Jump to content

Recommended Posts

Posted

sama z siebie żadna nie będzie pasować,trzeba po prostu dopasować,widziałem wiele zaadoptowanych blaszanych starego typu od 40-ki


no ale od 30-ki z błotnikami też dopasujesz wszystko jest kwestią wyobraźni i umiejętności-pozdrawiam


moim zdaniem świetne kabiny robi Naglak z Koźmina WLKP.

Posted
Mi się wydaje ze niczym każda kabina z 30 powinna pasować na skrzyni są te same mocowania i obudowy zwolnic powinny być takie same więc nie powinno być problemu z montażem a kabinke to taka w miarę szczelna wybierz bo jak kupować to coś dobrego;-) w sumie jest wiele ofert w necie.
Posted
c325 c328 c330 c330m i c335 różniąsię szczegółami jednym z tych szczegółów jest długość sam się o tym przekonałem przepinająć glebogryzarke z c28 do c30. poprostu braklo kilku centów. polecam lekture na wikipedii
Posted
Rożni sie mocowaniami z przodu, kupiłem dwa lata temu od prywatnego producenta i ten uświadomił mi że jest różnica w mocowaniach z przodu kabiny i pytał czy to 28 czy 30, może z błotnikami jakoś inaczej robią tego nie wiem bo ja miałem swoje błotniki stare ale bynajmniej w takiej sytuacji różnica była, pozdrawiam ;)
Posted

Rożni sie mocowaniami z przodu' date=' kupiłem dwa lata temu od prywatnego producenta i ten uświadomił mi że jest różnica w mocowaniach z przodu kabiny i pytał czy to 28 czy 30, może z błotnikami jakoś inaczej robią tego nie wiem bo ja miałem swoje błotniki stare ale bynajmniej w takiej sytuacji różnica była, pozdrawiam ;)

[/quote']

 

Czyli trzeba na to zwrocic uwage

 

Posted
Różnica jest w przednim mocowaniu kabiny ale dokładnie ci nie powiem bo 30 nie mam, producent kabiny doskonale będzie wiedział jaka jest różnica więc zapytaj jego jeśli chcesz koniecznie wiedzieć ;) nie martw sie bo oni wiedzą jaką kabinę do jakiego ciągnika zrobić ;)
Posted
W ubiegłą zimę wykonałem renowację swojej c 330 i w związku z tym zakupiłem nową kabinę (z Koźmina) , maskę i błotniki. Dla mnie nowe kabiny to porażka. Przede wszystkim są niepraktyczne a sposób wykonania , spasowania i jakość materiałów to jakiś dramat że nie wspomnę o malowaniu. Gdybym wiedział to bym wyremontował starą.
Posted

może i nie, jesli jest do pomocy, a nie jako główny

 

zmiana błotników w 330 to zbrodnia, wiekszość jeszcze jeżdzi na pierwszych i w ostateczności wystarczy wstawić kawałek blachy w przerdzewiałe miejsca

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...