JoTeS Posted December 28, 2014 Report Posted December 28, 2014 Jak jest przestrzeń to dodałbym te dwie śrubki, pewnie i tak są 5.8. Quote
Robert ;-) Posted December 28, 2014 Author Report Posted December 28, 2014 Ja i tak dam twarde śruby,te to tak na próbę, jak wiesz jak wygląda kolo pasowe c360 to tam da takie 2odlewy i w nich wywiercilem te otwory, ogólnie to koło jest cienkie:-( więc nachodzą mnie wątpliwości:-( dzięki za pomoc:-D:-D Quote
massay1 Posted December 28, 2014 Report Posted December 28, 2014 Pomiędzy tymi półeczkami w kole pasowym a blachą wstaw jakiś dystans np. tulejka. Dokręcisz wtedy mocno, blachy nie będzie gięło, koło pasowe tak samo i na śruby nie będzie działała taka siła. Ostatecznie możesz kupić oryginalne koło pasowe kosztuje około stówki. Quote
Vademecum Posted December 28, 2014 Report Posted December 28, 2014 Wierć kolejne, jeśli ta blacha jest cieńka to będzie minimalnie falować i kiedyś wypadnie zabierając z sobą np. chłodnicę, obudowę rozrządu lub inne. Ja nie ryzykowałbym Pozdrawiam Quote
massay1 Posted December 28, 2014 Report Posted December 28, 2014 Właśnie dla tego powinna opierać się nie naciągnięta śrubami tylko poprzez tulejki. Nabierze sztywności. W oryginale blacha jest grubsza jak kolega zauważył i przykręcona trzema śrubkami M8. Quote
Robert ;-) Posted December 28, 2014 Author Report Posted December 28, 2014 Ta blacha jest z dwóch 3 mm, wiec razem ma 6 mm grubości, ze strony silnika te miejsca na śruby z frezowalem ale od środka nie bo za cienko zostanie ścianki koła,myślałem nad dystansami ale trudna sprawa, trzeba wycinać kliny:-( w każdym razie wywierce jeszcze dwa otwory nagwintuje blachę i koło i w kręcę śruby m 10 no i te dystanse zrobię może się uda(mam czas na części będę czekał ze dwa tygodnie),gotowe koło kosztuje ponad stuwe ale nie o to chodzi więcej rzeczy chce zrobić sam, kupię to co nie dam rady sam zrobić lub przerobić:-D. Quote
massay1 Posted December 28, 2014 Report Posted December 28, 2014 No znalazłem za 90 zeta.http://rolnex.pl/c360/353-kolo-pasowe-walu-wspomagania-c360-bez-gwintu.html Problem bo tam za bardzo nie ma tego jak przykręcić tak na prawdę solidnie. Quote
Robert ;-) Posted December 28, 2014 Author Report Posted December 28, 2014 Mam pomysł, wytocze jeszcze jedno kółko z blachy, wytne środek aby została tak jakby fajerka, sąsiad tigiem mi to przyspawa do koła pasowego i do tej fajerki i koła przykręce tą blachę(w kole wytoczyłem fazke głęboką więc jeszcze jedna blacha się zmieści).jak wam się to widzi? Quote
Robert ;-) Posted January 2, 2015 Author Report Posted January 2, 2015 Kółko mam opanowane;-)teraz blaszka do której przykręca się kardana trzyma się na czterech dziesiatkach, więc wytrzyma, byłem na sklepie kupiłem: złączki, redukcje, podkładki za te duperelki zapłaciłem 130 zł więc jak narazie kosztuje mnie 980 zł;-) a brakuje mi tylko przewodów i tu moje pytanie:Pytałem w sklepie to zakucie przewodu w podwójnym oplocie i końcówkami dobrej jakosci za 2m przewód trzeba dać 150 złA drugie tańsze 100 zł za dwa metry. Jak liczyłem wyjdzie mi około 6,5metra tak bez miary,więc co wybrać?, Quote
Vademecum Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 Możesz zaryzykować tańszą wersję bo tam jest mniejsze ciśnienie niż w hydraulice roboczej. Quote
grzepaku1 Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 na allegro z firmy agrikola z lubienia kujawskiego mają przewody jakie będziesz chciał 180 bar a metr przewodu zakutego 18 kosztuje 16 zł i każdy następny metr około 10zł najlepiej zadzwoń do nich Quote
Robert ;-) Posted January 10, 2015 Author Report Posted January 10, 2015 Dziś kupiłem ostatnie części do wspomagania, całość wyszła mnie 1350 zł;-) dodam tylko ze pompe i wałek kardana miałem.jak poskładam wrzucę fotki oraz film z działania, niestety nie mam zrobionego przodu(nie mogę znaleźć rozwiertaka do tulejek) wiec jeszcze się zejdzie.w każdym razie warto samemu kombinować wyjdzie taniej i tak jak chcemy:-D pozdrawiam;-) Quote
Robert ;-) Posted January 19, 2015 Author Report Posted January 19, 2015 Dziś w końcu się przejechałem, na 600 obr/min kręci się lekko choć wolno lepiej na 800obr/min i tedy jest dobrze, wiadomo obroty od lewej do prawej sa 4,5 a odwrotnie 3,5 ale do przyzwyczajenia, w każdym razie polecam nie tylko do tura, mam założone koła szerokie a kręci się super lekko, nie powiem po pierwszym uruchomieniu miałem pewien problem ale został usunięty i jest bardzo dobrze. Quote
henryk Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 robert teraz napisz ile konkretnie to kosztowało razem z robocizną,będę miał odniesienie do mnie bo ja dałem 2.450 i palcem nie kiwnąłem,i jeszcze jaką masz pompę tzn ile litrów na minutę-pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted January 19, 2015 Author Report Posted January 19, 2015 W sumie wyszło mi 1350 zł,(można by taniej o jakieś 200 zł jak by kupić części w necie) tylko pompe i kardana miałem swoje resztę kupiłem nowe(orbitrol 100 ponad 400zl, przewody hydrauliczne 350 zł, wałek orbitrola50zl, siłownik 250zl i jakieś drobnostki krócce was i inne, pompe mam on wydajności 16 l/min orsta, jeśli o koszty robocizny chodzi to darmo bo robiłem sam(co prawda długo ale miałem problemy z rozwiercaniem półosi a i tak w końcu kupiłem nowe). Quote
Stiven1983 Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 A jak z promieniem skrętu pozostał taki sam zwiększył się czy się zmniejszył?? Quote
Robert ;-) Posted January 19, 2015 Author Report Posted January 19, 2015 Teraz mam nowe półosie ale wydaje mi się że promień skrętu się zwiększył(zakrecalem na podwórku i mniej miejsca potrzebowałem, a siłownik ma zapas, więc podpilowac ograniczniki i może być jeszcze większy) Quote
Robert ;-) Posted February 22, 2016 Author Report Posted February 22, 2016 http://www.rolnik-forum.pl/gallery/image/1056-nowa-kolumna/a tu nowa budowa tym razem do c360na płaskiej osi,te zdjęcie i kilka kolejnych w mojej galerii przedstawiają postępy w pracy(oj wolno to idzie) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.