Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam , może ktoś mniej więcej wyjaśnić działanie tego dwudrążkowego układu kierowniczego tak swoimi słowami najlepiej :) ?

 

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Posted
Hm, nie wiem co chcesz wiedzieć .. działanie np. w c330 jest proste. Jak kręcisz kierownicą to koła zębate i drążki kierownicze obracają sie ( w przeciwnych kierunkach ). Drążki połączone są z ramionami mechanizmu kierowniczego i ze zwrotnicami, przesuwają się w przeciwne strony i skręcają zwrotnicami no i kołami oczywiście :P Tyle ode mnie, niech ktoś mądrzejszy się wypowie. :) Pozdrawiam.
Posted
Mądrzejszy nie jestem, bo o mechanice nie mam nawet bladego pojęcia, ale się wypowiem. Mechanizm dwudrążkowy to nic innego jak dwa mechanizmy jednodrążkowe połączone wspólną osią kierownicy. Każdy z tych mechanizmów steruje oddzielnie jednym kołem. Obie przekładnie są zazwyczaj zamknięte we wspólnej obudowie. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...