Jump to content

Recommended Posts

Posted
Na pewno musiał jakoś zabezpieczyć przed wyciekami:) Może jakiś Bitex albo lutowanie na gorąco?? Są tez dostępne takie masy uszczelniające ale żeby ta ostatnia miała rację bytu, grzałka musi sztywno "siedzieć" w otworze:) Pozdrawiam :)
Posted
ta grzałka"M" jest montowana w parnikach elektrycznych, skręca się ją na maksa po obu stronach i nic nie leci bo inaczej by poraziło każdego:) ale tu jest woda a w misie olej a to nie to samo:)
Posted
To nie wiem czy się opłaca skórka za wyprawkę:P Też kiedyś myślałem o napędzie przednim do c-360 ale dałem sobie spokój :) Sporo majsterkowiczów montuje też TUZ do przodu:) W wiosce niedaleko Mnie jeździ taki 3p ale nie widziałem go jeszcze z podpiętą maszyną :) Pozdrawiam :)
Posted
ten tuz do 360 to sam nie wiem po co? mała moc do maszyn przód i tył:) jak już to jakiś pług śnieżny do odśnieżania chodników gminy lub urzędu miasta a na tyle lej z piachem i gotowe:)
Posted
No to akurat jest prawda, bo widziałem kiedyś filmik jak z takim wynalazkiem gość podnosił z przodu agregat z wałem strunowym to się zdawało że z nim z garażu nie wyjedzie :D Co do odśnieżania to się zgadzam:) Ja co prawda odśnieżam Ursusem 914 ale myślę że c-360 tez by się nadał:) Pozdrawiam :)
Posted

grzalka oleju to slaby pomysl, raz ze niewiele pomoze w rozruchu, dwa ze pali olej, lepiej zalozyc grzalke plynu, tylko trzeba tak pomyslec aby grzala blok a nie chlodnice, jak to jest w gotowcach

TUZ przu 60 jest bardziej przydatny niz myslicie, mozna podpiac lejek czy sadzarke, a z tylu ciagniecie przyczepe, po co dwa razy jezdzic, szczegolnie jesli ktos ma daleko i tylko jeden ciagnik

 

jeszcze kilka przerobek zwiazanych z 360: miekki przod z 4011, 902 lub zetorowski, biegi w podlodze, wzmocniony podnosnik, wymieniony juz wyzej TUZ, turbo, a dla bardziej ambitnych plaska podloga czy nawet cala kabina zetorowska

Posted
Jeśli chodzi o kabinę, widziałem kiedyś c-360 z kabiną z MTZ 82, tak mi się przynajmniej wydaje. Odnośnie turbiny to wiem że można sobie coś takiego zafundować i to bez szkodliwości dla silnika, ale o tym nigdy nie myślałem. A biegi w podłodze tez mi się o uszy obiły ale nigdy nie widziałem:) Pozdrawiam :)
Posted
Zgadzam się z kolegą SLOWPOCK ten wyrób fabryki ursus nie był za piękny,napęd przedni czy tuz i wyciszona kabina to było by super;]ale te biegi w podłodze to ja osobiście nie uważam za dobry pomysł za małolata testowałem wiele marek ciągników i te z biegami mi nie pasowały;[
Posted
Kwestia przyzwyczajenia. Wysokiej osobie źle zmienia się biegi w 60-ce koło kierownicy. Za każdym razem trzeba się pochylać do przodu. Jeździłem ostrówkiem i akurat fajnie to chodzi. Tyle że w 60-ce trzeba jeszcze deskę rozdzielczą przenieść pomiędzy przednią szybę a kierownicę. Luksus totalny. Koniec z zawieszeniem się przy wysiadaniu filcokiem za zaciągnięty ręczny.
Posted
A mi właśnie dużo bardziej pasują biegi między nogami niż przy kierownicy. Może to kwestia przyzwyczajenia bo pracuje Ursusem c330 od zawsze do dziś, ale miałem okazję pracować Ursusem c360 i wszystko było dobrze tylko te biegi. :D Mój kolega nie lubił tego rozwiązania z dźwignią od zmiany biegów przy kierownicy że założył dźwignie od Zetora i ma teraz między nogami tą dźwignie. Cóż co kierowca to inne zdanie. Pozdrawiam :)
Posted
Trochę źle się wyraziłem. Fajnie biegi chodzą w podłodze w 60-ce. Ogólnie to patent z ostrówka. Znów w mtz-cie miałem biegi jak w 330. Zmieniłem je i teraz są po prawej stronie koło nogi. To jest dopiero wygoda.
Posted
:) no są tacy:) chyba bicepsy jak u pudziana po uprawie pola :) niektórzy mają fantazję, są też tacy co montują silniki od mercedesa, p[rzerabiają praktycznie wszystko
Posted
To już jest moim zdaniem przerabianie po to żeby coś przerobić :) Jak dla Mnie wystarczy dodatkowe oświetlenie, kogut, wiatraczek, szersze koła czyli generalnie wszystko co ma poprawić komfort pracy na ciągniku :) A jak się chce żeby traktor dobrze wyglądał, to trzeba poświęcić czas i pieniądze na malowanie i nowe części takie jak lampy, lusterka, kierunkowskazy:) Wtedy wszystko jest jak najbardziej OK :) Pozdrawiam :)
Posted
lampy nie są takie drogie, mały koszt a duże udoskonalenie, dodatkowe oświetlenie dużo pomaga np podczas nocnych prac jak się praca przeciągnie, pryskałem parę razy po zachodzie. :)
Posted
jesienią jak dzień krótki i się orze po nocach to super sprawa takie halogeny:) ale ważne jest też żeby było ciepło,hehe, uszczelnić kabinę i ogrzewanie założyć, a do tego jak jeszcze muza gra to już w ogóle z traktora nie wychodzę :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...