barto123 Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 Szara maź w zbiorniczku do płynu chłodniczego. Z kąt to się wzięło? Fendt 307Ci Quote
Rico Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 może było coś w przewodach lub pompce Quote
barto123 Posted November 18, 2013 Author Report Posted November 18, 2013 W zbiorniczku i w przewodach ta maź była.tak dużo było tego ze przewody prawie prześwitu nie miały. To wyczyściłem. ale z skąd to się wzięło? Quote
Rico Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 zazwyczaj smarowane są tylko tłoczki przy szczękach i może tak tkwi przyczyna bo tutaj to niema dostępu po drodze do smaru, od zbiorniczka poprzez pompki przewody i koniec układu czyli szczęki, popatrz może masz nieszczelny któryś Quote
barto123 Posted November 18, 2013 Author Report Posted November 18, 2013 Czy chodzi o tłoczki w pompce co jest przy filtrze paliwa i oleju?Albo to może być wyciek od uszczelki pod głowicą? Quote
Rico Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 być może jest niewielki wyciek z filtra lub nieszczelny układ hamulcowy, dokładnie przy pompce od pedałów hamowania, Quote
barto123 Posted November 18, 2013 Author Report Posted November 18, 2013 Układ hamulcowy ma styczność z układem chłodzenia?wyżej pisałeś o tłoczku. o jaki to tłoczek chodzi? Quote
Rico Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 nie ma styczności, jest to układ zamknięty, ale przy wspomaganiu tak jak w autach jest doprowadzenie z silnika, taki wąski przewód przy pompkach, i tamtędy może się dostawać olej, lub jeżeli masz w pobliżu filter olejhu to sprawdź szczelność filtra i okolic pompek, chyba że dostał się przez zbiornuiczek wyrównawczy, - pompki (przy pedale hamulca)- szczęki hamulcowe (rozpieraki na końcach przewodu )- zbiorniczek tylko tyle mi przychodzi do głowy Quote
kubusjettaII Posted November 18, 2013 Report Posted November 18, 2013 kwiato dla mnie to nie logiczne, co ma układ hamulcowy do układu chłodzenia? Quote
barto123 Posted November 18, 2013 Author Report Posted November 18, 2013 wyczytałem ze czasami przeciek następuje w wymieniku ciepła przy filtrze oleju. Nie wiem czy u mnie jest ten wymiennik ciepła.Sam niektórych rzeczy nie potrafię sprawdzić, w grudniu ciągnę do mechanika. Dzięki za pomoc, będę jeszcze się odzywał jak coś najdzie na myśl. Quote
Rico Posted November 19, 2013 Report Posted November 19, 2013 kubusjettaII no właśnie nie ma nic wspólnego tak napisałem:) natomiast chodziło mi o to że przy pompkach jest filter oleju i pod wpływem temperatury olej może się dostawać do układu hamowania Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.