Jump to content

Recommended Posts

Posted
Kilka lat temu u znajomego kombinowaliśmy ze zlikwidowaniem luzu w tym "czeskim" ustrojstwie (chodzi o ten ukł. kierowniczy). Zbyt dużo z tego nie pamiętam. Ale na pierwszy rzut poszło dociąganie nakrętek regulacyjnych w górnej części kolumny, na wałku kierownicy. Jeśli "bebechy" kolumny nie są wytarte na amen to podciągnięcie wałka do góry powinno pomóc (nie na siłę bo ciężko będzie kręcić). A jak to nie pomoże to tak jak u niego rozkręcanie kolumny...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...