Stiven1983 Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Ja mam jedną 30-chę z wspomaganiem od AGricoli i niestety nie jestem zadowolony z tego wspomagania. Heniu dodaj gazu i odpowietrz siłownik na maxa w lewo i przytrzymaj i na maxa w prawo i przytrzymaj i tak kilka razy. Quote
henryk Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 ale ja nie mam pojęcia o odpowietrzaniu ,może jaśniej napisz kolejność działania,nawiasem mówiąc wspomaganie mam z agroturu z siłownikiem równolegle do osi,proszę pomóżcie bo może to jest drobnostka ale ja już jestem chory-pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Ciekaw jestem co ma wspólnego zapowietrzony siłownik do orbitrola? ja mam tak w kombajnie jak Henryk w ciagniku i jest to wina orbitrola, nowe nie znaczy dobre, wolał bym aby problem był łatwy do rozwiązania henryku spróbuj jak nie dasz rady to dzwoń do nich niech poprawiają Quote
henryk Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 no dzwoniłem zaraz po odjeździe tych co zakładali ale wiesz -a czemu pan zaraz nie sprawdził ,jak będziemy w pobliżu to zajrzymy i takie tam,a w końcu to jest ode mnie 39km,to sam pojadę i przywiozę tego fachowca -pozdrawiam Quote
Stiven1983 Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Siłownik sam powinien się odpowietrzyć nie ma znaczenia czy poprzeczny czy jakiś inny. Robert983 możesz mieć racje że może to być wina orbitrola. Jak ja montowałem wspomaganie to dopóki się nie odpowietrzyło to kiepsko chodziło, wystarczyło dodać gazu kręcić w lewo i prawo do końca i powietrze wypchnęło i było OK. Trzeba tylko pilnować stanu w zbiorniczku.Jeśli to nie pomoże to pewnie wina orbitrola. Fachowcy sami powinni sprawdzić. Też mi fachowcy Quote
Robert ;-) Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Ja nie jestem tam jakimś znawcą;-) ale mam taki sam objaw w df ale on ma prawie 40 lat a tu części nowe wiec powinno śmigać, co do fachowców to ta aby zrobić na sztukę a potem to nie ma czasu a to nie po drodze, szkoda nerwów, henryku próbuj może a nuż się uda;-) Quote
Stiven1983 Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Co dla ciepie znaczy powoli?? Bo może kręcisz naprawdę za wolno. A co się dzieje jak kręcisz szybciej lub szybko? Quote
henryk Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 jak kręce szybko to jest chyba dobrze ale zaraz wyjaśnię dokładniej ;jadąc szosą ciągnik lekko zjeżdża na prawo więc delikatnie ciągniesz w lewo,jest ok. po chwili znowu zjeżdża w prawo znowu ciągniesz w lewo i mając gałkę na kierownicy widzisz że już zrobiłeś cały obrót w lewo i za chwilę znowu musisz pociągnąc w lewo i bez powrotu kierownicy ,po ujechaniu kilometra zauważyłem że kierownicą obróciłem 5 razy w koło w normalnym układzie już bym powoli oczywiście 2 razy bym zawrocił,krótko mówiąc jadąc w bruździe podczas orki gdybym nie ciągnął za kier.stale w lewo to na końcu pola byłbym u sąsiada na polu-myślę że kapujesz.-pozdrawiam Quote
Stiven1983 Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Twój opis wyjaśnił sprawę jest to normalne,. Ponieważ siłownik dwustronnego działania który masz zamontowany w traktorze z jednej strony mi inną pojemność oleju niż z drugiej i co za tym idzie aby tą różnice zniwelować musisz bardziej przekręcić kierownicą. Jeżeli złapiesz kierownice na godzinie 12 i zaczniesz nią bujać 11-13 to zauważysz że koła skręcą w jedną stroną a przecież nie kręciłeś kierownicą. Mam nadzieje że załapałeś. Jedyna rada na coś takiego to siłownik dwustronny dwustronnego działania, jak w zetorach. Mam taki w swojej 30-tce w drugiej mam taki sam siłownik jak ty i wiem co cię boli. Mnie też to w******a Quote
