Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam!

Kiedyś widziałem gdzieś artykuł jak ktoś zamontował niezależną pompę do C-360 która chodziła ciągle... W mojej C-362 najprawdopodobniej kiedyś też była zamontowana przed chłodnicą z napędu wału korbowego lecz nie mam zielonego pojęcia jak to formalnie powinno wszystko wyglądać ... W każdym a może w większości nowych ciągnikach pompa chodzi cały czas a w C-360 pompa to jakieś cholendarne nieporozumienie!!! Może ktoś z tego forum wie jak to przerobić?

Posted
Zamontuj pompę pod filtrem powietrza, połącz z wałem silnika kardanem i tyle o samej pompie. Pozostanie wywalic pompę z tależa i wpiąć się w kanał olejowy idący do rozdzielacza.
Posted
massay1 ja wiem mniej więcej jak to powinno być lecz... jaką pompę zakupić? Z czego i jaki ten wał kardana powinien być no i dokładnie gdzie wpiąć węże.... chętnie chciałbym zobaczyć jakieś zdjęcia co i jak...
Posted

Pompa 60-ki ma wydatek rzędu 20-parę litrów (nie będę szczegółowy do litra bo nie o to chodzi) "wzmocniona około 30.

Najczęściej zakładają ruskie pompy NSZ-32 które pracują w zakresie obrotów jakie ma silnik a max wydatek jest coś ponad 50 litrów na minute.

Napęd to kardan z ostrówka a są dwa rodzaje. Jeden kosmicznie drogi i lichy i drugi tańszy i mocniejszy na ruskich zresztą krzyżakach z kardana przedniego napędu mtz-ta 82.

http://www.okazje.info.pl/bf/biuro-i-firma/wal-kardana-pompy-wspomagania-c-360.html

http://allegro.pl/nowy-wal-walek-napedu-pompy-ostrowek-k162-i4074896733.html

Największy problem jest z tym że w ostrówku wał korbowy jest zakończony wieloklinem i na niego nachodzi koło pasowe a w 60-ce jest na klinie. Do tego koło pasowe na klinie ma cienką ściankę.

Co do wpięcia w talerz da się tylko trzeba by to widzieć i pokombinować.

Posted

Mój kolega założył pompę od raka albo gpw ale na 100% hylmetu ustawił na 280bar i chodzi super.

Dodam tylko że pompa napędza tura 5 i podnośnik ale już na 160 bar.

Według niego niebo a ziemia.

Przekazanie napędu jest bez krzyżaków na prosto tylko ze sprzęgłem osiującym

Pompa ma chyba coś koło 35 l/min.

Posted
Znajomy planuje? tzn. ma części na takie cudo, kardan od stara-krzyżak od drążka kierowniczego, pompa od cyklopa lub trola[dorobiona podstawa], osobny zbiornik na olej,połączenie wału korbowego z pompą pod filtrem powietrza na sztywno to lipa, wibracje;[ lepszy będzie krzyżak.
  • 7 months later...
Posted

Panowie na wał nic nie zamontujecie bo tak jak już tu było powiedziane jest inny wał korbowy tzn. zakończony wielofrezem, a nie klinem. Klin zetnie. Widziałem pompę do ładowacza montowaną na WOM ale z przekładnią. Jeśli chodzi o pompy to jest ich cała masa NSZ 32 miał MTZ, DET NSZ 50, T25 NSZ 10 sześć frezów, taka sama NSZ 10 cztery frezy ma MTZ na wspomaganie.

Cała gama polskich pomp PZ..... Używane pompy zembate są tanie. Ja chyba mam jeszcze NSZ 50 z podciętymi zębami pasującymi do MTZ-ta.....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...