Jump to content

Recommended Posts

Posted
Witam. Mam pytanie jak się pozbyć powietrza z odstojnika? Pompa jest po remoncie wtryski nowe. Czy jest to możliwe że przyczyną jest sitko od oporyskiwacza ciągnikowego założone w kraniku żeby ni mógł się zapychać:idea:. prosze o pomoc
Posted

Jakaś ilość powietrza zawsze sobie tam goni. A to dla tego że wylot z odstojnika jest trochę niżej niż jego najwyższy punkt.

To w niczym nie przeszkadza.

Chyba że zapowietrza ci się ciągnik a to już inna sprawa.

Posted

To nie jest wina tej troszki powietrza w odstojniku. Jak mówiłem ono tam jest zawsze.

Sprawdź regulacje silnika a szczególnie kąt wtrysku paliwa, profilaktycznie zawory, czystość układu paliwowego i zasilania w powietrze. Dobrze by było dać ustawić wtryskiwacze. Możesz zdjąć kolektor wydechowy i sprawdzić czy każdy czy tylko niektóre cylindry kopcą.

Posted

swoją 360-ke kupiłem 20 lat temu przy pierwszym wyjmowaniu pompy przecinakiem naciąłem rowek na styku pompy i bloku,od tego czasu pompę wyjmowałem może z 5 razy i zawsze przykręcona jest w tej samej pozycji,wystarczy raz pomyśleć przed pierwszym demontażem-pozdrawiam

 

Posted
No tak ale przed demontażem nie wiesz czy jest ustawiony jak należy, przy wymianie czegokolwiek z rozrządy trzeba korygować tak jak z czasem eksploatacji zużycie części.. Nie ma z tym wiele roboty, ustawienie jest dla silnika bardzo ważne warto poświęcić te 30 min. więcej.
Posted
massay-zgadzam się z Tobą w 100% ale jeśli przed demontażem zimą czy latem pali na dotyk ,dymi elegancko,to czego tu szukać a pompę wyciagałem w celu regulacji poza tym nigdy nic nie robiłem przy rozrządzie i myślę że przy moim areale nie będę tego robił-pozdrawiam
Posted

Sprawa podejścia. Osobiście uważam (zresztą nie jest to moje osobiste odczucie ale mówi o tym instrukcja) że regulacje silnika powinno się raz za czasy sprawdzać i korygować zanim silnik zacznie pokazywać objawy rozregulowania.

Jeżdżąc ciągnikiem non stop nie zauważysz niewielkich zmian w pracy silnika. Np. ustaw zawory jak należy i przejedz się. potem zwiększ na każdym luz o 0,1 mm i znów zrób próbę. Będziesz mile zaskoczony. Jeśli nabiera ciągnik tego luzu stopniowo nie jesteś wstanie wyczuć różnicy. To samo tyczy się wtryskiwaczy. Co chwila powtarzam że nie czeka się aż zacznie kopcić, czy będą się inne cuda działy. profilaktycznie daje kontrolować co jakiś okres i jeszcze się nie zdarzyło żeby było zawsze ok. To samo powtarzam znajomym. Wpadnij ustawimy podstawowe rzeczy, przeglądnę, piwo wypijemy czy kawę. A potem słyszę "Wiesz co dobrze chodził. Ale teraz jest lepiej". Trzeba o tym pamiętać przynajmniej w starszych ciągnikach. Są proste, nie wiele czasu to zajmuje a odbija się korzystnie na eksploatacji.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...