Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam kupiłem ursusa 912 z 86r z zablokowaną wajchą w pozycji zając wzmacniacz momentu niestety nie da się przełączyć na żółw rozumiem że jest coś popsute i celowo zablokowane bardzo prosił bym o pomoc w tym temacie co może być popsute i jak to uruchomić z góry dziękuje bardzo z pomoc.

 

 

Posted
to są tzw półbiegi czyli spowalniacz i przyśpieszacz bez używania sprzęgła, pocieszę cię w większości tych sprzętów tak jest ale w jeździe codziennej to nie przeszkadza, przełożenie masz w lewej przekładni, no wiadomo :) fajna sprawa z tym żółwiem i zającem przy większy obciążeniach ale jak jest na zającu zespawane to i tak szxybciej nie pojedzie a jak brakuje biegów to masz terenowe, mam książkę serwisową to spojrzę może coś będzie na ten t6emat.
Posted

moze nie przeszkadza komuś ze tego nie ma ale ja w tych mułach nie wyobrażam sobie żeby tego nie było.

Jeżeli jest to zaspawane to żeby uruchomić musisz liczyć ok 2 tys zł. ale w zamian masz 2 x więcej biegów.

Posted
Tak tak tak... jaki użytkowinik tego ciągnika nie zna tego bólu... poprostu te ciągniczki mają tendencje do "gubienia" półbiegów więc po paru usterkach (i caaaaałej masie nerwów) część osób decyduje sie poprostu zaspawać tak żeby wajcha "żółwia i zająca" znajdowała się w pozycji zająca. Pozdrawiam!
Posted
Tak tylko u mnie to ta pompa miała tendencje do siadania dwa razy w sezonie o_O. A jakoś mi sie nie uśmiechało wydawac na samą pompke co roku 1500zł. Więc zaspawalismy ale nie na amen tylko tak żeby większych szkód nie narobić.
Posted
no nie przesadzajcie z tymi cenami bo pompka z hylmetu kosztuje 217 zł w sklepie internetowym farm expert a winowajcą gubienia zająca nie zawsze jest mikropomka przy naprawie trzeba sprawdzić szczelność zaworu pod pokrywą ,uszczelnienia w przystawce przedniego napędu ,uszczelnienia na żółwiu jak i prawidłowo wyregulować na taśmie zaciskowej żół-zając
Posted
Panowie pewnie straszą cenami z jakichś serwisów za 2 tys polowe skrzyni można wymienić nie wspominając już o żółwiu i zającu, dołożysz jeszcze 3 to ci porządny mechanik zsynchronizowaną skrzynię zrobi.
Posted
Ja wolałem sobie zaoszczędzić problemu i poprostu wymieniłem na inny mianowicie Renault 80.14 (apropos szukam do niego ładowacza). Spalanie mniejsze, stosunek rzeczywistej mocy nieporównywalny, mocniejszy podnośnik. Tak może i części drogawe ale porządne i wytrzymałe.
Posted
Miki ale jak komus probujesz przetlumaczyc ze ciagnik 80 km o prawie tone lzejszy od 914 zrobi wiecej to Cie wysmieje bo usrus to ciezka maszyna i ma uciag (co jest gooowno prawda, bo masa niepotrzebna to ciagniecia przez silnik + do kitu przelozenia)
  • 3 weeks later...
Posted
panowie a propos 912, wczoraj odkręcałem czujnik stopu bo nie palił się przy naciśnięciu hamulca, po skręceniu pedał hamulca wpadł do końca i hamowania nie ma, rozumiem że zapowietrzony układ i jak najszybciej to odpowietrzyć i w jaki sposób?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...