kipaQQQ Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 Mam problem z zatrzaskami skrzyni biegów nie mogę ich wyregulować bo dokręcając blokują zmianę biegów.Proszę o odpowiedz.Z góry dziękuje Quote
zetor 11 Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 Witam czy po odkręceniu tych zatrzasków biegi lekko można zmienić bo jeśli tak to podejrzewam że pękła sprężynka w zatrzasku i blokuje ten bolec . Wykręć ten zatrzask i spróbuj go wcisnąć.A może zdejmowałeś dekiel skrzyni i nie założyłeś uszczelki . Quote
izydor6280 Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 mozna sobie z tym latwo poradzic, pod ta srube w bezpieczniku daj jakas podkladke, grubosc sobie dobierzesz, tak aby biegi wchodzily dosc lekko, ale zeby tez trzymal Quote
massay1 Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 Raczej zakładam że zatrzaski są kombinowane np. popodkładane lub zmienione sprężyny. I jedno z drugim nie współgra. Quote
kipaQQQ Posted February 2, 2014 Author Report Posted February 2, 2014 Pokrywa i zatrzaski sa orginalnie nowe.A w starej pokrywie były gwinty uszkodzone i było to samo Quote
kubusjettaII Posted February 2, 2014 Report Posted February 2, 2014 Być może to nie wina zatrzaskow, a przesowek w skrzyni. Nic z nimi nie robiłeś? Sorry za ortografie ale padł mi laptop i nadaję z telefonu. Quote
kipaQQQ Posted February 3, 2014 Author Report Posted February 3, 2014 Być może to przesuwki .Musiałbym to sprawdzić.Dzięki za pomoc Quote
pablo990c Posted February 3, 2014 Report Posted February 3, 2014 Do kazdego biegu bezpieczniki sa innej dlugosci moze masz pomieszane Quote
massay1 Posted February 3, 2014 Report Posted February 3, 2014 Powiem ci że tyle się 60-tek naoglądałem ale wszystkie miały 5 jednakowych zatrzasków. Moja 4011 też. Quote
izydor6280 Posted February 4, 2014 Report Posted February 4, 2014 a dlaczego maja byc innej dlugoscijesli naprawde kogos interesuje sprawdze w katalogu, chyba ze macie dostep Quote
massay1 Posted February 4, 2014 Report Posted February 4, 2014 Macie dostęp kolego. Jest pięć identycznych zatrzasków. Pomijając katalog a sugerując się doświadczeniem również jest pięć jednakowych. Taki sam kompletny a każdy z nich ma identyczną obudowę, sprężynę, śrubkę, zatrzask. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.