edek Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Witam Mam okazję kupić przyczepę wywrotkę (dwustronną), używaną o pojemności 3,5 tony. Na co mam zwracać szczególną uwagę i nie tylko, przy oglądaniu tej przyczepy ? Przyczepa 'woziła' drewno z lasu - nawet 7 ton podobno. Quote
grzesiek12031980 Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Napewno na stan ramy,czy nie spawana,czy nie popekana.Zwroc uwage na wewnetrzna czesc rofili ramy bo tam spawaja najczesciej,dalej stan silownikow wywrotu,stan tylnego zaczepu czy nie jest naderwany oraz stan burt podlogi oswietlenia i hamulcow. Quote
jerzyslo Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Witam Mam okazję kupić przyczepę wywrotkę (dwustronną)' date=' używaną o pojemności 3,5 tony. Na co mam zwracać szczególną uwagę i nie tylko, przy oglądaniu tej przyczepy ? Przyczepa 'woziła' drewno z lasu - nawet 7 ton podobno. [/quote']To zależy do czego będziesz używał.Jeśli do bel to na szerokość i długość podłogi.Zwróć uwagę na ramę ,czy nie spawana-- w dokumentach ,czy to przyczepa rolnicza ,czy samochodowa.Ta ostatnia po zarejestrowaniu będzie dużo droższa w opłatach Quote
przemek2092 Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 I koniecznie opony i resory, jeśli woziła podobno aż 7 ton to mogą być ,,wywyniętę'' a kupno nowych to już spory wydatek Quote
VoYtek8 Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Dokładnie jak piszą koledzy powyżej radzę Ci żebys sprawdził przede wszystkim stan ramy bo jak pęknieta to wtedy nie przyczepa tylko złom. Zwróć uwagę też czy z hydrauliki nic nie cieknie, czy hamulce są dobre, koniecznie obejrzyj dokładnie komplet dokumentów, resory też są ważne, no i jak po lesie ta przyczepa jeździła to felgi mogą być pogięte jakoś. Na stan burt, podłogi czy opon to zwracaj najmniejszą uwagę bo to jest najprostsze w naprawie. Pozdrawiam Quote
pablos Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Zwróć uwagę na ramę czy jest nie pogięta lub skręcona ! Quote
Tofik Posted December 19, 2013 Report Posted December 19, 2013 Najważniejsza jest rama bo resztę można poprawić poza tym o jakich pieniądzach mówimy bo może to kawal złomu:( i szkoda fatygi Pozdrawiam Quote
edek Posted December 19, 2013 Author Report Posted December 19, 2013 A więc tak .... gościu sprzedaję tą wywrotkę i jeszcze jedną 3,5 t. przyczepę sztywną wraz z C -360 ponieważ kupił sobie HDS-a do wożenia drewna. A tych przyczep i ciągnika nie ma po prostu gdzie wstawić(mieszka w bloku). Przyczepa ma nową podłogę od 2 lat i nowe boki lub remontowane.... Ogumienie jest ok, poza jedną oponą. Hamulce nie są w 100% sprawne, jest zarejestrowana. Ja chcę ją używać tylko podczas żniw do zboża, nawet nie musi być rejestrowana. Jutro jadę ją obaknąć Quote
Rolnik z Pomorza Posted December 20, 2013 Report Posted December 20, 2013 Najlepiej jakby ją sprawdzić czy ładnie dźwiga pod obciążeniem, bo będzie widać wtedy czy tłoki nie ciekną i te wszystkie wężę, bo mogą być popękane. Musisz sprawdzić też, czy tłoki nie są pogięte, bo też może być z tym problem. Quote
Przemek15_03 Posted December 20, 2013 Report Posted December 20, 2013 Najważniejsze żeby miała dokumenty i ramę ok a reszte typu siłowniki mozna samemu uszczelnic Quote
Rico Posted December 21, 2013 Report Posted December 21, 2013 rama, podłoga i dokumenty, to chyba jest najważniejsze, koła można zawsze dokupić jak i burty, Quote
massay1 Posted December 21, 2013 Report Posted December 21, 2013 Sprawdź w niej kołowrót. Nie należy do najsolidniejszych. Szczególnie gdy się je przeładowuje. Urywają się rolki i gnie kątowniki. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.