SLOWPOCK Posted December 5, 2013 Author Posted December 5, 2013 Nie do końca się z tobą zgadzam Wojtku O ile Troll czy Cyklop 1 faktycznie są za słabe do fundamentów, to Cyklop 2, sprzęgnięty z mocnym ciągnikiem i wyposażony w łyżkę podsiębierną radzi sobie z takimi wykopami całkiem sprawnie Pozdrawiam Quote
adam1208 Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 Wg mnie to cyklop nadaje się co najwyżej do ładowania obornika .. Quote
SLOWPOCK Posted December 5, 2013 Author Posted December 5, 2013 Każdy ma swoje zdanie na ten temat Nie twierdzę że Cyklop jest lepszy od koparki, tylko że jeśli ktoś ma Cyklopa to wykopie nim fundamenty:) Tyle... Pozdrawiam Quote
Miki Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Przerywając Wam koledzy wasz spór i wracając do właściwego tematu. Gdy jeszcze posiadałem Ursusa C-4011 kombinowałem coś nad podwieszanymi pedałami tak jak to było w wersji C-362 ale nie było pomysłu jak się do tego zabrać ani czasu. A co Wy sądzicie o takiej modyfikacji? Quote
Rico Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 to byłoby dobre, chyba że będziesz chciał zmienić kabinę na np zetora. Prosta podłoga i te dłuższe pedały sprzęgła, hamulca, bo jak masz np zwykłą to praktycznie po co? Można też wzmocnić podnośnik dodatkowym siłownikiem:) Co myślicie o hamulcach tarczowych na przednią oś? Quote
Miki Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Jak by było dobre nie rozumiem? Jak negujesz i podwieszane w zwykłej, a mówisz, że w zetorowskiej nie bo są dłuższe pedały. Wytłumacz mi prosze bo przed chwilą sam sobie zaprzeczyłeś. Quote
massay1 Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Kiedyś był na YT film jak goście zmodyfikowali 60-ke. To chyba jacyś studenci byli bo normalnie żaden rolnik by się tak nie bawił. Nawet znalazłem wiec nie będę specjalnie nic komentował. Co do hamulców na przednią oś w 60-ce jest ona za słaba by przenosić takie obciążenia skrętne. Dzisiaj jest coraz więcej ciągników z hamowanymi kołami przednimi ale tylko i wyłącznie w przedniej osi napędzanej. Quote
Rico Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 chodziło mi że jak zmieniasz kabinę na zetorowską to będzie dobry pomysł - bo podłoga jest prosta, a jak zwykłą - to niepotrzebna modyfikacja:) Quote
massay1 Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Z tymi pedałami to trudno powiedzieć czy by to coś zmieniło. I w zetorze i w 60-ce pedały pcha się do przodu tyle że po innym promieniu. Z racji inaczej umiejscowionego punktu obrotu. tego nie trzeba chyba tłumaczyć. W mtz-cie zaś wciska się prawie pionowo w podłogę. Ale co wygodniejsze.... nie wiem. Quote
Rico Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 massay1 ten filmik spoko naprawdę się chłopaki napracowali, ale ta maska to porażka, i tak w ogóle to już mogliby napęd też zamontować, deska rozdzielcza super ciekawe jak te hamulce i sprzęgło działają? Quote
massay1 Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Powiem ci że oglądałem tylko jak kabinę robili. Zmiana maski dla mnie to kosmetyka nic nie wnosi. Jak żel na włosach naszych piłkarzy plejboi. No bawili się chłopcy fajnie. Ogólnie poda pedałami bo to konstrukcja raczej niespotykana. No w uazie tak było co prawda.Reszta tylko kwestia wykonania bo zetor to gotowy wzór. Ja myślę że pedały chodzą fajnie. Jeśli chodzi sprzęgło to nie rozumiem przeróbki z wydłużaniem dźwigni. Zrobiłem nie jedno sprzęgło w 60-ce i chodziło bardzo dobrze. Dziadkom tłumaczyłem że trzeba je regulować a nie spawać wynalazki. Ogólnie jeśli już miał bym je poprawiać to na wzór zetora. Drugi stopień na dźwigni koło fotela a cały skok pedału wykorzystany tylko do pierwszego. Wcisnął by je wtedy 6-latek. Quote
