Jump to content

Recommended Posts

Posted
Fendt tylko i wyłącznie. Ten akurat model New Holland'a, który wymieniłeś ma 4 cylindry jest krótki (przy większym pługu trzeba zarzucić na przód dość teoche a oś cierpi), zbity i ma duży promień skrętu, jest delikatny, a do tego dochodzi AdBlue. Kolega ma takiego samego Johna (którym mam sposobność pracować dość często) i on i ja twierdzimy, że to muł tak do lekkich prac jest dobry (z prasą Claas stałokomorową miał co robić) ale nie przy takim spalaniu.
Posted

No głownie ciagnik ma byc do pługa 4 skibowego obrotowego i agregatu uprawowo-siewnego 3m

Takrze chyba Hew Hollandowi nie powinno przodu podnosic tym bardze ze jak New Hollanda to bede brał z obciaznikami z przodu ;)

Posted
co do fendta to pracuję na 309Ci i 309LSA (teść takie posiada) i bez zastrzeżeń, jeśli chodzi o spalanie również. Jeśli chodzi o Johny to kilku kolegów ma i żaden nie ukrywa spalania nie małego zresztą. MF też fajne ciągniki ale już dużo "prądu" jak ja to potocznie nazywam w nich jest, a z elektroniką jest różnie. Co do NH chyba najmniej mam rozeznanie w tym ciągniku ale może się to zmieni bo mam mieć do testów jakiegoś 100KM do orki zimowej...zobaczymy ;)
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...