henryk Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 dodam że ja to mam dopiero dziś założone i zrobiłem 2 km.szosą i troch e popodwórzuTwój opis wyjaśnił sprawę jest to normalne' date='. Ponieważ siłownik dwustronnego działania który masz zamontowany w traktorze z jednej strony mi inną pojemność oleju niż z drugiej i co za tym idzie aby tą różnice zniwelować musisz bardziej przekręcić kierownicą. Jeżeli złapiesz kierownice na godzinie 12 i zaczniesz nią bujać 11-13 to zauważysz że koła skręcą w jedną stroną a przecież nie kręciłeś kierownicą. Mam nadzieje że załapałeś. Jedyna rada na coś takiego to siłownik dwustronny dwustronnego działania, jak w zetorach. Mam taki w swojej 30-tce w drugiej mam taki sam siłownik jak ty i wiem co cię boli. Mnie też to w******a[/quote']no chyba tu się z tobą zgodzę ale już drugiego siłownika nie będe zakładał,mam ndzieję że coś poprawią bo ten szef jak dzwoniłem i też mu tak wyjaśniałem to powiedział że nie mo ze tak być i że coś tam trzeba pokręcić przy orbitrolu a jak będzie źle to że założą nowy drugi tzn, inny orbitrol ,bąźmy dobrej myśli,tylko że jak człowiek ma coś nowego to lepiej żeby od razu było ok.bo tak to za 2450-zł.to apetyt można stracić-pozdrawiam ,o wynikach napiszę na pewno Quote
Stiven1983 Posted November 18, 2014 Report Posted November 18, 2014 Na pewno o to chodzi jak ja się przejechałem to od razu to wychwyciłem. Quote
massay1 Posted November 19, 2014 Report Posted November 19, 2014 Henryk pisze że kierownica ucieka w jedna stronę a Stiven i różnicy pojemności siłownika po obu stronach. faktycznie jest tak że przy takim siłowniku w jedną stronę kręcąc od oporu do oporu jest mniej obrotów niż w drugą i jest to normalne.Ale mimowolne skręcanie w jedną stronę już nie. Nie ma prawa się tak dziać bez względu na konstrukcję siłownika.Powiem ci szczerze że nie jesteś pierwsza osobą która ma problemy z orbitrolami najtańszymi na rynku. Są najwyraźniej kiepskie. Po prostu trzeba trafić na dobrą sztukę. Masz to nowe zrobią ci z tym porządek. Potem będzie chodzić latami. Quote
Stiven1983 Posted November 19, 2014 Report Posted November 19, 2014 A może to wina zbieżności?Lepiej sprawdzić co się da samemu. Quote
henryk Posted November 19, 2014 Report Posted November 19, 2014 zbieżność jest dobra gdyż mierzyliśmy przed wymontowaniem starego drążka i potem po założeniu nowego,ale dziś jeszcze dzwoniłem i powiedział że przyjadą po niedzieli i wyregulują a jak nie to nowy orbitrol założą i mówił że raz na100 taka sytuacja się zdarza ale żeby się nie denerwować,myślę więc że będzie ok.-pozdrawiam Quote
massay1 Posted November 19, 2014 Report Posted November 19, 2014 Niczym się nie przejmuj. W zestawach dają orbitrole których cena w detalu waha się w granicach 300-400 zeta. nie jesteś pierwszy który trafił na bubla orbitrol za tą cenę. Jak już trafisz na dobrego czy uporają się z tym to będzie hulał 20 lat. Quote
Robert ;-) Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Witam mam pytanie, od czego można by było dopasować filtr suchy do ursusa c355 c360. Quote
Stiven1983 Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Od zetora koszt około 600pln Kolega ma i mówi że się super sprawuje Quote
henryk Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 a czy ten filtr zmieści się z przodu tam gdzie ma 60-ka Quote
Robert ;-) Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Właśnie przeglądam allegro i olx i jakoś nic ciekawego nie znalazłem,szukam dalej a 600 to trochę za drogo, trzeba coś tańszego. Quote
massay1 Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Z popularnych może jakiś ze stara suchy znajdziesz. Quote
Stiven1983 Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Zmieści się w 100% jest leżący, ale nie pamiętam od którego Zetora bo są dwa tańszy i ten za 600pln ale mniejszy KIA2700 miało fajny filtr ale nie wiem czy nie za duży Quote
henryk Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 no- oglądając ten wkład od KIA k2700 i obudowę to myślę że byłby to niezły zestaw do c-360 Quote
Robert ;-) Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 Wczoraj jak przeglądałem allegro to zauważyłem ze wkłady do aut dostawczych są drogawe, niektóre ponad 100 zł. Ciekawe jakie wymiary ma fitr od bizona, bo wklady sa za grosze a to ważne, (w kombajnie mam suchy, to mam dwa na zmiane jeden dzień na jednym drugi dzień nan drugim, przedmucham raz dziennie i są jak nowe.) Quote
Vademecum Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 Od Bizona będzie duży gar, W moim MF-ie jest zgrabny filtr, ale wkład 300 zł. A jaki jest w C 385 - i pochodne ? Quote
Robert ;-) Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 Patrzyłem na od kia co henryk pisał można kupić używke za 70 -80 zł obudowę i wkład za 60 zł, trzeba poszukać aby był zgrabny i wkłady nie drogie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.