Kacper0s Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 A więc mam ładowarke hoftrac 912DM po kapitalnym remoncie, jestem z niej bardzo zadowolony gdyby nie jeden szkopół, mianowicie wydaje mi się że ładowarka po podjechaniu do jakiejś przeszkody powinna buksować kołami niestety tak nie jest. Hydromotory są takie jakby słabe, wystarczy lekki pagórek i z załadowaną łyżką ciężko podjechać. Wie ktoś może jak zwiększyć moc hydromotorów w takim sprzęcie? Mój weidemann tez za szybki nie jest, jedzie moze jakies max 5 km/h na calym gazie, jednak co mnie irytuje to ten fakt ze podjezdzam do sciany, drzewa czegokolwiek i nawet nie ma zamiaru zadrapać a chyba powinien? Maszyna ma 2 biegi wolny (do podnoszenia) i szybki na ktorym nie podniesiemy nic, chyba ze jednczesnie wcisniemy pedał jazdy do przody i podnoszenie. na Wolnym praktycznie mała góreczka i bez wcisniecia gazu nie podjedziemy. Myślę, ze jest ktoś na tym forum co się na tym zna? Próbowaliśmy przy pedale jazdy przód/tył wykręcać taka śróbkę, myślac ze to od coś zmieni jednak nic to nie dało. Na hydromotorach tez niema żadnej regulacji, chyba ze może pompy są odwrotnie podłączone? Ta od podnoszenia i od jazdy co myślicie o zmianie węży? Bo może pompy mają różne moce i ci co składali pomylili no nie mam pojęcia poradźcie coś Quote
mateuszzetor Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 zobacz po wężach jak są pompy podłączone a to może być wina hydromotoru albo słaba pomba i przez to nie chce jechać przy oporze ponieważ hydromotor jest wydarty i przepuszcza oleja masz hydromotor masz zwykły czy lekko wygięty Quote
Kacper0s Posted November 23, 2014 Author Report Posted November 23, 2014 proste chyba, bo są dwa, na przód i na tył. Wydaje mi się że przód ciut lepiej ciągnie nawet. http://images69.fotosik.pl/393/d87755a60d5c953fm.jpg ^to ta srebrna śrubka którą regulowalismy (odkrecilismy ją i imbusem wykrecilismy o 1.5 obrotu) Hydromotory niby byly sprawdzane w Tucholi, ale kto to tam wie, gościu mógł se powiedzieć.. Silnik też niby po remoncie a po 7 miechach padła pompa wody (gwarancja na silnik 6..)Pompa, bynajmniej ta od podnoszenia nawet na wolnych obrotach ładnie podnosi więc chyba dobra. Quote
mateuszzetor Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 chyba ze przełożysz pompe od podnoszenia do jazdy a do jazdy do podnoszenia i zobaczysz czy to wina pompy a szarpie ci jak jedziesz bo mi w schaeff szarpie i wolno podnosi i winą jest pompaa przekręcenie tej śrubka dało coś Quote
Kacper0s Posted November 23, 2014 Author Report Posted November 23, 2014 nie nic nie szarpie, podnosi ładnie. Czyli raczej obie pompy maja taką samą moc i nic się przez to nie rozleci?Ja większej różnicy nie odczułem więc chyba nie, a jak już to baardzo mało dało. Quote
mateuszzetor Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 może by wystarczyło wyczyścić bo może się przytkało lub rozdzielacz przepuszcza i przez to może siły niemieć bo 4 hydromotory by się zepsuć naraz nie mogły a masz dwie pompy jedna do podnoszenia a druga do jazdy bo może ta pompa do jazdy jest słaba i przez to niema siły Quote
Kacper0s Posted November 23, 2014 Author Report Posted November 23, 2014 2 pompy i 2 hydromotory. Ale co wyczyścić? ten rozdzielacz? Quote
mateuszzetor Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 rozdzielacz raczej nie a da się szybko przełożyć węże od pompy jazdy do podnoszenia a od podnoszenia do jazdy bo jak jest dobra do podnoszenia to będzie dobrze ciągnąć a będzie gorzej podnosić i już będziesz wiedział bo to są te same pompy czy inne i czy węże wychodzące z pompy są takie same to bym przełożył i sprawdził bo rozdzielacz raczej nie da się zabrudzić a czyste masz filtry olejowe a ja bym sprawdził pompę bo jak pompa jest wydarta to nie daje tyle oleju na hydromotor i przez to niema takiej siły Quote
