Kardan Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 Witam, mam na oku dwa "składaki" tak jak w temacie. Jeden to skrzycia i most C-360 i silnik C-4011, a drugi to silnik C-360 i skrzynia oraz most C-4011. Nie wiem który wybrać, jaka konfiguracja była by lepsza? Quote
izydor6280 Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 silniki nie roznia sie niczym na dzien dzisiejszy jesli byly juz remontowane, skrzynie sa niemal takie same, w moscie jest kilka roznic i same zwolnice maja jeden zab wiecej na duzym kole, przez co 4011 byly szybszeosobiscie wolalbym tyl z 40, jesli jest w dobrym stanie, slyszalem o przypadkach ze tyl potrafi sie krecic od nowosci bez remontu Quote
Rico Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 silniki praktycznie się nie różnią, szkrzynie no może trochę, a most to tak jak kolega pisze że jeden ząb więcej i wiadomo co za tym idzie szybszy. kup ten w którym lepszy silnik, Quote
massay1 Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 Małe koło zwolnicy jest większe od tego w 60-ce. Nie duże. Skrzynia w 4011 faktycznie trwała. Późniejsze w 60-kach już takie nie były. Jedynie może jej dorównać c-355. Za to mają jeden minus. Układ kierowniczy. Albo jest jeszcze oryginalny na dwa wąsy albo już przerobiony na kolumnę z 60-ki. Osobiście wolał bym most i skrzynię z 4011. Quote
izydor6280 Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 masz racje uklad na dwa drazki to porazkapierwsze 60 jeszcze nie byly takie zle, ale to juz nie ten material co an 4011jednak roznica jest na duzym kole http://www.farmexpert.pl/kolo_zwolnicy_55_zebow_c_360_o_produkt10688.aspx http://www.farmexpert.pl/kolo_zwolnicy_56_zebow_nowy_ty_produkt2002.aspxmale znalazlem tylko takie http://www.farmexpert.pl/kolo_napedzajace_zwolnicy_c_32_produkt10593.aspx nie iwem, dlaczego jest podpisane 330, byc moze sa takie same Quote
henryk Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 nawet tył 40-ki jest o wiele cichszy niż 60-ki Quote
leszkoma Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 Kupuj silnik od 60-tki a tył od 40-tki przynajmniej będziesz miał cicho w kabinie. Cała reszta to tak jak koledzy pisali kosmetyczne różnice . Quote
massay1 Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 Znalazłeś tylko takie bo tam nie ma osobno zębatki nakładanej na frez tylko półoś jest razem z trybem jako jedna całość.http://www.farmexpert.pl/polos_11_zebow_do_ursus_c_360__produkt5547.aspxhttp://www.farmexpert.pl/polos_12_zebow_do_ursus_c_360__produkt5546.aspx Quote
henryk Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 panowie rozumie że 360 półoś ma 11 zębów i jest wolniejsza,jak bym założył półosie 12 a w zwolnicy odpowiednio do półosi mniejszą to 60-ka by była taka szybka jak 40-ka, czy tak?-proszę o opinie-pozdrawiam Quote
massay1 Posted November 23, 2013 Report Posted November 23, 2013 Dokładnie tak. Bo tylko w zwolnicy jest różnica w przełożeniu tych ciągników. Skrzynia biegów, przekładnia główna maja takie same. Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Dobrze mówicie że są takie same ale to naprzykład czemu C-4011 ma 325cm długości a C-360 ma 357cm? Quote
izydor6280 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 w 40 nie ma przedniego zaczepu, jest tylko hak przy osi, zapewne tu jest ta różnia Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 To są 32 cm a zaczep ma może z 10 cm. Quote
massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 To zasługa przedniego wspornika. W 4011 przód kończy się na masce a w 60-ce dopiero na przednim zaczepie. Nie widzisz tej różnicy go już sama mach w 60-ce bardziej wystaje do przodu. Możesz to łatwo wyczaić patrząc na oba ciągniki z boku.4011 wspornik, hak i kawałek dalej koniec maski a w 60-ce cała bateria obciążników która zmieściła się pod maską i dopiero zaczep. Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Czyli teoretycznie dało by się skrócić maske w sześdziesiątce tylko trzeba by było zmienić miejsce mocowania obciąż ników tak? Quote
izydor6280 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 wiele jej nie skrocisz, chyba ze wywalisz filtr gdzies na bok Quote
henryk Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 skracanie 60-ki wydaje mi się bezcelowe,im dłuższy ciągnik tzn. im dalej są przednie obciążniki od tylnej belki tym większy udźwig i stabilność,nie wiem co podwieszacie ale w moim przypadku;((agregat uprawowy 2 walcowy o dł.2,5(500kg) ,talerzówka 400kg. itp)).,jest to bardzo istotne-pozdrawiam Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Głupi nie jestem i wiem o tym. Nie lepiej zapytać niż od razu się dziwić po co na co i dlaczego. Ma być to traktor tylko i wyłącznie do tura a chodzi mi o to żebym mógł jak najbliżej podjechać do czegoś. Więc jak? da się czy nie? Quote
massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 Maskę trochę da się skrócić bo od jej początku do filtra powietrza jest dość dużo wolnej przestrzeni. W 4011 maska kończy się dosłownie zaraz za filtrem powietrza. Nie wydaje mi się żeby jej skrócenie o kilkanaście cm. nie wiele zmieni. Zostaw jak jest tylko zrób zderzak i tyle. Quote
henryk Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 Głupi nie jestem i wiem o tym. Nie lepiej zapytać niż od razu się dziwić po co na co i dlaczego. Ma być to traktor tylko i wyłącznie do tura a chodzi mi o to żebym mógł jak najbliżej podjechać do czegoś. Więc jak? da się czy nie?jeśli jest tak jak piszesz to trzeba było tak od razu ' date='-pozdrawiam[hr']a swoją drogą to jeśli tak ci idzie o skrócenie to możesz filtr wywalić spod maski np. z boku jak u 30-ki nie wszystkie traktory mają filtr pod maską-pozdrawiam Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Mam jeszcze pytanie jaki najmocniejszy tur można zamontować do c360? Quote
massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 Dopuszczalne obciążenie osi przedniej na oponach 6.00-18/6PR to 1380 kg. Szału nie będzie. Quote
Rico Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 chyba że założysz balanówki jak u rozrzutnika, wtedy wytrzyma więcej, ale to już całe koła razem z felgami Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Dobrze dobrze ale to znaczy że ile najwięcej moge mu wpakować? Quote
Rico Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 rozrzutnik ma dwa koła i pakuje się około 4T plus jeszcze masa samego rozrzutnika, tak więc chyba wiadomo że można więcej:) a wiem że rozstaw śrub pasuje, ale tylko na 6 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.