małopolska Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Witam, mam silnik Perkins 4 w class consul, i przedostaje się woda do oleju, nie jest to na pewno uszczelka pod głowicą ani głowica. Jakie mogą być inne przyczyny wody w oleju? Quote
DuzyGrzegorz Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Tuleje są w Perkinsie suche więc oringów nie ma. Jeżeli blok nie jest pęknięty, a silnik nie ma chłodnicy oleju to pozostaje jednak głowica lub uszczelka pod nią. Pozdrawiam! Quote
małopolska Posted July 30, 2013 Author Posted July 30, 2013 Dzięki za odpowiedzi, a czy w silniku perkins 4 cylindrowy jest zaślepka wewnątrz bloku pod rozrządem? Czy w ogóle są tam jakieś zaślepki czy tylko te co widać na zewnątrz? Quote
DuzyGrzegorz Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 Są w głowicy i na zewnątrz ich nie widać. Pozdrawiam! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.