Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Mam problem juz od bardzo dawno strasznie chuczy mi skrzynia na czwartym biegu a na piątym to juz masakra nie słychać silnika tylko jeden wielki jęk w skrzyni. Trzeba wkońcu to zrobić. co jest przyczyną ? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam

;)

 

Posted

Zdejmij pokrywę i poszarp wałkami dolnym i górnym czy nie ma luzu także wzdłużnego. bardzo możliwe że to wina dyferencjału.

faktycznie zwolnice nie wyją. Charakterystyczny gwizd skrzyń 60-tek to robota koła ataku i talerzowego.

Posted
zwolnice nie wyją jak są dobre jak uszkodzone to nieżle hałasują (chuczą) miałem taki przypadek że uszkodziły się koła zębate i to w obydwu zwolnicach chociaż stan oleju był w nich ,podnieś tylne koła do góry i obracaj kołem raz w jedną stronę a potem w drugą to powinienes wyczuć czy jest wszystko w porządku ,równiez może chałasować atak i jeśli byś wymieniał to załóż atak z kołem tależowym od zetora , jest cichutki
Posted

z tym zetoroskim atakiem troche przesadziles, moze i jest troche cichszy, ale przez brak jakiejkolwiek podlogi w 360 bedzie to malo odczuwalne

co ciekawe im starsza 360, az do 4011, tym cichsza praca mostu

Posted
Oj jest odczuwalne. Dyfer w 60-ce potrafi silnik zagłuszyć. Tyle że zetorowski jest drogi i jeśli nie gania się specjalnie po drogach nie ma sensu za bardzo w niego inwestować.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...