Jump to content

Recommended Posts

Posted
Witam mam bardzo uciążliwy problem z podnośnikiem w moim majorku. Gdy chcę aby podnosil muszę najpierw dac dzwignie wewnetrzna do gory i nastepnie ciagnac dzwignie kipra i dodawac gazu. Gdy jest podniesiony trzyma bardzo dobrze nic nie opada. ale najgorzej z tym podnoszeniem. Nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc :) Gdy zablokuje dzwignie kipra tym kółeczkiem przy dziwgniach to w miare podnosci tylko na dzwigni ukl wewnętrznego ale siła tej wajchy kipra jest tak mocna ze gdy naciska to pusza i jest charakterystyczny odskok. Proszę o jakies porady co zrobic
Posted
Jak nie pasują od czegoś innego to zrób formę z blachy i zalej betonem to powinno wystarczyć, znajomy ma tak zrobione w 60 i wygląda nawet dobrze z daleka nie widać ze to jest dorabiane. Najlepszy by był ołów ale ciężko znaleźć mało miejsca zajmuje a dużo waży.zajzyj do galerii kwiato5 tam jest fotka C385 z dorabianymi obciaznikami.
Posted
Cała zima czas jest :D teraz to trzeba jeszcze orac i obornik wywiezc. Problem mam jedynie gdy zapinam brony z walekiem same brony idealnie smigaja ale z walkem gdy jade szczególnie pod góre katastrofa :P
  • 2 weeks later...
Posted

Ale znowu słyszalem ze obciażniki na przednich kolach to niezbyt dobry pomysl. Podobno łożyska szybko siadaja

coś jest na rzeczy ale nie do końca;otóż łożyska siadają jak coś bardzo dźwigają tzn.gdybyś na haku z przodu uwiesił ciężar to łożyska ten ciężar odczuwają ' date='natomiast jeśli ten ciężar jest w feldze to nie dźwiga łożysko tylko to dźwiga po prostu ziemia po której dzięki łożyskom ciężar ten łatwo się toczy,to mniej więcej tak na chłopski rozum postarałem się wyjaśnić -myślę że kapujesz-pozdrawiam

[hr']

i tym sposobem obciążniki w kołach mają przewagę nad obciążnikami zawieszanymi z przodu,jednak nie zawsze da się w kołach zamontować takiego ciężaru jaki jest potrzebny więc muszą być oba rodzaje dociążeń w użyciu