted May 5, 2013 Koledzy jakie mogą być przyczyny grzania się płynu oraz całego układu wspomagania kierowniczego. wspomaganie na serwomechanizmie. Quote
massay1 Posted May 5, 2013 Report Posted May 5, 2013 Zajechana pompa, brak swobodnego przepływu gdy wspomaganie nie pracuje. Quote
Przemo1 Posted May 6, 2013 Author Report Posted May 6, 2013 a czy ten swobodny przeplyw, gdzieś można wyregulować? dodam że przy wyższych obrotach kierownica sama skręca w prawo, ale jeśli wyreguluje tłoczyskiem od serwomechanizmu, tak że nie skręca samoczynnie, to wtedy ciężko chodzi wspomaganie, że praktycznie nie mozna skręcić w prawo. Quote
massay1 Posted May 6, 2013 Report Posted May 6, 2013 Nie znam tego wspomagania. Rozbierz, przedmuchaj i próbuj. Może wypowie się ktoś kto wie co i jak. Quote
Przemo1 Posted June 2, 2013 Author Report Posted June 2, 2013 witam koledzy ponownie, może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, co do grzania sie tego wspomagania. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.