Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich.

Mam problem z moja C 360-tka. Otóż jak sie nagrzeje to spada cisnienie i zupełnie brakuje mu mocy. Ciagnik niedawno kupiłem ,ponoć miał robiony remont silnika. Czy ktos może podpowiedziec co może byc przyczyna?

Posted
jesli spada ciśnienie w układzie smarowania i słabnie a silnik był po remoncie być może zaciera się , podaj więcej danych - czy w momencie słabnięcia i gaszenia silnika występują jakies stuki i czy zatrzymuje się silnik gwałtownie w czasie gaszenia
Posted
Czy silnik na 100% jest po remoncie to nie wiem- tak jedynie mowil sprzedajacy. Silnik w momencie gaszenia nie zatrzymuje sie gwałtownie ,raczej gasnie normalnie. Wiec chyba sie nie zaciera. Jesli nalezaloby go remontowac to co byloby do zrobienia?
Posted
powiedz kolego na jakiej podstawie twierdzisz że spaduje ciśnienie i do jakiej wartości i na jakich obrotach ,czy silnik w momencie słabnięcia zaczyna dymić?,a może masz zabrudzone filtry paliwa lub niedrożne przewody albo pompka paliwa uszkodzona
Posted
Zamontowalem manometr i na nim sprawdzalem cisnienie. Spada ponizej 0,5 jak sie porzadnie nagrzeje. Ciśnienie spada prawdopodobnie sukcesywnie w miare jak sie nagrzewa. Dymi przy odpalaniu.
Posted
0,5 MPa to masz wzorowe ciśnienie na wolnych obrotach a jak sporo rośnie w miarę chłodniejszego silnia to to ciśnienie masz stanowczo za wysokie, tylko nie wiem czy wiesz że 0,5 MPa to jest 5 bar?
Posted
Z tego co wiem to powinno byc okolo 1,5Mpa.Ale ja nie prosze o przerzucanie sie argumentami ani o wymadrzanie sie tylko o zasugerowanie co moze mu dolegac od osób ,które chca pomoc i maja odpowiednia wiedze. Powtórze jeszcze raz ze silnik traci moc i cisnienie spada po nagrzaniu sie .
Posted
ludzie co wy tu za bzdury wypisujecie ;1 Mpa to jest 10 atm. lub jak kto woli 10 Bar,cisnienie smarowania nowego silnika zimnego jest od 0,4-0,5 Mpa,dobrze nagrzany silnik na wolnych obrotach ma 0,2 mpa i to jest super,stary nagrzany jak ma 0,05 na wolniutkich obrotach to też jest dobrze gdyż po dodaniu gazu ciśnienie wzrasta,jeszcze raz przypominam 1 MPA TO JEST 10 ATM.-mówi Wam to stary diagnosta który przez wiele lat badał i kwalifikował czy silnik jest dobry czy trzeba go wymieniać,pracowałem w firmie transportowej która w dobrych czasach miała 400 pojazdów-pozdrawiam
Posted
próbuje ci pomóc a z twoich wypowiedzi wnioskuje że nie masz podstawowej wiedzy i niegrzecznie się odnosisz , nie wymądrzam się tylko nadal nie wiemy czy ty masz ciśnienie w układzie smarowania , czy wykluczyć zacieranie się silnika ,czy po prostu pompa wtryskowa dostaje za mało paliwa przez np. zatkane filtry ,sprawdż układ paliwowy ,a ciśnienie to po nagrzaniu w każdym silniku spada i jesli silnik się nie zaciera to ciśnienie oleju nie ma nic do słabnięcia silnika
Posted
Gdybym miał wiedze to zapewne bym tutaj nie pisal z prosba o pomoc. Filtry byly wymieniane ,fabryczny wskaznik cisnienia oleju sie zapala ,wymieniłem go na nowy i jest to samo , wiec zakladam ze to cisnienie musi jednak byc za male. Na manometrze na zimnym silniku wskzywal kolo 1,5 a na goracym 0,5 i zapalala sie lampka . Nie wiem czy bar czy Mpa czy kpa.
Posted

Ja w c360 miałem tak że na wolnych wszystko było OK a jak poszedł w robotę to mu po chwili brakło pary.

problemem był przytkany układ paliwowy który nie podawał odpowiedniej ilości paliwa. po wymianie wszystkich filtrów jak ręką odjął.

Posted
odkręć nypel na który jest nasadzony przewód od zbiornika ten przed odstojnikiem ,przypomniało mi się że kiedyś tak miałem,i sprawdź czy normalnie płynie paliwo ciurkiem ,czy tylko sączy,w tym nyplu może być coś w rodzaju bezbarwnej gumy,wyrwij to i będzie dobrze oczywiście jeśli to będzie,kiedyś pompkę wymieniłem bez potrzeby ,i wszystko co tylko możliwe i na końcu znalazłem to świństwo w nyplu,może coś pomogłem-pozdrawiam
Posted
Drodzy koledzy, ale powiedzcie co ma spadek ciśnienia oleju z paliwem? Nic. To musi być coś z układem smarowania. Rzadki olej, zużyte łopatki w pompie-nie daje ciśnienia, zawieszający się zawór.. Jest wiele powodów. Przerabiałem to niedawno w szkole, ale już nie pamiętam wszystkiego.
Posted

Drodzy koledzy' date=' ale powiedzcie co ma spadek ciśnienia oleju z paliwem? Nic. To musi być coś z układem smarowania. Rzadki olej, zużyte łopatki w pompie-nie daje ciśnienia, zawieszający się zawór.. Jest wiele powodów. Przerabiałem to niedawno w szkole, ale już nie pamiętam wszystkiego.

[/quote']

 

ale on ma 2 problemy ; pkt.1-spadek ciśnienia oleju ,i to nie ma nic wspólnego z mocą ,pkt.2 spadek mocy,i to może mieć przyczyne w spadku ciśnienia sprężania które powinno wynosić ok.30 atm.,mierzy się je wyjmując wtrysk i zamontowując manometr.


trochę źle to sformułowałem;przyczyną spadku mocy może być spadek ciśnienia sprężanego powietrza w cylindrach które jeśli jest dobre to wynosi ok.30 atm.


ważną sprawa jest też różnica ciśnienia pomiędzy poszczególnymi cylindrami która nie może być większa niż 2 atm.

Posted
mam 3p i zamontowałem zegar ciśnienia oleju, traktor jest 2 lata po remoncie i na zimnym wskazuje 4,5 a po rozgrzaniu 2, też kopci jak się go zapali

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...