Kuki Posted August 24, 2013 Report Posted August 24, 2013 Witam, otóż mam owy problem z moim Case 5130 gdy przekręcam kluczyk zapala ją się kontrolki oczywiste co nie? Ale po zapaleniu ciągnika jedna z kontrolek w ogóle nie gaśnie chodzi mi o kontrolkę po lewej stronie od brzegu CHECK ENGINE czy jakoś tak no i ciągnik nie chce ruszyć. Jeżeli ktos wie co mogło się stac proszę o napisanie, ponieważ jestem zielony mam go dopiero rok. Może jakiś elektozawór się zapchał? albo kable się poluźniły? proszę o pomoc w komentarzach z góry dziękuje. Pozdrawiam Kuki Quote
Robert ;-) Posted August 24, 2013 Report Posted August 24, 2013 Kolego to jest kontrolka check engine ''elektronika silnika'' sygnalizująca obecność błędów w komputerze jeśli ma ich dużo lub dotyczą ważnej części silnika lub oprogramowania, to ciągnik ci nie odpali;[ trzeba podłączyć komputer i skasować błędy ewentualnie dokonać naprawy wskazanej części, komputer może wskazać i jakąś drobna usterkę np zapchany filtr lub awarię czujnika, bez podłączenia komputera się nie dowiesz;[ i raczej nikt ci nie odpowie na pytanie co padło,pozdrawiam Quote
Kuki Posted August 24, 2013 Author Report Posted August 24, 2013 Kolego to jest kontrolka check engine ''elektronika silnika'' sygnalizująca obecność błędów w komputerze jeśli ma ich dużo lub dotyczą ważnej części silnika lub oprogramowania' date=' to ciągnik ci nie odpali;[ trzeba podłączyć komputer i skasować błędy ewentualnie dokonać naprawy wskazanej części, komputer może wskazać i jakąś drobna usterkę np zapchany filtr lub awarię czujnika, bez podłączenia komputera się nie dowiesz;[ i raczej nikt ci nie odpowie na pytanie co padło,pozdrawiam[/quote'] Aha rozumiem, tylko jeszcze jedna taka sprawa mi ciągnik odpala, działa hydraulika, wom tez działa no nic trzeba będzie iść po mechanika Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted August 24, 2013 Report Posted August 24, 2013 Tylko taki mechanik żeby miał komputer diagnostyczny a nie taki co najpierw zacznie rozbierać. Quote