marcink90 Posted January 17, 2014 Report Posted January 17, 2014 Witam mam taki problem otóż już 4 razy pękło mi cięgło sprzęgła w mojej 60-ce. Czemu tak może się dziać, bo przecież nie możliwe żeby wszystkie 4 cięgła były jakieś wadliwe, miał kiedyś ktoś taki przypadek? Quote
Rico Posted January 17, 2014 Report Posted January 17, 2014 miałem tak, stało się parę lat od nowości jak kupiliśmy i od tamtej pory zespawane i jest ok:) Quote
marcink90 Posted January 17, 2014 Author Report Posted January 17, 2014 No u ciebie jest ok, a u mnie w ciągu roku cztery razy już pękło to nie jest normalne Quote
Stiven1983 Posted January 17, 2014 Report Posted January 17, 2014 Nie kupuj sklepowego badziewia tylko sam sobie zrób z kawałka pręta lub płaskownika widziałem u niektórych łańcuch. Ja mam dorabiane z czegoś tam ale jest spoko. Quote
dominikp64 Posted January 18, 2014 Report Posted January 18, 2014 Zgadza się niestety cięgło w 60tkach jest bardzo źle pomyślane i jedyny sposób to samodzielnie zespawać + jakieś naprawdę dobre wzmocnienie i wtedy będzie trzymać jak należy. Quote
henryk Posted January 18, 2014 Report Posted January 18, 2014 może po prostu nie masz tkzw. luzu i to cięgno podczas nacisku na pedał jest tak napięte że pęka-pozdrawiam Quote
grzepaku1 Posted January 18, 2014 Report Posted January 18, 2014 to cięgno to wielki bubel, nawet wykonane z dobrego materiału nie daje gwarancji bo prędzej czy póżniej na pewno pęknie bo nastąpi zmęczenie materiału i przez taki bubel można zostać kaleką a nawet stracić życie ja w swoim ciągniku założyłem płaskownik a na końcach wspawane kawałki płaskownika w kształcie litery U by obejmował dżwignie sprzęgła z obydwu stron Quote
henryk Posted January 18, 2014 Report Posted January 18, 2014 powiem szczerze że nigdy mi nie pękło chociaż mam oryginalne z tym że ja mam wydłużoną dźwignię sprzęgła o 15 cm i wtedy chodzi b. lekko,wnuk 9-cio letni niema problemu z wciśnięciem sprzęgła i włączeniem biegu-pozdrawiam Quote
grzepaku1 Posted January 18, 2014 Report Posted January 18, 2014 u mnie też jest wydłużona dzwignia sprzęgła i poprzez przestawianie tej dżwigni przedłużonej jest regulacja (długości cięgna) ale jak kolega henryk pisze że 15 cm przedłużył dżwignię to trochę dużo by prawidłowo wyregulować i zachowąć wymagany odstęp pomiędzy łapkami I i II stopnia i wysprzęglić II stopień Quote
massay1 Posted January 19, 2014 Report Posted January 19, 2014 Zrób widełki, przewierć otwór na bolec, przyspawaj do oryginalnego cięgna lub zrób nowe rzymską śrubą i połącz w ciągniku bolcami. Będzie służyło dożywotnio. Quote
kubusjettaII Posted January 21, 2014 Report Posted January 21, 2014 miałem podobny problem, założyłem łańcuch i mam spokój. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.