Jump to content

Recommended Posts

Posted
zazwyczaj smarowane są tylko tłoczki przy szczękach i może tak tkwi przyczyna bo tutaj to niema dostępu po drodze do smaru, od zbiorniczka poprzez pompki przewody i koniec układu czyli szczęki, popatrz może masz nieszczelny któryś
Posted

nie ma styczności, jest to układ zamknięty, ale przy wspomaganiu tak jak w autach jest doprowadzenie z silnika, taki wąski przewód przy pompkach, i tamtędy może się dostawać olej, lub jeżeli masz w pobliżu filter olejhu to sprawdź szczelność filtra i okolic pompek, chyba że dostał się przez zbiornuiczek wyrównawczy,

 

- pompki (przy pedale hamulca)

- szczęki hamulcowe (rozpieraki na końcach przewodu )

- zbiorniczek

 

tylko tyle mi przychodzi do głowy

Posted

wyczytałem ze czasami przeciek następuje w wymieniku ciepła przy filtrze oleju. Nie wiem czy u mnie jest ten wymiennik ciepła.


Sam niektórych rzeczy nie potrafię sprawdzić, w grudniu ciągnę do mechanika. Dzięki za pomoc, będę jeszcze się odzywał jak coś najdzie na myśl.

Posted
kubusjettaII no właśnie nie ma nic wspólnego tak napisałem:) natomiast chodziło mi o to że przy pompkach jest filter oleju i pod wpływem temperatury olej może się dostawać do układu hamowania :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...