Rolnik7343 Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 a jakie modyfikacje macie w ursusach c-385 ? Quote
kubusjettaII Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 ostatnio się zastanawiałem jak wyglądałby traktor z przyciemnianymi szybami, wiem że to nic nie wnosi do konstrukcji ale czy poprawi wygląd czy pogorszy? wiem że kiedyś wychodziły MF 255 z lekko ciemniejszymi szybami ale gdyby zrobić ciemniejsze? Quote
SLOWPOCK Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 Zależy jaki traktor:) Tu znalazłem takiego Forsza z przyciemnionymi szybami:) Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=cILcdLrLXyg Quote
Rico Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 a jakie modyfikacje macie w ursusach c-385 ? zajrzyj sobie na galerię i na pierwszą stronę tego postu tam jest opisane Quote
Stiven1983 Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Maska naprawdę ohydna. Garbata jakaś taka. Ale to sprawa gustu.. Podziw za włożoną prace. Quote
SLOWPOCK Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 To prawda, trzeba przyznać że się ktoś przy tym ciągniku napracował, ale efekt wizualny nie rzuca na kolana:) Ja bym zostawił fabryczną maskę Wyglądałoby to na pewno lepiej niż z tą Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted January 29, 2014 Posted January 29, 2014 Witam znalazłem temat który mnie zainteresował;]napisał go @Henryk ale temat jest zamknięty,chodzi mi o to, jakie elementy potrzebne są do zamontowania wajchy biegów jak w ostrówku do ciągnika c360 w tamtym temacie były linki z częściami ale niestety nie działają;[mam niby podstawę i wajchę od c330 ale czy te części się nadają? wiem że potrzebne sa trzy elementy, ale jakie? i czy jest sens przerabiać? Quote
izydor6280 Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 potrzeban jest kompletna dzwignia z 330 i ta podstawa/wspornik z ostrowkajesli masz ori kokpit musisz odpowiednio wygiac i przedluzyc dzwigniebiegi beda wchodzic lzej i podobno nie trudniej zablokowac, choc w naszej biegi wchodza lekko i jakos czesto sie nie blokuja na tej starej dzwigni, ale do ladowacza jak najbardziej na + Quote
massay1 Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 http://sklep.techrol.com/catalog/skrzynia-przekladniowa-1169.html?Prawdopodobnie sama dźwignia toi nie jest do końca c-330. Quote
izydor6280 Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 moze w ostrowku jest dluzsza lub inaczej wygieta, ale kompletna dzwignia z 330 pasuje pod ten wspornik Quote
Robert ;-) Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 Dzięki za odpowiedzi;] pytałem bo znalazłem ten temat,a i kiedyś widziałem takie rozwiązanie w ostrówku,mam dźwignię nową i podstawę od c330,a poza tym mam tura tylko ja go za dużo nie używam, to w kwestii potrzebnych części; dźwignia od c330, podstawa od c330, i podstawa od ostrówka, no i wygiąć trzeba wajchę pod starą konsole w c360?? Quote
massay1 Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 Osobiście zamiast wyginać drążek w dziwny sposób wolał bym zainwestować kilkadziesiąt złotych w tohttp://www.sklepy24.pl/sklep/sklep_mizar_com_pl/produkt/tablica-rozdzielcza-mf-1677823m92/9043I umilić sobie zdecydowanie wysiadanie z ciągnika. Co do samej dźwigni możliwe że to samo. Patrząc na zdjęcia chociaż jest kiepskiej jakości to wygląda jak by ta do 60-ki miała na końcu pełną kulkę a z 330 zeszlifowaną po bokach. Ale możliwe że się mylę. Quote
izydor6280 Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 Równie dobrze można kupić ten nowy kokpit http://allegro.pl/pulpit-na-zegary-konsola-ursus-c-330-c-360-nowosc-i3925973343.html Quote
massay1 Posted January 31, 2014 Posted January 31, 2014 Podałem w sumie przypadkowy przykład. Droższa ale wygląda na solidniejszą. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.