SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 Na pewno musiał jakoś zabezpieczyć przed wyciekami:) Może jakiś Bitex albo lutowanie na gorąco?? Są tez dostępne takie masy uszczelniające ale żeby ta ostatnia miała rację bytu, grzałka musi sztywno "siedzieć" w otworze:) Pozdrawiam Quote
Rico Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 ta grzałka"M" jest montowana w parnikach elektrycznych, skręca się ją na maksa po obu stronach i nic nie leci bo inaczej by poraziło każdego:) ale tu jest woda a w misie olej a to nie to samo:) Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 Jakiś sposób musiał być skoro to działa i wszyscy żyją Pozdrawiam Quote
Rico Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 no jak widziałem to oczy mu nie iskrzyły:) a propos tuningu ciągników to widziałem napędy do 360, ale są drogie około 5500zł Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 To nie wiem czy się opłaca skórka za wyprawkę Też kiedyś myślałem o napędzie przednim do c-360 ale dałem sobie spokój Sporo majsterkowiczów montuje też TUZ do przodu:) W wiosce niedaleko Mnie jeździ taki 3p ale nie widziałem go jeszcze z podpiętą maszyną Pozdrawiam Quote
Rico Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 ten tuz do 360 to sam nie wiem po co? mała moc do maszyn przód i tył jak już to jakiś pług śnieżny do odśnieżania chodników gminy lub urzędu miasta a na tyle lej z piachem i gotowe:) Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 No to akurat jest prawda, bo widziałem kiedyś filmik jak z takim wynalazkiem gość podnosił z przodu agregat z wałem strunowym to się zdawało że z nim z garażu nie wyjedzie Co do odśnieżania to się zgadzam:) Ja co prawda odśnieżam Ursusem 914 ale myślę że c-360 tez by się nadał Pozdrawiam Quote
izydor6280 Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 grzalka oleju to slaby pomysl, raz ze niewiele pomoze w rozruchu, dwa ze pali olej, lepiej zalozyc grzalke plynu, tylko trzeba tak pomyslec aby grzala blok a nie chlodnice, jak to jest w gotowcachTUZ przu 60 jest bardziej przydatny niz myslicie, mozna podpiac lejek czy sadzarke, a z tylu ciagniecie przyczepe, po co dwa razy jezdzic, szczegolnie jesli ktos ma daleko i tylko jeden ciagnik jeszcze kilka przerobek zwiazanych z 360: miekki przod z 4011, 902 lub zetorowski, biegi w podlodze, wzmocniony podnosnik, wymieniony juz wyzej TUZ, turbo, a dla bardziej ambitnych plaska podloga czy nawet cala kabina zetorowska Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 Jeśli chodzi o kabinę, widziałem kiedyś c-360 z kabiną z MTZ 82, tak mi się przynajmniej wydaje. Odnośnie turbiny to wiem że można sobie coś takiego zafundować i to bez szkodliwości dla silnika, ale o tym nigdy nie myślałem. A biegi w podłodze tez mi się o uszy obiły ale nigdy nie widziałem:) Pozdrawiam Quote
Mikruss Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 wspomaganie, biegi w podłodze, płaską podłogę, komfortową kabinę na poduszkach jak Zetor to miała c362 że też tego nie dawali na nasz rynek tylko te zwykłe pasztety 360.... Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 Bardziej podoba mi sie z wygladu wlasnie c-360 a c-362 z reflektorami w atrapie chlodnicy raczej uroda nie ocieka Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 Zgadzam się z kolegą SLOWPOCK ten wyrób fabryki ursus nie był za piękny,napęd przedni czy tuz i wyciszona kabina to było by super;]ale te biegi w podłodze to ja osobiście nie uważam za dobry pomysł za małolata testowałem wiele marek ciągników i te z biegami mi nie pasowały;[ Quote
massay1 Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 Kwestia przyzwyczajenia. Wysokiej osobie źle zmienia się biegi w 60-ce koło kierownicy. Za każdym razem trzeba się pochylać do przodu. Jeździłem ostrówkiem i akurat fajnie to chodzi. Tyle że w 60-ce trzeba jeszcze deskę rozdzielczą przenieść pomiędzy przednią szybę a kierownicę. Luksus totalny. Koniec z zawieszeniem się przy wysiadaniu filcokiem za zaciągnięty ręczny. Quote
