Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam

 

Mam okazję kupić przyczepę wywrotkę (dwustronną), używaną o pojemności 3,5 tony.

 

Na co mam zwracać szczególną uwagę i nie tylko, przy oglądaniu tej przyczepy ?

 

Przyczepa 'woziła' drewno z lasu - nawet 7 ton podobno.

 

 

Posted
Napewno na stan ramy,czy nie spawana,czy nie popekana.Zwroc uwage na wewnetrzna czesc rofili ramy bo tam spawaja najczesciej,dalej stan silownikow wywrotu,stan tylnego zaczepu czy nie jest naderwany oraz stan burt podlogi oswietlenia i hamulcow.
Posted

Witam

 

Mam okazję kupić przyczepę wywrotkę (dwustronną)' date=' używaną o pojemności 3,5 tony.

 

Na co mam zwracać szczególną uwagę i nie tylko, przy oglądaniu tej przyczepy ?

 

Przyczepa 'woziła' drewno z lasu - nawet 7 ton podobno.

 

 

[/quote']

To zależy do czego będziesz używał.Jeśli do bel to na szerokość i długość podłogi.Zwróć uwagę na ramę ,czy nie spawana-- w dokumentach ,czy to przyczepa rolnicza ,czy samochodowa.Ta ostatnia po zarejestrowaniu będzie dużo droższa w opłatach

 

Posted
Dokładnie jak piszą koledzy powyżej radzę Ci żebys sprawdził przede wszystkim stan ramy bo jak pęknieta to wtedy nie przyczepa tylko złom. Zwróć uwagę też czy z hydrauliki nic nie cieknie, czy hamulce są dobre, koniecznie obejrzyj dokładnie komplet dokumentów, resory też są ważne, no i jak po lesie ta przyczepa jeździła to felgi mogą być pogięte jakoś. Na stan burt, podłogi czy opon to zwracaj najmniejszą uwagę bo to jest najprostsze w naprawie. Pozdrawiam :)
Posted

A więc tak .... gościu sprzedaję tą wywrotkę i jeszcze jedną 3,5 t. przyczepę sztywną wraz z C -360 ponieważ kupił sobie HDS-a do wożenia drewna. A tych przyczep i ciągnika nie ma po prostu gdzie wstawić(mieszka w bloku).

 

Przyczepa ma nową podłogę od 2 lat i nowe boki lub remontowane.... Ogumienie jest ok, poza jedną oponą. Hamulce nie są w 100% sprawne, jest zarejestrowana. Ja chcę ją używać tylko podczas żniw do zboża, nawet nie musi być rejestrowana.

 

Jutro jadę ją obaknąć :)

Posted
Najlepiej jakby ją sprawdzić czy ładnie dźwiga pod obciążeniem, bo będzie widać wtedy czy tłoki nie ciekną i te wszystkie wężę, bo mogą być popękane. Musisz sprawdzić też, czy tłoki nie są pogięte, bo też może być z tym problem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...