Jump to content

Recommended Posts

Posted
koledzy u mojego szwagra stwierdziliśmy 2 stany oleju w silniku c 4011, szwagier twierdzi że woda,ja bardziej skłaniam sie do tego że ropa ponieważ wody z chłodnicy nie ubywa a i kolor tego oleju jest lekko siwy a z wodą była by bardziej -bryja- żybura,moje pytanie jeśli to ropa to jak tam się dostała(dostaje),nadmieniam że kompresja nie idzie do chłodnicy,jak rozwiązać ten problem,poradźcie coś konkretnego-pozdrawiam
Posted
ale jeśli woda dostaje się do oleju to podczas pracy silnika nie powinno być ciśnienia w chłodnicy? i jaka może być przyczyna że ta woda się tam dostaje,chociaż z drugiej strony przyczyn może być wiele,ale czekam jeszcze na inne opinie-pozdrawiam
Posted
xznajomemu kiedys szla woda do oleju to podczas pracy z odmy wydobywala sie para jak podpial butelke to skraplala sie woda jesli zas to ropa a na to wskazuje to pompa pompka wtryski? musisz ustalic ale ja stawiam na rope.pozdrawiam

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...