massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 He he. A ty myślisz że to opony są wyznacznikiem maksymalnego obciążenia? Konstrukcja ciągnika ogranicza a nie ogumienie. Szału nie podniesie.Na moje oko 0,8 tony i tyle. Chyba że chce poskładać ciągnik. Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Chciałbym też wzmocnić oś ale nie wiem jak Quote
Rico Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 oś to jak chcesz wzmocnić to możesz dokupić od OSTRÓWKA, praktycznie 60 tka ale wszędzie wzmocniona.m Możesz też sprawdzić od 385 też mają wzmocnienia ale nie wiem jak się nadaje do siodła Quote
massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 I całkiem inna konstrukcja. Jest montowana w ramę a nie wspornik osi jak w 60-ce i ma niższe zwrotnice bo punkt mocowania sworznia jest w ostrówku niżej. Lepiej innego ciągnika poszukać lub ostrówka kupić. Quote
Rico Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 60 tki ganiają z turami spokojnie to nie szukaj sobie wydatków, tylko załóż koła które wytrzymują ciężar i gotowe, przecież traktorów nie będziesz podnosił Quote
massay1 Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 Dokładnie. Jest wystarczające. Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 W sumie fakt udźwig rzędu 800kg mi wystarczy ale teraz problem jakiego tura 3sekcyjnego wybrać? Quote
Rico Posted November 24, 2013 Report Posted November 24, 2013 http://tablica.pl/oferta/ladowacz-czolowy-tur-c360-330-t25-mf255-itd-ID9Vez.html tu jest fajny i nie drogi Quote
Kardan Posted November 24, 2013 Author Report Posted November 24, 2013 Nie chce takiego badziewia. Kolega taki ma i na moje warunki jest niewystarczajacy. Ma być 3 sekcyjny przede wszystkim chodzi mi żebym miał dociążenie na tłoku czyli żeby tłok były dwustronnego przepływu. Udźwig taki tur ma 500kg a ja potrzebuje 800kg Quote
izydor6280 Posted November 25, 2013 Report Posted November 25, 2013 wracajac do kol, nie wiele dadza, oczywiscie lepiej sie pracuje bo sie nie zapadaja, ale sama os nie wytrzyma wiecej, znam przypadki, ze potrafilo ukrecic sworzen/os zwrotnicy, nie mowiac o wyrywaniu plaskiej belki, nawet przy ciagnikach bez ladowacza a teraz o ladowaczu, masz do wybory TUR 3b lub Hydrometal AT5, bardzo dobry ladowacz, ale cena wyzsza od 3b Quote
Kardan Posted November 27, 2013 Author Report Posted November 27, 2013 Oczywiście że opony założe choćby dla samego komfortu jazdy a znajomy tak ma i wiem że to się bardzo dobrze sprawdza. Jesli chodzi o tura to spróbuje poszukaC jakiegoś używanego 3b. Quote
Kardan Posted November 27, 2013 Author Report Posted November 27, 2013 Dokonałem wyboru i padło na Wol-Met 2b. Jak dowiozą to podziele się pierwszymi opiniamii. Quote
Rico Posted November 28, 2013 Report Posted November 28, 2013 czekamy na opinię sezon zimowy już się zbliża to do odśnieżania go spróbujesz Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.