waldemar32 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 Dwa lata temu był robiony remont silnika i był kupiony nowy blok.W tamtym roku urwało wał, a teraz pękły trzy tuleje.Co może być przyczyną. Quote
massay1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 Albo pierwsza awaria przyczyniła się do drugiej, albo kiepska naprawa pierwszej spowodowała druga. Np krzywe korbowody.Osobiście raczej bym to powiązał. Quote
waldemar32 Posted June 15, 2014 Author Report Posted June 15, 2014 ale podczas pierwszego remontu wszystko było szlifowane w prowesjonalnym zakładzie Quote
massay1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 A co było wymienione prócz wału? Prawdopodobieństwo że skrzywiło korbowód ogromne, zdeformowało tłok tak samo. Quote
waldemar32 Posted June 15, 2014 Author Report Posted June 15, 2014 tylko sam wał wtedy wymieniliśmy Quote
massay1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 No widzisz. Teraz wymień komplety bo i tak są już zdezelowane i daj sprawdzić korbowody. Nie wiadomo w jakim są stanie.Przemyślał bym tez osiowanie bloku. Quote
waldemar32 Posted June 15, 2014 Author Report Posted June 15, 2014 ok.te tuleje sa do wywalenia bo sa pękniete i ile maja wystawac ponad blok czy maja byc równo Quote
massay1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 Wszystko co potrzebujeszhttp://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_kolowy_ursus_c360_i_c3603p_instrukcja_napraw_1#photo_topStrona 23. Quote
marek196749 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 Dwa lata temu był robiony remont silnika i był kupiony nowy blok.W tamtym roku urwało wał' date=' a teraz pękły trzy tuleje.Co może być przyczyną.[/quote'] Quote
waldemar32 Posted June 15, 2014 Author Report Posted June 15, 2014 ok ale to jest perkins a nie zwykła 60 Quote
massay1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 A faktycznie. Jest w tytule. Rozumiem. To wał mnie nie dziwi. Tuleje są cienkie jeśli były nieumiejętnie wbite... też nic nowego. Quote
grzepaku1 Posted June 15, 2014 Report Posted June 15, 2014 czy tuleje urwało u samej góry wokoło ?? Quote
waldemar32 Posted June 16, 2014 Author Report Posted June 16, 2014 wokół po jakies 4cm i zawiozłem blok na warsztat i przymnie ich wyprasowalia jutro odbiórte tulejewyprasowali w ciagu 5 minut a sa grubosci jak puszka z piwa jak to zobaczyłem to samemu chciało mi sie śmiac i jak to ma długo chodzic! Quote
Miki Posted June 17, 2014 Report Posted June 17, 2014 Powiem tyle, że ten silnik lubi wysokie obroty i często powodem awarii jest poprostu niewłaściwe użytkowanie (w żadnym wypadku nie chce tu nikogo obrażać jako operatora). Jedną z przyczyn jest właśnie ukręcenie się wału korobowego.Pozdrawiam! Ale fakt, faktem części są co raz to gorszej jakości, a jak tak dalej pójdzie to zaczną je robić z plastiku, a w końcu z papieru. Bo jakość znacznej większości woła o pomste... Quote
Rico Posted June 19, 2014 Report Posted June 19, 2014 posiadam 360 3p i napiszę tak jeżeli masz pękniętą tuleję to i tak kłania się remont, więc zabierz blok na wyosiowanie potem kupuj części i składaj, wał też przydałoby się sprawdzić, bo jeżeli coś nie tak z nim to i tak może załatwić ci resztę, a tak jak napisał Miki perkinsy lubią wysokie obroty a nie męczenie na niskich - nie żałować lać olej paliwo i wkręcać na obroty - ma chodzić Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.