tomaszzimian Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 witam chcę kupić kabinę do c 360 i mam problem czy bez błotników będzie pasowała bez żadnych dodatkowych blach itp. Czy z błotnikami koszt doszy nie wiem którą, wybrać ... Quote
aagusia1008 Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 Witam.. Ja osobiście nie kupiłabym bez błotników.Na wiosnę do swojej 60tki kupiłam z firmy szyszka za 3950 zł. z Błotnikami wszystko bardziej szczelniejsze i wygląd bardziej estetyczny , Pozdrawiam Quote
majk44 Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 WitamJa też przymierzam się do wymiany kabiny na nowa do c330 , ale zdecyduję się chyba na zakup kompletu , czyli kabina ,błotniki i maska. Quote
Robert ;-) Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 Wybrał bym z błotnikami koszt większy ale montaż łatwiejszy i wygląd też się liczy Quote
przemek2092 Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 Ja rok temu kupiłem do c330 bez błotników i jestem zadowolony, w komplecie były przystawki do błotników na przód i uszczelki, wszystko bardzo dobrze zrobione, kupiłem od małego przedsiębiorcy za niecałe 2000 tysiące, myślę że to dość przystępna cena jeżeli masz zdrowe błotniki to zostaw je, zaoszczędzisz parę złotych ale jeśli są już w złym stanie to również proponuję ci kupić z błotnikami Quote
tomaszzimian Posted December 16, 2013 Author Report Posted December 16, 2013 Ja rok temu kupiłem do c330 bez błotników i jestem zadowolony' date=' w komplecie były przystawki do błotników na przód i uszczelki, wszystko bardzo dobrze zrobione, kupiłem od małego przedsiębiorcy za niecałe 2000 tysiące, myślę że to dość przystępna cena jeżeli masz zdrowe błotniki to zostaw je, zaoszczędzisz parę złotych ale jeśli są już w złym stanie to również proponuję ci kupić z błotnikami [/quote'] Są w bardzo dobrym stanie a możesz mi dać jakieś namiary na tego gośćia link itp. Quote
VoYtek8 Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 Wiesz jak masz dobre błotniki to i kabina bez błotników będzie w miarę szczelna i estetyczna (przy prawidłowym montażu), jednak ja myślę że jak już kupować nową to komplet kabinę z błotnikami. Wszystko zależy od tego jaki masz fundusz. Pozdrawiam Quote
przemek2092 Posted December 16, 2013 Report Posted December 16, 2013 Jeśli są dobre to proponuję kupić samą kabinę, mnie sie to ładnie zgrywa i jestem zadowolony jednak trzeba dokładnie przypilnować i obejrzeć co sie kupuje i czy będzie ma pewno pasować pisz na priv Quote
izydor6280 Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 w 360 nie ma dobrych blotnikow, blacha cienka jak bibula, w 330 to byl blotnikrowniez radze zakup kompletu, na pewno bedzie szcelniejsza, jesli kupisz bez, do starych bedziesz musial zakladac płaszcze, dolaczone do kabiny, aby przedluzyc blotnik z przodu Quote
henryk Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 ja 5 lat temu kupiłem poszerzaną do 360 razem z błotnikami,po prostu luksus błotniki tapicerowane dach też ,dnie wyobrażam sobie nowej kabiny na starych (jeśli nawet by były dobre) błotnikach,za kompl. kabinę typu ,,NAGLAK''dałem 3900,starą czeską i błotniki sprzedałem za 550zł i niech się ktoś cieszy-pozdrawiam Quote
majk44 Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 Henryk , dziękuję , umocniłeś mnie w moim przekonaniu.pozdrawiam Quote
VoYtek8 Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 A zdajesz sobie sprawę z tego że jak zamontujesz tą dużą kabinę do c330 to tura nie zamontujesz już bo z tego co się orientuje to te komplety do c330 mają mocowanie tutaj gdzie tur. Pozdrawiam Quote
przemek2092 Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 No nad tym trzeba pomyśleć kupując, słuszna uwaga voytek Quote
VoYtek8 Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 Już u mnie jeden we wsi pokazał właśnie tak klasę. Miał c330m w stanie idealnym to kupił sobie kabinę tą z sokółki i latał jaką to on ma dużą, piękną i wygodną kabinę i było ok, w tym roku dokupił tura i latał po wsi jak z granatem w majtkach bo kupił tura do c330, a on nie może go zamontować, nikt mu nie potrafił pomóc bo mocowania były już zajęte przez kabinę. Trzeba na to uważać. Pozdrawiam Quote
tomaszzimian Posted December 17, 2013 Author Report Posted December 17, 2013 Już u mnie jeden we wsi pokazał właśnie tak klasę. Miał c330m w stanie idealnym to kupił sobie kabinę tą z sokółki i latał jaką to on ma dużą' date=' piękną i wygodną kabinę i było ok, w tym roku dokupił tura i latał po wsi jak z granatem w majtkach bo kupił tura do c330, a on nie może go zamontować, nikt mu nie potrafił pomóc bo mocowania były już zajęte przez kabinę. Trzeba na to uważać. Pozdrawiam [/quote'] Ja tura nie kupuję do 60-tki więc mi obojętnie Quote
majk44 Posted December 18, 2013 Report Posted December 18, 2013 Zamawiając kabinę ,trzeba zamówić ją z mocowaniami , które umożliwiają montaż tura i po problemie . Cena jest taka sama.Dobry sprzedawca najczęściej pyta czy będzie montowany tur. Quote
garzew Posted December 20, 2013 Report Posted December 20, 2013 Mimo wszystko tu jednak też powinien sprzedawca poinformować że różne wersje kabin w zależności czy będzie tur czy nie. Ale wiadomo nikt za nas myśleć nie będzie i trzeba odpowiednio planować z wyprzedzeniem bo potem właśnie będą takie problemy. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.