Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oglądnąłem to na allegro i wydaje się dość ciekawe. Silnik 6.354 ? (były 4 generacje pytajnik oznacza kolejny model tego silnika)

Jak każdy perkins wszystkie zalety. Natomiast dalej może być różnie tzn. jak ma 8 tyś mtg. cza się liczyć z awarią skrzyni, mostów - dyfry. I tu pojawia się klops ! Skąd i za ile części. Hydraulika z tego co widać mocna - tylko w jakim stanie ?

Sam się rozglądałem za taką czwórką czyli 690, albo 698 (turbo) Przebiegi są zniechęcające. Lata wstecz pokusiłem się na fendt'a

miał prawie 10000 mtg. Hydraulika dała się uszczelnić, silnik jak zegarek - skrzynia już wymagała precyzyjnej obsługi na wodzikach były takie luzy, że sprawiała wrażenie ostatnich zipnięć. Natomiast poszedł mechanizm różnicowy - Dorabiałem zębatki w specjalistycznym zakładzie o kosztach nie będę pisał, ale pozbyłem się go z obawy o skrzynię biegów. Ciągnik z lat 80-tych z przebiegiem około 8 tyś może fajnie wyglądać ale trza odłożyć parę tysiaków na czarną godzinę.

 

Posted

dajcie

spokój z tymi godzinami...

to tak jak z samochodami w polsce ze jak cos ma pod 200 tys km to klops...

MF 1014 to landini w barwach mf, silnik tylko perkins reszta to włoszczyzna.

Jak ktos dba to zrobi i 20 tys h (nie mylic z mth!!!)

Ja mam MF 675, niby ma 8 tys drobne naprawy zawsze sie trafią.

Co do ataku nie wiem jak u was z dorabianiem ale u mnie dorobienie kola + walka w ataku przedniego mostu mf to ok 1000 zl, ale to ekstremalne przypadki.

Ja teraz sprzedałem Fiata 780 z 77 roku igłe 4x4 za 22 kola, ale tylko dlatego ze kupilem ciągnik o 25 lat młodszy o przebiegu ponad 10 tys h i jakos mnie ta ilosc nie przeraża.

I są dwie opcje albo kupuje coś tanio i liczmy się z naprami (w starych ciągnikach, blacharka, opony głównie)albo dajemy krocie i kupujemy odpicowanego grata czasami co mechanicznie jest padaką.....

A kupowanie od rolnika z zachodu to tez loteria, bo tam tez juz ludzie głupi nie są

Posted

za tą kase tak

jedyne na co uwazaj to:

zółw-zając czyli jeden bieg pod obciażeniem, jezeli zepsytu to w sewisie komplet tarczek ciernych ok 350 zł, jezeli uszkodzony korpus + 750 zł (od sprzegla, ja mam dorobiony)

Pompa hydrauliczna - jak sie rozgrzeje dobrze to jak podnosi ciezar - jak podkskakuje pompa od ponosnika do naprawy - regeneracja ok 1000 zł nowa prawie 4 k zł

ja mam uszkodzoną i jezdze tak 3 lata :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...