Jump to content

Recommended Posts

Posted
podstawowy atut to cena poza tym dobry trwaly oszczedny silnik niezly podnosnik dobra przyczepnosc i uciag zmiana biegow wymaga pewnej wprawy ale da sie to opanowac w kabinie dosyc glosno hydraulika mocna i wydajna choc ze sklonnascia do przeciekow
Posted

He he hydraulika jest mocna ale niestety dla majsterkowicza. czasem trzeba coś dokręcić, wymienić gumkę czy inną głupotę bo części pierwszej jakości nie są. Na asfalcie trzeba się nauczyć skrzyni, w polu rewelka. 1800 i tylko biegami dostosowujesz prędkość. Cała filozofia oszczędności tego silnika. Mam od trzech lat mtz-ta przywiezionego z Niemiec i zadowolony jestem. Niedawno dostał turbinę w prezencie za dobre sprawowanie.

W transporcie szybki, w polu oszczędny, przy odśnieżaniu również szybki, mocny, oszczędny. Spalanie na godzinę od 5,5 do 7,5 przy pługu śnieżnym. Ale poniżej 5,5 już też udało mi się zejść.

Posted

No w zimie to z nimi jest różnie. Jedne palą fajnie a inne ciężko i nikt nie wie czemu. ja mam założoną w miejsce oryginalnej świecy płomieniowej która jest kiepska iskrę i podgrzewacz płynu. Rewelka.

Cena zakupu zachęca a ceny części nie odstraszają i nie rujnują domowego budżetu. Nawet poważna awaria kończy się tylko na kasie z portwela a nie kredycie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...