Jump to content

Recommended Posts

Posted
nie przyglądałem się jaki ma Bizon ale przecież jeśli silnik ma od Autosana to i filtr, to jest gar 50cm wys, i 40cm średnicy,taki to ja do jelcza zakładałem ale do ciągnika to nie przejdzie
Posted

Mam w garażu filtr i obudowę od KIA mogę pomierzyć jak potrzeba.

 

Robercie filtrów się nie przedmuchuje tylko powinno się opukać.

Po drugie masz zabity cyklotron skoro zbiera ci się syf na harmonijce filtra, jak by był sprawny cyklotron to raz dziennie z dolnej miski filtra wyrzucał byś kupkę syfu i to wszystko.

Posted

jeśli chodzi o ten wkład to są wymiary;wys,206mm,szer -średnica zew.179 mm ,śr wew.113mmm,teraz na obudowe trzeba dodać z 10% i chyba będzie dobrze,jeśli mam rację to do 60-ki akurat


wkład jest w mojej glerii

Posted

Myślę że warto pociągnąć ten temat- MODYFIKACJE ale nawszystkie maszyny.Sam wykorzystam pare pomysłów.BRAWO.Swietny i ciekawy temat.Pozdrawiam.


Będe chciał wygłuszyć kabinę w swoim ZETORZE-12145.Jakich materiałów się do tego używa.Czy się klei na podłogę czy tylko kładzie itp.Proszę o pomoc w tym temacie.Pozdrawiam.

Posted

Nie specjalnie jestem przekonany. Jadąc 60-ka bez filtra nie ma różnicy w pracy silnika, zakładając suchy do którego wkłady kosztują powiedzmy 40 zeta, zmniejszając zużycie paliwa MOŻE o setkę na kilka godzin pracy silnika a i to nie jest pewne. Masz inwestycję w filtr, dodatkowy koszt zakupu wkładu i szansę na zwrot tej inwestycji równą zeru lub wręcz przeciwnie.

Osobiście wolał bym zrobić coś co faktyczne umili obsługę ciągnika, zmniejszy jego spalanie albo podniesie moc niż kombinować z filtrem który MOŻE coś zmieni na lepsze a po głębszym przekalkulowaniu nie da nic lub przyniesie dodatkowe straty.

Posted

a ja myślałem aby założyć coś takiego na filtr zamiast ori siatki, szczególnie że mam stary typ i przez siatkę leci co chce :D

 

http://zetory.pl/p/2014/04/zetor-osadnik-pylu-filtr-wstepny-69011223-4075147200.jpg

Posted

Nie siatka, tam jest plastik w którym zbiera się gruba frakcja zanieczyszczeń. Bodajże monocyklon to się zowie. Biełarus miał lepszą bajerę. Bo kurz taką szczeliną wypychało pod ciśnieniem, ciekawie to wyglądało. A w tym przypadku w kombajnie co dzień wysypuje kurz z tego plastiku


Kolego tam jest plastik, tylko taki czyściutki, że prawie go nie widać.

Posted

to może trochę lepsza grafika

 

http://www.turmasz.pl/images/0-1000/Miska_filtra_wst_pnego_powietrza_%5B2117%5D_500.jpg

 

kombajn jednak pracuje w ciężkich warunkach, myślę że przy ciągniku wystarczyłoby czyszczenie raz na kilka miesięcy

Posted

Chciałbym wygłuszyć kabinę wswoim Zetorze' date='czy morzecie mi podpowiedzieć jak to zrobićtobrze ijakich materiałów użyć do tego wygłuszenia.Pozdrawiam.

[/quote']

 

Najlepsze były by maty wykluczające jak w samochodach pod wykładzina a na wierzch gumowa wykładzina chodzi o podłogę a na boczki ci nie trzeba, zetor ma tapicerkę

Posted

W molm Zetorze na boczkach nie ma tapicerki jest goła blacha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W moim Zetorze na boczkach jest goła blacha gdzie mogę kupić maty wygłuszające i co zrobić z tą gołą blachą na boczkach.Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted

Cyklon na zdjęciu jest lepszy niż ruski. Powietrze na bank ma większą prędkość po okręgu, nie ma małej szczeliny jak w ruskim które wyrzuca zanieczyszczenia. 

Nawiasem mówiąc w 60-ce w oryginalnym filtrze też jest cyklon.

  • 7 months later...
Posted

Widzę ze pojawił się na forum kolega Stiven 1983 i mam pytanie

szykuje mi się wymiana końcówek belek, jabłka mało niepowypadaja (są niby dostępne zestawy naprawcze, do przyspawania) ale i myślę o tych hakach cbm, widziałem w c330 kolegi i zastanawiam się jak jest z zapinaniem niektórych maszyn, czy nie jest za ciasno miedzy bolcem a ramą maszyny? u mnie haki będą do c355.

Posted

Fakt czasem bywa ciasno ale jeszcze nie miałem okazji przypinać maszyny której nie dało by się przypiąć zawsze kilka mm luzu zostaje.

Fabryczne maszyny zawsze pasują. Gorzej z samoróbkami jak spawacz oszczędny to może byś problem (oczywiście do rozwiązania)

Ogólnie nie zamienił bym haków na stare belki za żadne skarby, najlepiej widać to przy ciężkich maszynach (talerzówka pług agregat) pod które trzeba precyzyjnie podjeżdżać,

Po założeniu haków maszyna wskakuje nawet ze skosa (5cm)

 

Ogólnie BAJA

Posted

Zgadzam się z kolega w stu procentach. Nie trzeba się mordować i szarpać z maszynami, osobiście gdybym miał do wymiany końcówki cięgieł bez względu na wielkość ciągnika założył bym cbm-y. 

Sam zresztą założyłem w swoim ciągniku. Co do kompatybilności jak wspomniał kolega wyżej jedyna przeszkoda to bolec maszyny za blisko ramy. W fabrycznych faktycznie niespotykane.

Na necie można znaleźć wymiary cbm cat1 ma od osi kuli do końca haka coś koło 45 mm.

Posted
Massay przydatne wymiary ja z robionych sprzętów to mam tylko siewnik i agregat uprawowy, druga sprawa jak będzie źle to mam stare belki wiec można podmienić w 10 minut.wczoraj szukałem to znalazłem tylko jedna ofertę na cbm 1 cat za ponad 160zetq sztuka ale cóż..... .

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...