Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu paliwowego to musisz znalezć miejsce w którym powietrze się dostaje do układu i usunąć usterkę.

Z reguły są to nieszczelności na odcinku od zbiornika paliwa do pompy paliwa

 

Posted
W zetorach malej serii to choroba. Trzeba sprawdzić wszystkie przewody paliwowe, połączenia skręcane pod kątem szczelności i czystości. Lubią się w nich blokować różne rzeczy. Sprawdź czy nie jest zagięty bak i nie przytkał rurki zasilającej, sprawdź szczelność zaworka powrotnego. Czasem korek wlewu paliwa nie wpuszcza do baku powietrza, zaciąga je wtedy każdym najsłabszym połączeniem. Czasem i te zabiegi nie pomagają zakładają zaworki powrotne dodatkowe na przewody paliwowe.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...