kris245 Posted October 9, 2013 Report Posted October 9, 2013 Witam może ktoś mi podpowie skąd się bierze olej na kole zamachowym od strony skrzyni. Po remoncie silnika założyłem nową pokrywę silnika od strony skrzyni, simeringi na wałkach i uszczelki pod obudową wałków a olej dalej się chlapie. Już brak mi pomysłów skąd on może się wydostawać. Quote
Daoran23 Posted October 9, 2013 Report Posted October 9, 2013 skoro od strony skrzyni to simeringi na wałkach albo uszczelka pod tą pokrywą innej możliwości niema od tej strony Quote
kris245 Posted October 9, 2013 Author Report Posted October 9, 2013 simeringi na wałkach wymieniłem wraz z uszczelkami pod pokrywą wałków i jest to samo Quote
Daoran23 Posted October 9, 2013 Report Posted October 9, 2013 jesteś pewien może to od strony silnika???? na simeringu na wale albo spod dekla Quote
kris245 Posted October 9, 2013 Author Report Posted October 9, 2013 sam już nie wiem, od strony silnika założyłem nowy dekiel z simeringiem stary był na odrzutnik Quote
massay1 Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 A jaki kolor ma olej? Nie ma większego problemu odróżnić hipol od silnikowego tym bardziej po rozpołowieniu ciągnika. Poza tym co do pokrywy z zimeringiem nie zawsze otwory trzymają wymiar jaki jest w silniku. Sam uszczelniacz nie może być naprężony w żadnym kierunku.Czy wymieniłeś przy tym uszczelkę pod misą oleju? Czy poszedłeś na skróty z nadzieją że się uda? Quote
henryk Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 jeśli uprzednio był odrzutnik to może na wale były wytarte takie rowki bo wydaje mi się że tam jest jeszcze taki sznur uszczelniający i on może wytarł te rowki i teraz simering nie dociska ale nie jestem pewien moich uwag-pozdrawiamnatomiast z moich doświadczeń wiem że olej zazwyczaj wycieka ze skrzyni i tego doświadczyłem ,a po wymianie simeringów przy skrzyni zawsze było OK. Quote
massay1 Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 No nie. Odrzutnik jest nabity na wał. Taki pierścionek z rowkami w kształcie zwoju czy śruby. Chcąc założyć zimering ten pierścionek trzeba zbić z wału a uszczelniacz pracuje na powierzchni które jest pod nim. Tak to wygląda. Quote
kris245 Posted October 10, 2013 Author Report Posted October 10, 2013 wał jest nowy tak że niema opcji żeby był porysowany przez odrzutnik, uszczelka pod misą jest nowa plus silikon.olej jakby się wydostawał po wałkach i rorbryzgiwał po kole zamachowym tylko nie wiem z kąd ale raczej z silnika jutro zamierzam wymienić zawór ciśnienia oleju na nowy bo ten stary wygląda jakby ktoś przy nim grzebał, jeśli to nie pomorze to go rozjadę i odpalę aby zobaczyć z czego chlapie tym olejem Quote
massay1 Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 A nie cieknie ci zaślepka wałka rozrządu? Quote
kris245 Posted October 16, 2013 Author Report Posted October 16, 2013 rozjechałem ciągnik i odpaliłem silnik, z silnika nawet kropla oleju nie poleciała nieszelność jest na wałku drugiego stopnia sama wymiana simeringów nie pomogła. dopiero się uspokoiło po wymianie pokrywy skrzyni hoć nie do końca jeszcze trochę się sączy i bez wymiany wałka się nie obędzie. Quote
henryk Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 no widzisz dzięki za info-przyda sie nam na przyszłość-pozdrawiam Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.