damian 912 Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 Witam kupiłem ursusa 912 z 86r z zablokowaną wajchą w pozycji zając wzmacniacz momentu niestety nie da się przełączyć na żółw rozumiem że jest coś popsute i celowo zablokowane bardzo prosił bym o pomoc w tym temacie co może być popsute i jak to uruchomić z góry dziękuje bardzo z pomoc. Quote
Rico Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 to są tzw półbiegi czyli spowalniacz i przyśpieszacz bez używania sprzęgła, pocieszę cię w większości tych sprzętów tak jest ale w jeździe codziennej to nie przeszkadza, przełożenie masz w lewej przekładni, no wiadomo fajna sprawa z tym żółwiem i zającem przy większy obciążeniach ale jak jest na zającu zespawane to i tak szxybciej nie pojedzie a jak brakuje biegów to masz terenowe, mam książkę serwisową to spojrzę może coś będzie na ten t6emat. Quote
Mikruss Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 moze nie przeszkadza komuś ze tego nie ma ale ja w tych mułach nie wyobrażam sobie żeby tego nie było.Jeżeli jest to zaspawane to żeby uruchomić musisz liczyć ok 2 tys zł. ale w zamian masz 2 x więcej biegów. Quote
Miki Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 Tak tak tak... jaki użytkowinik tego ciągnika nie zna tego bólu... poprostu te ciągniczki mają tendencje do "gubienia" półbiegów więc po paru usterkach (i caaaaałej masie nerwów) część osób decyduje sie poprostu zaspawać tak żeby wajcha "żółwia i zająca" znajdowała się w pozycji zająca. Pozdrawiam! Quote
Mikruss Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 ale po co zaspawywać (w zasadzie to głównie handlarze to robili) bo winowajcą tego gubienia zająca jest mikropompka Koszt samej pompki to ok 600-800 zl Quote
Miki Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 Tak tylko u mnie to ta pompa miała tendencje do siadania dwa razy w sezonie o_O. A jakoś mi sie nie uśmiechało wydawac na samą pompke co roku 1500zł. Więc zaspawalismy ale nie na amen tylko tak żeby większych szkód nie narobić. Quote
Mikruss Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 no to masz coś nie halou nas po wymianie chodziła 2 sezony (jakieś 500MTH) a co dalej sie dzialo to nieiwiem bo miejsce zająl massey 3080 PS. ta pompka kosztuje 1500 zł ?????????? Quote
Miki Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 U nas 750zł sztuka, a cągnik czasem miał kaprys siadać 2 razy na sezon... Jakaś masakra kompletna to była. Quote
grzepaku1 Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 no nie przesadzajcie z tymi cenami bo pompka z hylmetu kosztuje 217 zł w sklepie internetowym farm expert a winowajcą gubienia zająca nie zawsze jest mikropomka przy naprawie trzeba sprawdzić szczelność zaworu pod pokrywą ,uszczelnienia w przystawce przedniego napędu ,uszczelnienia na żółwiu jak i prawidłowo wyregulować na taśmie zaciskowej żół-zając Quote
Ojciec Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 Panowie pewnie straszą cenami z jakichś serwisów za 2 tys polowe skrzyni można wymienić nie wspominając już o żółwiu i zającu, dołożysz jeszcze 3 to ci porządny mechanik zsynchronizowaną skrzynię zrobi. Quote
Miki Posted October 17, 2013 Report Posted October 17, 2013 Ja wolałem sobie zaoszczędzić problemu i poprostu wymieniłem na inny mianowicie Renault 80.14 (apropos szukam do niego ładowacza). Spalanie mniejsze, stosunek rzeczywistej mocy nieporównywalny, mocniejszy podnośnik. Tak może i części drogawe ale porządne i wytrzymałe. Quote
Mikruss Posted October 17, 2013 Report Posted October 17, 2013 Miki ale jak komus probujesz przetlumaczyc ze ciagnik 80 km o prawie tone lzejszy od 914 zrobi wiecej to Cie wysmieje bo usrus to ciezka maszyna i ma uciag (co jest gooowno prawda, bo masa niepotrzebna to ciagniecia przez silnik + do kitu przelozenia) Quote
íktorn Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 I odwrotnie majac najlepsza skrzynie i silnik Jak zabraknie masyTez niedobrze Quote
Rico Posted November 14, 2013 Report Posted November 14, 2013 panowie a propos 912, wczoraj odkręcałem czujnik stopu bo nie palił się przy naciśnięciu hamulca, po skręceniu pedał hamulca wpadł do końca i hamowania nie ma, rozumiem że zapowietrzony układ i jak najszybciej to odpowietrzyć i w jaki sposób? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.