zonk28 Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Witam.Panowie problem dotyczy tego problemu.Wymienione nowe zestawy a ciągnik z wydechu rabie olejem.Jaka jest przyczyna? Dodam że myslałem że =zestaw kijowy więc kupiłem drugą dziurę nową ale dalej olej wali.Co o tym myślicie? [video=youtube] Quote
Tofik Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Mozesz napisac po polsku co dokladnie zrobiles? bo nic z tego nie rozumiem jaka dziure kupiles?Pozdrawiam Quote
zonk28 Posted June 16, 2013 Author Report Posted June 16, 2013 Wymieniłem oba zestawy naprawcze.Głowica zrobiona.Odpaliłem i olej tak ciekł z wydechu jak na filmiku , a wiec pomyslałem że wadliwy zestaw , pojechalem kupilem nowy , alej dalej to samo.Zestawy naprawcze Krotoszyn. Quote
zonk28 Posted June 16, 2013 Author Report Posted June 16, 2013 wczesniej chodził z 20mth ..myslałem że sie ulozy i przestanie wywalac olej i dymic z tego cylindra ale nie .Kupilem nowy zestaw i dalej to samo .Tylko od strony baku. Quote
Tofik Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Olej w kolektorze zazwyczaj wystepuje jak nie ma pierscieni albo tuleja krzywa (a np. pierscienie wymienione) a przy nowych to morze byc chwilowe dopuki sie wszystko niedotrze bo wiadome ze oleju sielnikowego nie przepali, zaluz tlumnik odpal i niech sobie pyrka bo moze jeszcze wszystko niespasowalo do siebie i musi sie dotrzec PozdrawiamPS.morze miel ktos cos podobnego to sie wypowie Quote
zonk28 Posted June 16, 2013 Author Report Posted June 16, 2013 Kolego pyrkal sobie 20mth a czemu w drugim zestawie tego nie ma?Po mojemu to coś z głowicą musi byc nie tak,. Quote
ali Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 na pewno olej, a może ON z spalinami bo wtryskiwacz na wolnych obrotach leje, głowica zrobiona ale czy sprawdzona szczelność bo to nie zawsze idzie w parze Quote
zonk28 Posted June 16, 2013 Author Report Posted June 16, 2013 ano wlasnie......a czego moze byc ta nieszczelność?skad olej moze isc na tłoki z glowicy? Quote
ali Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 wtryskiwacze sprawdzone????? był olej przed wymianą tulei?? pierścienie dobrze założone,??głowica nie ma pęknięć i jest szczelna( sam wziąłem zrobioną na wymiane i była pęknięta) sprężyny nie popękane?? kapnij trochę ropy na tego tłoka, rozpuści nagar i będzie wyglądało na olej bo jest jeszcze świeży i nie wypalony Quote
zonk28 Posted June 17, 2013 Author Report Posted June 17, 2013 Wtryski nowe.Głowica nie wiem czy szczelna , ale jak nie szczelna to któredy ten olej nią idzie do komory spalania? Quote
ali Posted June 18, 2013 Report Posted June 18, 2013 wtryski nowe ustawione ciśnienie???? dobrze rozpylają????? i skąd wiesz czy to olej , a może nie spalone ON z nagarem Quote
kubusjettaII Posted June 19, 2013 Report Posted June 19, 2013 jeżeli tylko na jednym tłoku to musi głowica puszczać tam olej, żeby były dzielone to można by spróbować zamienić chociaż zobaczyć czy nie było by na odwrót, żeby mieć pewność. Quote
zonk28 Posted July 1, 2013 Author Report Posted July 1, 2013 Kupiłem nową głowicę oryginał Chełmno.Jak się okazało to głowica wogóle nie dopracowana , zawory na gotowca włozone i wogóle nie trzymają......mało tego gniazda zaworów dofrezowane tylko troszkę a w srodklu głowicy zostawiony taki rant.Założyłem tą głowicę , poustawiałem wszystko a ciagnik o 10% słabszy i wolniej na obroty się wkreca.Czy mam ponownie ściągnąć głowicę i oddać ta głowicę do dotarcia zaworów i do dofrezowania gniazd? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.