przybyl052 Posted September 27, 2014 Report Posted September 27, 2014 Witam mam bardzo uciążliwy problem z podnośnikiem w moim majorku. Gdy chcę aby podnosil muszę najpierw dac dzwignie wewnetrzna do gory i nastepnie ciagnac dzwignie kipra i dodawac gazu. Gdy jest podniesiony trzyma bardzo dobrze nic nie opada. ale najgorzej z tym podnoszeniem. Nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc Gdy zablokuje dzwignie kipra tym kółeczkiem przy dziwgniach to w miare podnosci tylko na dzwigni ukl wewnętrznego ale siła tej wajchy kipra jest tak mocna ze gdy naciska to pusza i jest charakterystyczny odskok. Proszę o jakies porady co zrobic Quote
Robert ;-) Posted September 27, 2014 Report Posted September 27, 2014 Masz kiepski rozdzielacz ja też tak miałem identycznie robiłem jak ty ale tej wajchy od kipra nie blokuj bo coś uszkodzisz.daj rozdzielacz do regeneracji tzn oddajesz stary kupujesz po regeneracji.i pomoże Quote
przybyl052 Posted September 27, 2014 Author Report Posted September 27, 2014 A czy będzie pasowal rozdzielacz z 60 bo orginalne trudno znalezc Quote
Robert ;-) Posted September 27, 2014 Report Posted September 27, 2014 Tego nie wiem weź stary do sklepu to się dowiesz.ja tak miałem w c 355 . Quote
przybyl052 Posted September 27, 2014 Author Report Posted September 27, 2014 Dzięki za pomoc! Mam jeszcze jedno pytanie muszę dociązyc majorka z przodu i duzo mysle nad tym, orginalnych obciaznikow juz nigdzie nie ma i muszę cos wymyslec moze ktos ma jakis pomysl? Quote
Robert ;-) Posted September 27, 2014 Report Posted September 27, 2014 Jak nie pasują od czegoś innego to zrób formę z blachy i zalej betonem to powinno wystarczyć, znajomy ma tak zrobione w 60 i wygląda nawet dobrze z daleka nie widać ze to jest dorabiane. Najlepszy by był ołów ale ciężko znaleźć mało miejsca zajmuje a dużo waży.zajzyj do galerii kwiato5 tam jest fotka C385 z dorabianymi obciaznikami. Quote
kubusjettaII Posted September 28, 2014 Report Posted September 28, 2014 3011 o ile się nie mylę to te ciągniki miały obciazniki na kołach. Powinny pasować od 4011 a te jeszcze są dostępne na rynku... Quote
przybyl052 Posted September 30, 2014 Author Report Posted September 30, 2014 Ale znowu słyszalem ze obciażniki na przednich kolach to niezbyt dobry pomysl. Podobno łożyska szybko siadaja Quote
Robert ;-) Posted September 30, 2014 Report Posted September 30, 2014 Mi też się to obiło o uszy, u mnie były kiedyś takie leżały aż w końcu poszły na złom. Lepiej założyć obciaznik do wspornika osi zrobić skrzynkę i będzie git;-) Quote
przybyl052 Posted September 30, 2014 Author Report Posted September 30, 2014 Cała zima czas jest teraz to trzeba jeszcze orac i obornik wywiezc. Problem mam jedynie gdy zapinam brony z walekiem same brony idealnie smigaja ale z walkem gdy jade szczególnie pod góre katastrofa Quote
Robert ;-) Posted September 30, 2014 Report Posted September 30, 2014 Przez zimę można wiele rzeczy zrobić, ja też mam dużo planów co do mojego ciągnika ale czas zweryfikuje wszystko;-) co do twoich to najlepiej jak byś miał ołów to najlepszy towar na obciaznik. Quote
henryk Posted October 12, 2014 Report Posted October 12, 2014 Ale znowu słyszalem ze obciażniki na przednich kolach to niezbyt dobry pomysl. Podobno łożyska szybko siadaja coś jest na rzeczy ale nie do końca;otóż łożyska siadają jak coś bardzo dźwigają tzn.gdybyś na haku z przodu uwiesił ciężar to łożyska ten ciężar odczuwają ' date='natomiast jeśli ten ciężar jest w feldze to nie dźwiga łożysko tylko to dźwiga po prostu ziemia po której dzięki łożyskom ciężar ten łatwo się toczy,to mniej więcej tak na chłopski rozum postarałem się wyjaśnić -myślę że kapujesz-pozdrawiam[hr']i tym sposobem obciążniki w kołach mają przewagę nad obciążnikami zawieszanymi z przodu,jednak nie zawsze da się w kołach zamontować takiego ciężaru jaki jest potrzebny więc muszą być oba rodzaje dociążeń w użyciui jeszcze jedno;łożyska bardziej siadają w niedociążonym przodzie ponieważ jadąc ostro po dziurach traktor skacze i łożysko jest narażone nawet na pęknięcie,natomiast dociążone koło dobrze trzyma się podłoża Quote
massay1 Posted October 12, 2014 Report Posted October 12, 2014 No właśnie. Łożyska od obciążników w kołach nie siadają szybciej bo i jakim sposobem skoro ten balast się na nich nie opiera. Inna sprawa to że koła 19-ki są od samego początku kiepsko ułożyskowane w zetorze i w 4011. Dodatkowo w 4011 felgi bez obciążników miały większą tendencję do pękania. Ogólnie 19-ki to już rzadkość może warto poszukać obciążników montowanych do felgi. Quote
kubusjettaII Posted October 12, 2014 Report Posted October 12, 2014 jeśli chodzi o 4011 to miały montowane 18-ki, ale wątek o podnośniku... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.