VoYtek8 Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 A mi właśnie dużo bardziej pasują biegi między nogami niż przy kierownicy. Może to kwestia przyzwyczajenia bo pracuje Ursusem c330 od zawsze do dziś, ale miałem okazję pracować Ursusem c360 i wszystko było dobrze tylko te biegi. Mój kolega nie lubił tego rozwiązania z dźwignią od zmiany biegów przy kierownicy że założył dźwignie od Zetora i ma teraz między nogami tą dźwignie. Cóż co kierowca to inne zdanie. Pozdrawiam Quote
SLOWPOCK Posted November 30, 2013 Author Report Posted November 30, 2013 Dokładnie, kwestia przyzwyczajenia:) Ja mam 189 cm wzrostu i jakoś sobie radzę, choć to pochylanie się bywa uciążliwe:) Pozdrawiam Quote
massay1 Posted November 30, 2013 Report Posted November 30, 2013 Trochę źle się wyraziłem. Fajnie biegi chodzą w podłodze w 60-ce. Ogólnie to patent z ostrówka. Znów w mtz-cie miałem biegi jak w 330. Zmieniłem je i teraz są po prawej stronie koło nogi. To jest dopiero wygoda. Quote
Rico Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 o biegach w podłodze to nie słyszałem, ale pomysł dobry:), zakładają turbo do 360, kabiny zetorowskie, kierownicę od malacza, wspomaganie, napędy, wspomagacze pompy podnośnika, można tak mnożyć i mnożyć widziałem 360 z silnikiem perkinsa 4 cyl + turbo http://obrazki.elektroda.pl/8867357500_1329918319.jpgto zwykła 360 ale wygląda jak silnik mustanga 1968r. Quote
SLOWPOCK Posted December 1, 2013 Author Report Posted December 1, 2013 Jak dla Mnie kierownica od 126p w c-360 to słaby pomysł. Wiadomo że jak niema wspomagania to im mniejsze koło kierownicy tym ciężej się skręca:) Pozdrawiam Quote
Rico Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 no są tacy:) chyba bicepsy jak u pudziana po uprawie pola niektórzy mają fantazję, są też tacy co montują silniki od mercedesa, p[rzerabiają praktycznie wszystko Quote
SLOWPOCK Posted December 1, 2013 Author Report Posted December 1, 2013 To już jest moim zdaniem przerabianie po to żeby coś przerobić Jak dla Mnie wystarczy dodatkowe oświetlenie, kogut, wiatraczek, szersze koła czyli generalnie wszystko co ma poprawić komfort pracy na ciągniku A jak się chce żeby traktor dobrze wyglądał, to trzeba poświęcić czas i pieniądze na malowanie i nowe części takie jak lampy, lusterka, kierunkowskazy:) Wtedy wszystko jest jak najbardziej OK Pozdrawiam Quote
Rico Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 lampy nie są takie drogie, mały koszt a duże udoskonalenie, dodatkowe oświetlenie dużo pomaga np podczas nocnych prac jak się praca przeciągnie, pryskałem parę razy po zachodzie. Quote
SLOWPOCK Posted December 1, 2013 Author Report Posted December 1, 2013 Ja w tym roku robiłem orkę po ciemku:) Dwa małe halogenki z tyłu kabiny i od razu o niebo lepiej Pozdrawiam Quote
Rico Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 jesienią jak dzień krótki i się orze po nocach to super sprawa takie halogeny:) ale ważne jest też żeby było ciepło,hehe, uszczelnić kabinę i ogrzewanie założyć, a do tego jak jeszcze muza gra to już w ogóle z traktora nie wychodzę Quote
SLOWPOCK Posted December 1, 2013 Author Report Posted December 1, 2013 Ja w ciągniku radia akurat nie mam, nie wiem czy bym coś słyszał Z dostawczaka też zdemontowałem bo Mnie drażniło Pozdrawiam Quote
michael00ursus Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 Ja np. tez zrobiłem sb takie uchwyty do opryskiwacz dzięki czemu mogę wyłączyć wałek w czasie jazdy a opryskiwacz mi nie spadnie, a bynajmniej nie chodzi cale drogę wałek . Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.