henryk Posted September 19, 2014 Report Posted September 19, 2014 koledzy u mojego szwagra stwierdziliśmy 2 stany oleju w silniku c 4011, szwagier twierdzi że woda,ja bardziej skłaniam sie do tego że ropa ponieważ wody z chłodnicy nie ubywa a i kolor tego oleju jest lekko siwy a z wodą była by bardziej -bryja- żybura,moje pytanie jeśli to ropa to jak tam się dostała(dostaje),nadmieniam że kompresja nie idzie do chłodnicy,jak rozwiązać ten problem,poradźcie coś konkretnego-pozdrawiam Quote
massay1 Posted September 19, 2014 Report Posted September 19, 2014 Jeśli ropa wymiesza się z olejem to nie zmieni koloru. To raczej woda. Quote
henryk Posted September 19, 2014 Author Report Posted September 19, 2014 ale jeśli woda dostaje się do oleju to podczas pracy silnika nie powinno być ciśnienia w chłodnicy? i jaka może być przyczyna że ta woda się tam dostaje,chociaż z drugiej strony przyczyn może być wiele,ale czekam jeszcze na inne opinie-pozdrawiam Quote
wiesieki1202 Posted September 19, 2014 Report Posted September 19, 2014 xznajomemu kiedys szla woda do oleju to podczas pracy z odmy wydobywala sie para jak podpial butelke to skraplala sie woda jesli zas to ropa a na to wskazuje to pompa pompka wtryski? musisz ustalic ale ja stawiam na rope.pozdrawiam Quote
massay1 Posted September 19, 2014 Report Posted September 19, 2014 Nie koniecznie. Woda może dostawać się pękniętą tuleją, nieszczelnością pomiędzy tuleja a blokiem na oringach lub uszkodzoną głowicą. Quote
wiesieki1202 Posted September 19, 2014 Report Posted September 19, 2014 dokladnie tak ale skoro wody nie ubywa to wskazywalo by na rope Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.