Jump to content

Recommended Posts

Posted

wokół po jakies 4cm i zawiozłem blok na warsztat i przymnie ich wyprasowali

a jutro odbiór


te tulejewyprasowali w ciagu 5 minut a sa grubosci jak puszka z piwa jak to zobaczyłem to samemu chciało mi sie śmiac i jak to ma długo chodzic!

 

Posted

Powiem tyle, że ten silnik lubi wysokie obroty i często powodem awarii jest poprostu niewłaściwe użytkowanie (w żadnym wypadku nie chce tu nikogo obrażać jako operatora). Jedną z przyczyn jest właśnie ukręcenie się wału korobowego.

Pozdrawiam! ;)


Ale fakt, faktem części są co raz to gorszej jakości, a jak tak dalej pójdzie to zaczną je robić z plastiku, a w końcu z papieru. Bo jakość znacznej większości woła o pomste...

Posted
posiadam 360 3p i napiszę tak jeżeli masz pękniętą tuleję to i tak kłania się remont, więc zabierz blok na wyosiowanie potem kupuj części i składaj, wał też przydałoby się sprawdzić, bo jeżeli coś nie tak z nim to i tak może załatwić ci resztę, a tak jak napisał Miki perkinsy lubią wysokie obroty a nie męczenie na niskich - nie żałować lać olej paliwo i wkręcać na obroty - ma chodzić :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...