Al Guti Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Witam. Chciałbym się poradzić Was, ponieważ chciałbym zamontować spreżarke do 30stki. Kolega z roboty mówił że ma spręzarke od Stara( nie podał mi jaki model). Czy jest taka możliwość, żeby zamontować taką sprężareczkę?? Chciałbym zaznaczyć że c-330 ma butle, brakuje tylko spręzarki i przewodów. Proszę o rady doświadczonych w tym temacie.. pozdrawiam Quote
massay1 Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 To zależy z jakiego stara. Z 200 na pewno nie bo jest duża. Z 28 pasuje. To samo co oryginał 30-ki.Podstawę zrobić lub kupić i przykręcić. Quote
kubusjettaII Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 raczej nie będzie pasowała jak oryginalna i potrzeba będzie kilku przeróbek z zamocowaniem jej. ale kto powiedział ze musi być tu a nie gdzie indziej. Quote
massay1 Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Z tego co pamiętam otwory pod mocowanie były podobnie o ile nie tak samo. Koło pasowe pasowało. Quote
Przemek15_03 Posted May 31, 2013 Posted May 31, 2013 Stary miały rożne sprężarki tak jak pisali koledzy wyżej ale Jeżeli to twój kolega z roboty chce Ci sprzedać to powiedz że chcesz zobaczyć i sprawdzić czy będzie Ci pasowała jak coś to ja mu oddasz a tak w ogóle to możesz kupić oryginalna używana na allegro czy tablicy pl za nieduże pieniądze. Quote
Al Guti Posted June 4, 2013 Author Posted June 4, 2013 Wyprzedził mnie i sam zaproponowal ze mi przywiezie do roboty to sobie wezme sprawdzę. W każdym badź razie pytałem sie go i mówił ze to od stara 28. Quote
kubusjettaII Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 nie jestem pewien ale od "gruźlika" może pasować bez przeróbek Quote
damianus87 Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 jakby co to ja mam na sprzedanie oryginalna sprezarke do ciapka, bo musialem wymontowac ją, by w jej miejsce zamontowac pompe od wspomagania kierownicy Quote
Przemek15_03 Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 o ile dobrze kojarzę to ta sprężarka jest taka sama jak od 30 różni się tylko że w starze jest podpieta pod smarowanie a w 30 nie ale to nie problem najprościej nalać oleju i zaślepić Quote
massay1 Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 Podobna na pewni. Skrzynia korbowa złożona z dwóch połówek to charakterystyczna cecha. Otwór do smarowania jest w pokrywce na przeciw koła pasowego przykręconej zdaje się trzema śrubkami. Trzeba z niego zrobić odpowietrzenie. Ale jeśli na tłoku są duże przedmuchy to wyrzuci tamtędy olej. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.