Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

Ostatnio w swoim perkinsie zauważyłem olej w chłodnicy. Rozebrałem głowice bo pierwsze co mi przyszło do głowy to uszczelka pod głowicą. Ale okazało sie że jest cała i nie ma żadnych przecieków. A nie było takiej możliwości żebym coś dolał do chłodnicy, ponieważ jeżdżę na płynie więc go nie wymieniam ani nic. Jeszcze jutro bede w serwisie co naprawiają silniki to zapytam o rade i możliwą przyczynę tej usterki.

A Wy mieliście moze podobny problem? I jaki był jego powód i co zrobiliscie.

Pozdrawiam

Posted
jedyne co nasuwa się na myśl to pęknięta głowica jeśli uszczelka cała. ja kiedyś miałem problem z olejem ale w trochę inny sposób, silnik spalał go w potwornych ilościach a co było najlepsze to jakieś 6 miesięcy do roku czasu od wymiany pierścieni i tłoków itp. jak się okazało zabezpieczenie sworznia tłoka wyskoczyło sworzeń się wysunął i wytarł dziurę w tulei cylindra a tam już sobie pobierał olej.
Posted
Hmm, kolego niedawno miałem ten problem w C - 4011, wyszło że to nie uszczelka ale ... tuleje do wymiany, tłoki, regeneracja głowicy, nowe końcówki wtryskiwaczy, nowe panewki. Nie chcę Cię straszyć ale może masz to co ja :D Pozdrawiam

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...