Kacper0s Posted November 23, 2014 Author Report Posted November 23, 2014 no możliwe, że jest tak jak mówisz. Filtry są czyste bo wszystko było wymieniane i olej nowy. Dostęp w miare dobry tak to wygląda: http://images67.fotosik.pl/395/cf408dfe8a61a232m.jpg Quote
mateuszzetor Posted November 23, 2014 Report Posted November 23, 2014 będziesz miał łatwo węże przełożyć bo pompy są podwójne i duży dostęp jak to przełożyć to napisz czy ciągnie lepiej Quote
Kacper0s Posted November 24, 2014 Author Report Posted November 24, 2014 A to napewno nic sie nie stanie jeśli je zmienie? Jak będę miał czas w sobote się za to zabiore i napisze co i jak Quote
mateuszzetor Posted November 24, 2014 Report Posted November 24, 2014 a zbiornik na olej jest jeden czy dwa czy każda pompa ma oddzielny zbiornikbo jak jest jeden zbiornik to sie nic nie stanie Quote
Kacper0s Posted November 24, 2014 Author Report Posted November 24, 2014 Jeden jest. A o jakich filtrach mowiłes, bo ja wiem tylko o jednym, tym w zbiorniku, jak się korek odkręci można go wyjąć. Quote
mateuszzetor Posted November 24, 2014 Report Posted November 24, 2014 chyba nie masz innego filtra chyba ze jest jakiś przepływowy ale to go zauważysz będzie podobny jak w ciągnikua to masz go tylko przy wlewie oleju bo ten czyści wlewany olej a musi być jeszcze jeden Quote
Kacper0s Posted November 24, 2014 Author Report Posted November 24, 2014 No pod korkiem on jest taki walec ok 30cm, a to gdzie by był ten drugi? Quote
mateuszzetor Posted November 24, 2014 Report Posted November 24, 2014 gdzieś będzie główny wąż przecinał podobny chyba będzie jak od paliwa ale jak ten ma 30 cm to chyba go nie będzie bo jeden wąż będzie przy dole zbiornika a drugi powrót z boku u góry i przez ten 30 cm filtr olej będzie się czyścił podobnie jest w zetorze w zbiorniku wspomagania Quote
Kacper0s Posted November 26, 2014 Author Report Posted November 26, 2014 Przyjrzelismy się temu bliżej i sie okazało że jest jedna pompa od podnoszenia i od jazdy, a ta druga jest tylko od kierowania Także pompy to raczej nie będą, bo podnosi on bardzo dobrze, nawet na wolnych obrotach praktycznie wszystko podniesie, więc problem pozostaje dalej nie rozwiązany. Quote
mateuszzetor Posted November 26, 2014 Report Posted November 26, 2014 byś musiał wykluczać po kolei co może być nie tak jak nie pompa i hydromotor to może to może elektrozawór lub rozdzielacz się nie otwiera pełnego przepływu na węże na hydromotor Quote
Kacper0s Posted November 26, 2014 Author Report Posted November 26, 2014 On niema elektrozaworu wszystko mechaniczne, jest tylko pedał przód/tył (jest na tym 1 zdjęciu), chyba że z nim coś nie tak, no i wajcha szybki/wolny. Na szybkim jeszcze jakoś idzie ujechać, na wolnym z obciążeniem praktycznie wcale. Quote
mateuszzetor Posted November 28, 2014 Report Posted November 28, 2014 może coś z tą wajcha bo może do końca nie otwiera a na szybkie otwiera czy luzu nie ma i to może być zepsute bo to daje ciśnienie na hydromotory na szybkie większe a na wolny zmniejsza ciśnienie Quote
Kacper0s Posted January 20, 2015 Author Report Posted January 20, 2015 Nadal tak samo :/ Problem dalej nie rozwiązany. A może wie ktoś jak zachowuje się maszyna z wyjechanymi hydromotorami? I Ile taki hydromotor może kosztować do tej maszyny? Quote
Kacper0s Posted February 16, 2015 Author Report Posted February 16, 2015 Albo jaka jest wydajnosc pompy do weidemann 912 ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.