Jump to content

Recommended Posts

Posted
Pewnie. Swojego czasu widziałem przedni wom hydrauliczny w belarusie. Nie wiem jaką miał moc (kW) ani obroty. Był elegancko upakowany w przedniego tuza. Jeśli się nie mylą to zakładał to pronar.
Posted
Filozofii nie ma. Silnik hydrauliczny trzeba, przewody i wyobraźnię. Jedyne co nie jestem pewny to czy na silniku można bezpośrednio założyć wieloklin na wałek wom czy trzeba robić ułożyskowaną podporę na wałek z wieloklinem i do tego dopiero podłączyć silnik. Sterujesz rozdzielaczem najlepiej z zatrzaskiem. A blokadę dźwigni możesz zrobić i sam.
Posted
No właśnie do tego doszedłem szukając ewentualnego silnika. Wyglada mi na to że najwiekszy problem będzie z połaczeniem wałka z silnikiem hydraulicznym. Ale co tam... nie takie rzeczy żeśmy ze śwagrem budowali nie? ;-)
Posted

I mała seria zetora i duża miała oryginalny przedni wom dostępny jako opcja. Napędzany był z wału silnika. A połączenie silnika z wałkiem to też żaden problem.

Podstawa, podpora lub podpory z łożyskami, tuleja z klinem łącząca wałek i silnik. Lub rura a w niej ułożyskowany wałek a od czoła przykręcony silnik. Jak to porządnie w osi zrobisz to żadnego kardana nie trzeba.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...