Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ja rok temu kupiłem do c330 bez błotników i jestem zadowolony, w komplecie były przystawki do błotników na przód i uszczelki, wszystko bardzo dobrze zrobione, kupiłem od małego przedsiębiorcy za niecałe 2000 tysiące, myślę że to dość przystępna cena ;) jeżeli masz zdrowe błotniki to zostaw je, zaoszczędzisz parę złotych ale jeśli są już w złym stanie to również proponuję ci kupić z błotnikami ;)
Posted

Ja rok temu kupiłem do c330 bez błotników i jestem zadowolony' date=' w komplecie były przystawki do błotników na przód i uszczelki, wszystko bardzo dobrze zrobione, kupiłem od małego przedsiębiorcy za niecałe 2000 tysiące, myślę że to dość przystępna cena ;) jeżeli masz zdrowe błotniki to zostaw je, zaoszczędzisz parę złotych ale jeśli są już w złym stanie to również proponuję ci kupić z błotnikami ;)

[/quote']

 

Są w bardzo dobrym stanie a możesz mi dać jakieś namiary na tego gośćia link itp.

 

 

Posted
Wiesz jak masz dobre błotniki to i kabina bez błotników będzie w miarę szczelna i estetyczna (przy prawidłowym montażu), jednak ja myślę że jak już kupować nową to komplet kabinę z błotnikami. Wszystko zależy od tego jaki masz fundusz. Pozdrawiam :)
Posted

w 360 nie ma dobrych blotnikow, blacha cienka jak bibula, w 330 to byl blotnik

rowniez radze zakup kompletu, na pewno bedzie szcelniejsza,

jesli kupisz bez, do starych bedziesz musial zakladac płaszcze, dolaczone do kabiny, aby przedluzyc blotnik z przodu

Posted
ja 5 lat temu kupiłem poszerzaną do 360 razem z błotnikami,po prostu luksus błotniki tapicerowane dach też ,dnie wyobrażam sobie nowej kabiny na starych (jeśli nawet by były dobre) błotnikach,za kompl. kabinę typu ,,NAGLAK''dałem 3900,starą czeską i błotniki sprzedałem za 550zł i niech się ktoś cieszy-pozdrawiam
Posted
A zdajesz sobie sprawę z tego że jak zamontujesz tą dużą kabinę do c330 to tura nie zamontujesz już bo z tego co się orientuje to te komplety do c330 mają mocowanie tutaj gdzie tur. Pozdrawiam :)
Posted
Już u mnie jeden we wsi pokazał właśnie tak klasę. Miał c330m w stanie idealnym to kupił sobie kabinę tą z sokółki i latał jaką to on ma dużą, piękną i wygodną kabinę i było ok, w tym roku dokupił tura i latał po wsi jak z granatem w majtkach bo kupił tura do c330, a on nie może go zamontować, nikt mu nie potrafił pomóc bo mocowania były już zajęte przez kabinę. Trzeba na to uważać. Pozdrawiam :)
Posted

Już u mnie jeden we wsi pokazał właśnie tak klasę. Miał c330m w stanie idealnym to kupił sobie kabinę tą z sokółki i latał jaką to on ma dużą' date=' piękną i wygodną kabinę i było ok, w tym roku dokupił tura i latał po wsi jak z granatem w majtkach bo kupił tura do c330, a on nie może go zamontować, nikt mu nie potrafił pomóc bo mocowania były już zajęte przez kabinę. Trzeba na to uważać. Pozdrawiam :)

[/quote']

 

Ja tura nie kupuję do 60-tki więc mi obojętnie

 

Posted

Zamawiając kabinę ,trzeba zamówić ją z mocowaniami , które umożliwiają montaż tura i po problemie . Cena jest taka sama.

Dobry sprzedawca najczęściej pyta czy będzie montowany tur.

Posted
Mimo wszystko tu jednak też powinien sprzedawca poinformować że różne wersje kabin w zależności czy będzie tur czy nie. Ale wiadomo nikt za nas myśleć nie będzie i trzeba odpowiednio planować z wyprzedzeniem bo potem właśnie będą takie problemy.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...