brejdak3 Posted April 5, 2014 Report Posted April 5, 2014 Witam. Mam problem juz od bardzo dawno strasznie chuczy mi skrzynia na czwartym biegu a na piątym to juz masakra nie słychać silnika tylko jeden wielki jęk w skrzyni. Trzeba wkońcu to zrobić. co jest przyczyną ? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Quote
Rico Posted April 5, 2014 Report Posted April 5, 2014 1. sprawdź poziom oleju w skrzyni2. możliwy luz na wałkach3. zwolnice już chyba mają dość i kłania się naprawa Quote
izydor6280 Posted April 5, 2014 Report Posted April 5, 2014 zwolnice nie wyja !!!nie wiem dlaczego wiekszosc ludzi zwala glosna prace tylnego mostu na ten element, chyba ze nie ma w nich olejujesli to skrzynia to wypadaloby pomyslec juz o pozadnym remoncie Quote
brejdak3 Posted April 5, 2014 Author Report Posted April 5, 2014 Olej w skrzyni jest niedawno świeży wlany. Luz na wałkach? da sie ten luz skasować w jakiś sposob czy trzeba coś wymieniać? Quote
massay1 Posted April 5, 2014 Report Posted April 5, 2014 Zdejmij pokrywę i poszarp wałkami dolnym i górnym czy nie ma luzu także wzdłużnego. bardzo możliwe że to wina dyferencjału.faktycznie zwolnice nie wyją. Charakterystyczny gwizd skrzyń 60-tek to robota koła ataku i talerzowego. Quote
grzepaku1 Posted April 5, 2014 Report Posted April 5, 2014 zwolnice nie wyją jak są dobre jak uszkodzone to nieżle hałasują (chuczą) miałem taki przypadek że uszkodziły się koła zębate i to w obydwu zwolnicach chociaż stan oleju był w nich ,podnieś tylne koła do góry i obracaj kołem raz w jedną stronę a potem w drugą to powinienes wyczuć czy jest wszystko w porządku ,równiez może chałasować atak i jeśli byś wymieniał to załóż atak z kołem tależowym od zetora , jest cichutki Quote
izydor6280 Posted April 6, 2014 Report Posted April 6, 2014 z tym zetoroskim atakiem troche przesadziles, moze i jest troche cichszy, ale przez brak jakiejkolwiek podlogi w 360 bedzie to malo odczuwalneco ciekawe im starsza 360, az do 4011, tym cichsza praca mostu Quote
massay1 Posted April 6, 2014 Report Posted April 6, 2014 Oj jest odczuwalne. Dyfer w 60-ce potrafi silnik zagłuszyć. Tyle że zetorowski jest drogi i jeśli nie gania się specjalnie po drogach nie ma sensu za bardzo w niego inwestować. Quote
muzyk Posted April 6, 2014 Report Posted April 6, 2014 Przyczyn może być wiele poczowszy od luzów,łożyska wypracowane lub uszkodzone koła zębate.Pozdrawiam. Quote
grzepaku1 Posted April 6, 2014 Report Posted April 6, 2014 Izydor zakładałem atak i koło talerzowe od zetora i niesłychać wcale mostu Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.