Jump to content

Recommended Posts

Posted

Albo pierwsza awaria przyczyniła się do drugiej, albo kiepska naprawa pierwszej spowodowała druga. Np krzywe korbowody.

Osobiście raczej bym to powiązał.

Posted

No widzisz. Teraz wymień komplety bo i tak są już zdezelowane i daj sprawdzić korbowody. Nie wiadomo w jakim są stanie.

Przemyślał bym tez osiowanie bloku.

Posted

wokół po jakies 4cm i zawiozłem blok na warsztat i przymnie ich wyprasowali

a jutro odbiór


te tulejewyprasowali w ciagu 5 minut a sa grubosci jak puszka z piwa jak to zobaczyłem to samemu chciało mi sie śmiac i jak to ma długo chodzic!

 

Posted

Powiem tyle, że ten silnik lubi wysokie obroty i często powodem awarii jest poprostu niewłaściwe użytkowanie (w żadnym wypadku nie chce tu nikogo obrażać jako operatora). Jedną z przyczyn jest właśnie ukręcenie się wału korobowego.

Pozdrawiam! ;)


Ale fakt, faktem części są co raz to gorszej jakości, a jak tak dalej pójdzie to zaczną je robić z plastiku, a w końcu z papieru. Bo jakość znacznej większości woła o pomste...

Posted
posiadam 360 3p i napiszę tak jeżeli masz pękniętą tuleję to i tak kłania się remont, więc zabierz blok na wyosiowanie potem kupuj części i składaj, wał też przydałoby się sprawdzić, bo jeżeli coś nie tak z nim to i tak może załatwić ci resztę, a tak jak napisał Miki perkinsy lubią wysokie obroty a nie męczenie na niskich - nie żałować lać olej paliwo i wkręcać na obroty - ma chodzić :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...