strongman94 Posted June 26, 2013 Report Posted June 26, 2013 WItam posiadam ursusa c360 odpalony po 3tyg stania z pierwszego czy kopci na niebiesko czy to tak ma byc czybieze olej prosze o ocene i wypowiedź zamieszczam filmik i z góry bardoz dziekuje Quote
john 7800 Posted June 27, 2013 Report Posted June 27, 2013 może być wina pompy wtryskowej lub wtryski zaczęły lać a jak nie to to uszczelka pod głowicą ale stawiam na pompę Quote
gruber99 Posted June 27, 2013 Report Posted June 27, 2013 no może już trochę pobierać oleju, ale według mnie już wtryski są przepracowane i domagają sie ustawienia lub zmiany Quote
massay1 Posted June 27, 2013 Report Posted June 27, 2013 Pierwsze ustal dokładnie co się spala powodując ten dym. Niebieski to zazwyczaj spalony olej ale nie zawsze. Od spalonego paliwa rozpoznasz go na pewno po zapachu. jak to będziesz wiedział to można myśleć nad przyczynami. Quote
strongman94 Posted June 27, 2013 Author Report Posted June 27, 2013 jak odkrecilem pompe paliwowa tzn to miejsce gdzie sie sprawdza olej czy sie wlewa na śrubokret taka śrubka z boku to tam gdzie powinien byc olej wylała mi sie ropa Quote
massay1 Posted June 27, 2013 Report Posted June 27, 2013 Nic nowego. one tak mają gdy już troszkę puszczają sekcje lub pompka zasilająca. jeśli nie leje się paliwo przelewem to niczym się nie przejmuj. Quote
strongman94 Posted June 27, 2013 Author Report Posted June 27, 2013 wlasnei nie leje sie ta rurka a w miarce jest ropa i czy to dlatego by tak troszke na niebiesko zakopcal , w spalinach czuc troszke jakby taki zapach ale nie wiem czy to olej czy to po prostu tak czuc spaliny jak dobrze mu sie da po garach Quote
strongman94 Posted June 29, 2013 Author Report Posted June 29, 2013 jak sadzicie com hm? ona tylko tka na przygazowce kopci a jak zostanei na takich juz obrotach to nie kipoci:) Quote
henryk Posted June 30, 2013 Report Posted June 30, 2013 moim zdaniem chodzi jak zegarek nie ma czego się doszukiwać-pozdrawiam Quote
troszkin Posted June 30, 2013 Report Posted June 30, 2013 ja tez mialem ten problem musialem wypienic pompe wtryskowa i uszczelki Quote
strongman94 Posted July 6, 2013 Author Report Posted July 6, 2013 aj czyli pompa aj a bez tego nei da rady stanie sie cos jak bede tak jezdzil?:);* Quote
massay1 Posted July 6, 2013 Report Posted July 6, 2013 Henryk ci napisał.... niczym się nie przejmuj. Nawet jeśli kończy się pompa to nie doprowadzi to do żadnej innej usterki. Olej to a jak nie będzie się już z tym dało jeździć to napisz i się pomyśli. Quote
Sklep AD-AL Posted July 6, 2013 Report Posted July 6, 2013 Domeną "60-stki" jest puszczanie paliwa przez sekcję pompy wtryskowej, zatem, jak powiedzieli przedmówcy, nie ma się co teraz tym przejmować. Warto się jednak zabezpieczyć myśląc o regeneracji pompy wtryskowej już teraz. Quote
strongman94 Posted July 6, 2013 Author Report Posted July 6, 2013 czyli tylko pompa do regeneracji a jaki koszt tego jest i czy to powod ze lekko tez podsysa olej czy to juz pierscionki moze? Quote
grzepaku1 Posted July 7, 2013 Report Posted July 7, 2013 że paliwo idzie do pompy wtryskowej to najczęściej wina pompki zasilającej by to naprawic trzeba odkręcić pompkę zasilającą i jeśli jest wkręcana głowiczka to wystarczy wymienić tą głowiczkę kompletną z popychaczem a niekiedy po wyjęciu popychacza tylko sam oring a jeśli nie ma głowiczki wykręcanej to wtedy całą pompkę Quote
gruber99 Posted July 8, 2013 Report Posted July 8, 2013 to tak pompka zaslajaca z jakieś 80zł, no i jak byś chciał już regenracje z wyminą części to okolo 300zl. Quote
Sklep.Mizar.com.pl Posted July 9, 2013 Report Posted July 9, 2013 To i tak bardzo by się opłacało,moim zdaniem dać te 300zł i mieć nową pompkę plus regenerację części,wtedy posłużą Ci znacznie dłużej. Weź to pod uwagę bo koszty nie są aż takie wysokie. Quote
strongman94 Posted July 9, 2013 Author Report Posted July 9, 2013 No przyznam Wam racje Panowie moi drodzy a jeszcze powiem tak dziś odpaliłem ursuska to dymek lecia łtaki szarawy ciemno szary i nie było niebieskiego czyli to wina ze pompa raz daje tak a raz inaczej ? Quote
strongman94 Posted July 12, 2013 Author Report Posted July 12, 2013 Jeszcze jedno pytanko ile mogę wziąść kasy jesli zechce sprzedaćURSUS-a c360 z 1976r w stanie bdb z kabiną itp kabina stara buda blaszaka mała , z dokumentami opłącony jeszcze na długo i przegląd tez jest:) wszystko sprawne swiatła itp tez są nowe akumulatory 2x6V kpl obciaznikow na przod 6 na przednich kołach tez sa obciazniki i na tyle tez , pali od strzała hm ile proponujecie ze moglbym za nią wziąść? wyglad lampy jeszcze na sztycach OPONY w bdb stanie:) Quote
VoYtek8 Posted July 12, 2013 Report Posted July 12, 2013 Jakieś 13 tysięcy za takiego Ursusika to rozsądna cena. Pozdrawiam Quote
strongman94 Posted July 12, 2013 Author Report Posted July 12, 2013 lakier w bdb stanie elegancko sie prezentuje nei jest zniszczona:) i właśnie jeszcze takie pytanko ile atmosfer powinno byc w przednich i tylnych kołach ursusikaa c360? Quote
Tofik Posted July 12, 2013 Report Posted July 12, 2013 Nie rozumiem co ma byc nie tak z tym kopceniem, przeciez zawsze na zimnym silniku i przy zwiekszeniu obrotow ciagnik cos przykopci pozatym powinienes sie cieszyc ze nie kopci na czarno bo wtedy moglbys sie nie pokoicPozdrawiam Quote
strongman94 Posted July 13, 2013 Author Report Posted July 13, 2013 jak na czarno to wtryski do roboty tak? Quote
strongman94 Posted July 15, 2013 Author Report Posted July 15, 2013 to jakie powinno byc to ciśnienie w przednich i tylnych kolach w ursusie c360? Quote
massay1 Posted July 16, 2013 Report Posted July 16, 2013 Wtryski albo silnik. Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Tył prace polowe 0,8-1 a transport 1,4-1,6.Przód zawsze 1,8-2. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.