pablos Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 Witam jako że zbliża się zima chcę kupić opony zimowe dzisiaj oglądałem używane po jednym sezonie dobrej firmy cena też atrakcyjna jednak jest jedenszkopuł opony nie miały w oznaczeniu symbolu śniegu lecz litery M +T sprzedającytwierdził jednak że to są opony zimowe dodam że są to opony kierunkowemoże ktoś z forumowiczów użytkował takie opony będę wdzięczny za wszelkie opinie pozdrawiam ! Quote
*SSaPeRR* Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 Nie jestem pewien, ale M+T to chyba oznaczenie opon terenowych... Quote
Robert ;-) Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 opona zimowa musi mieć śnieżynkę a symbol m+s[błoto i śnieg to opony wielosezonowe] a takiego oznaczenia m+t o jakim piszesz nie ma na oponach Quote
przemek2092 Posted October 21, 2013 Report Posted October 21, 2013 Przyznam że pierwszy raz widzę też ten symbol, ja bym sie nie łaszczył i kupił ze symbolem opony zimowej Quote
pablos Posted October 22, 2013 Author Report Posted October 22, 2013 Witam .powiedzmy że to są opony tzw wielosezonowe chodzi mi o to czy ktoś użytkował takie opony w zimie ? Quote
Robert ;-) Posted October 22, 2013 Report Posted October 22, 2013 Ja zakładam opony już kilka lat i powiem ci tak co jest do wszystkiego to jest do niczego Quote
Tofik Posted October 22, 2013 Report Posted October 22, 2013 Jak dla mnie to na wielosezonowych to można było pojeździć ale maluchem:) a tak to jak pora na zimę to zimówki a na wiosnę to letnie i gitara wiec kolego może warto sie rozejrzeć nawet za jakimiś używanymi ale chociaż konkretnymi Pozdrawiam Quote
VoYtek8 Posted October 22, 2013 Report Posted October 22, 2013 Dokładnie, opony wielosezonowe to są dobre dla dziadka co jeździ Maluchem, albo Polonezem raz w tygodniu 2km prostą drogą do kościoła. Opona zimowa powinna mieć dobry bieżnik i być miękka, a w letniej nie jest to potrzebne. Niestety opony trzeba zmieniać nie ma innego wyjścia, a na oponach wielosezonowych to w zimę można co najwyżej w rowie skończyć. Pozdrawiam Quote
jacob Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 Ja tam mam z przodu zimówki, a z tyłu wielosezon i w żadnych rowie nie wylądowałem A jeżdżę codziennie do pracy także zimą ok. 15 km najważniejsze są opony z przodu! Quote
kubusjettaII Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 @jacob nie zgodzę się z tobą. opony zimowe na jednej osi niewiele dają. akurat w twoim przypadku masz wielosezon na tyle i podejrzewam że i przy tym nie osiągasz dużych prędkości a wręcz jeździsz jak z jajem, ale gdybyś miał inne (na tylnej osi) to na każdym lepszym łuku drogi lecisz w hektary aż miło bo tył cię pociągnie nawet przy napędzie przedniej osi. Quote
jacob Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 no to prawda nie jeżdżę szybko, mam stare auto na wykończeniu i mi to wystarcza Quote
przemek2092 Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 Tył przy niedużych prędkościach nie gra aż takiej mocnej roli ale gdy jedziemy szybciej i bierzemy zakręt i odpukać musimy na zakręcie zahamować to rów murowany ja mam zimowe tutaj i tutaj bo wolę dołożyć do opon niż później na lakiernika wydać ;D Quote
jacob Posted October 30, 2013 Report Posted October 30, 2013 Tył przy niedużych prędkościach nie gra aż takiej mocnej roli ale gdy jedziemy szybciej i bierzemy zakręt i odpukać musimy na zakręcie zahamować to rów murowany ja mam zimowe tutaj i tutaj bo wolę dołożyć do opon niż później na lakiernika wydać ;D Racja, jak zmienię auto to będę zakładał i na przód i na tył Quote
kubusjettaII Posted October 30, 2013 Report Posted October 30, 2013 ja nie wyobrażam sobie inaczej jak jednakowe na każdej osi... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.