Jump to content

Recommended Posts

Posted
Siema mam problem jak ściągnąć rurę wydechową z ursusa C-360 odkeciłem śrubkę próbowałem ją oklepać na kolanku i potem gumowym młotkiem waliłem do góry ale w ogóle nie chce iść nie wiem jak ściągnąć a i żeby nie było to że trzeba ucinać przecinać itp... Bardzo proszę o odpowiedzi :exclamation:
Posted

Nie przeciąć kolanka tylko sam tłumik lekko. Przecież masz wyczucie jak pionowo przeciąć.

 

Nom, tylko że mój kolega chce go wziąć jeszcz do swojej 60-tki i czy coś się zmiń będzie pasował ?

Posted

Wątpię. Daj koledze tłumik w takim razie z kolankiem a kup nowe kolanko za 40 zł' date=' innego wyjścia nie widzę.

[/quote']

 

No nie wiem a jeszcze spróbuje jakoś inaczej albo natnę i zespawam co?

Posted
Ja mam 60tke z 1976 r. I niestety wymieniłam kolanko i tłumik, bo stary się nie nadawał. Koszt 60zl za tłumik w zależności czy krótszy czy dłuższy. Moim zdaniem to nie duży wydatek, a chwile pociągnie.
Posted
Dokładnie, nie ma co ciąć, odkręć kolanko i daj tak jak jest teraz i tyle. Swoją drogą to dziwne jak dla mnie że tłumnik nie chce zejść bo u mnie w Ursusach zawsze go zdejmuje jedną ręką bez wysiłku... Pozdrawiam :)
Posted

to może nie zdejmuj z kolanka tylko daj koledze z kolankiem a kolega da ci swoje kolanko

 

 

Tylko że on nie mam kolanka bo zgubił nie wiem jak ale zgubił

 

 


Dokładnie' date=' nie ma co ciąć, odkręć kolanko i daj tak jak jest teraz i tyle. Swoją drogą to dziwne jak dla mnie że tłumnik nie chce zejść bo u mnie w Ursusach zawsze go zdejmuje jedną ręką bez wysiłku... Pozdrawiam :)

[/quote']

 

Yhm ja odkręciłem śrubkę obstukalem koło kolanka potem w gurę gumowym młotkiem i poszła morze 1 ml i dalej nie chce iść .... Pozdro

 

 

Posted
Czasem niestety tak jest.... Założyciel tego wątku w sumie niczego tu się nie dowiedział niczego nowego. To co jest tu napisane to można wydedukowac bez pomocy nikogo logicznie myśląc, jeśli coś nie chce iść to pierwsze co ja robię to idę po złoty sposób na wszystko WD-40, jak to nie pomoże to wiadomo że trzeba ciąć i tyle. Chyba 40zł czy tam nawet 20zł więcej za nowe kolanko to nie jest aż tak dużo... Pozdrawiam :)
Posted
skoro wymieniasz na nowy to odkręć w całości z kolankiem, daj koledze a ty będziesz miał nowe i po kłopocie, bo sam tłumnik to do niczego mu nie potrzebny:), a tylko się napracujesz i możesz popsuć jedno jak i drugie, nie kombinuj :) powodzenia :)
Posted

Grzać palnikiem i oklupywać delikatnie młoteczkiem. Lekko ale dużo razy. Zejdzie. Możesz dodatkowo założyć stary pasek klinowy, zaciągnąć drągiem i próbować przekręcić.

A historia faktycznie dziwna.

Posted
moim zdaniem nie tylko dziwna... wiadomo że problem, dla jednego większy dla drugiego mniejszy, ale idąc w tą stronę to myślę że niedługo można się spodziewać tematu typu "co zrobić jak nie mogę wykręcić wętla?" :)
Posted
A po odpowiedzi " Zawieź koło do wulkanizatora " i tak przeczytamy szereg postów typu " Nie mogę bo nie mam paliwa w aucie. Nie wiem jak, ale nie mam " :) Naprawdę żeby w 20 postach tłumaczyć jak zdjąć tłumik a autor i tak dalej tkwi w problemie, to to jest dla Mnie zaśmiecanie forum:) Pozdrawiam :)
Posted
jak pisałem na tym forum swój pierwszy post to byłem pewny że tu są tylko poważne tematy,dziś często odnoszę wrażenie że powoli robi się tu Facebook (nie mam zamiaru tu nikogo obrazić)-pozdrawiam
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...