kuura Posted November 14, 2013 Report Posted November 14, 2013 Witam, Ostatnio w swoim perkinsie zauważyłem olej w chłodnicy. Rozebrałem głowice bo pierwsze co mi przyszło do głowy to uszczelka pod głowicą. Ale okazało sie że jest cała i nie ma żadnych przecieków. A nie było takiej możliwości żebym coś dolał do chłodnicy, ponieważ jeżdżę na płynie więc go nie wymieniam ani nic. Jeszcze jutro bede w serwisie co naprawiają silniki to zapytam o rade i możliwą przyczynę tej usterki. A Wy mieliście moze podobny problem? I jaki był jego powód i co zrobiliscie.Pozdrawiam Quote
pablos Posted November 15, 2013 Report Posted November 15, 2013 Sprawdzałeś głowicę może być pęknięta ! Quote
Rico Posted November 15, 2013 Report Posted November 15, 2013 też mam 3p ale taka oznaka to tylko jak głowica pęknięta lub uszczelka, możliwe że tylko na magnesówkę i będzie dobrze Quote
kubusjettaII Posted November 20, 2013 Report Posted November 20, 2013 jedyne co nasuwa się na myśl to pęknięta głowica jeśli uszczelka cała. ja kiedyś miałem problem z olejem ale w trochę inny sposób, silnik spalał go w potwornych ilościach a co było najlepsze to jakieś 6 miesięcy do roku czasu od wymiany pierścieni i tłoków itp. jak się okazało zabezpieczenie sworznia tłoka wyskoczyło sworzeń się wysunął i wytarł dziurę w tulei cylindra a tam już sobie pobierał olej. Quote
edek Posted November 21, 2013 Report Posted November 21, 2013 Hmm, kolego niedawno miałem ten problem w C - 4011, wyszło że to nie uszczelka ale ... tuleje do wymiany, tłoki, regeneracja głowicy, nowe końcówki wtryskiwaczy, nowe panewki. Nie chcę Cię straszyć ale może masz to co ja Pozdrawiam Quote
Rico Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 i jak sprawdzałeś? daj znać co i jak. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.