pablos Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 Witam , mam problem z grzejącym się WOM w moim belarusie nie wiem od kiedy ale wczoraj podczas belowania spostrzegłem , żemocno nagrzewa się wom może ktoś pomoże w tym temacie Quote
pablos Posted May 25, 2014 Author Posted May 25, 2014 Witam , jeżeli to możliwe to mógłbyś powiedzieć co i jak bo ja nie mam pojęcia od czego zacząć ! Quote
massay1 Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 No pewnie. Są dwa rodzaje mechanizmu wom w tych ciągnikach w zależności od rocznika i dwa rodzaje jego załączania. Nowszy typ z regulacją dodatkową zabezpieczona drutem. taka blacha z dwoma otworami.https://www.google.pl/search?q=mtz+wom&espv=2&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=izSCU-_qCsbcPaHQgIAL&ved=0CC4QsAQ&biw=1280&bih=845#q=mtz%20wom&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=5bqzI6cRDAr8gM%253A%3BS1TMrj69m08jCM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jubana.eu%252Fuploads%252Fproducts%252Fdarbinis%252520velenas%252F707601001.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jubana.eu%252Fpl%252Fprodukcja%252Fczeci-zamienne%252Fwom%252Fpokrywka-walka-wom-mtz%252F%3B2965%3B2223I starszy typ który tej regulacji nie ma. Na stronie 100 jest opisana regulacjahttp://www.pronar.pl/pdf/instrukcje/CIAGNIKI/PRONAR%2082A_82SA_82TSA_1025A/PRONAR%2082A_82SA_82TSA_1025A_PL.pdfRóżnica taka że w starym typie bez tej blachy regulujesz tylko pięć punktów oznaczonych kropką. Jeśli masz nowszy tym według opisu.Klapka o której mowa jest w tylnej części mostu, w górnej pokrywie pod siłownikiem.Prócz tego są dwa rodzaje załączania mechaniczny i elektrohydrauliczny. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.